Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er aldri ute i oslo etter 22..annet enn på tur til Oslo S fra kompisen min som bor i Oslo.

Er det ikke litt paranoid? Det blir som å aldri kjøre bil/sitte på i bil fordi det er masse bilulykker hvert år.

 

Det er mye farligere å være på E6 i 100 km/t enn å gå en liten tur rundt regjeringskvartalet.

 

I natt ringer du meg også og forteller hvor glad du er i meg <3

I am getting some mixed signals here, er det noe du vil fortelle meg?

Løgnhals. Hvem er du?

Lenke til kommentar

Nei. Jeg liker ikke å gå "på byen". Hater pubber, hater musikken, hater fulle folk, hater tøffinger som går på kokain og skal banke alle som ser 2 sekunder på ei dame i baren. Jeg er 33 og trenger ikke fly rundt som en idiot etter å få et par pils, stå 20 minutter i kø i baren fordi noen blondiner nettopp bestilte 20 stråberry dækkiri til bordet sitt, og stresse til neste plass før de stenger serveringen.

Endret av Bytex
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nei. Jeg liker ikke å gå "på byen". Hater pubber, hater musikken, hater fulle folk, hater tøffinger som går på kokain og skal banke alle som ser 2 sekunder på ei dame i baren. Jeg er 33 og trenger ikke fly rundt som en idiot etter å få et par pils, stå 20 minutter i kø i baren fordi noen blondiner nettopp bestilte 20 stråberry dækkiri til bordet sitt, og stresse til neste plass før de stenger serveringen.

SKARRU HA DENG?!?!

 

:!:

 

Har bare et par brune bananer og fem dager gammel ris å spise i dag, jeg :(

Hva skjer med matbudsjettet ditt? :(

 

Må vi starte en doneringsrunde?

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Jeg har faktisk opplevd i Drammen, at en tøff tyrker begynte å kjefte på meg for ingenting som helst. Og han presterte å dra den klassiske "harru et problem eller?" hvorpå jeg mumlet "ja" og så roper han "gjør noe med! kom igjen gjør no med det!".

 

Jeg bare rista på hodet og gikk, kompisene hans holdt ham igjen. Tåpelige folk.

Lenke til kommentar

Har bare et par brune bananer og fem dager gammel ris å spise i dag, jeg :(

Hva skjer med matbudsjettet ditt? :(

 

Må vi starte en doneringsrunde?

Neida, blir det for ille sniker jeg meg i fellesfryseren, mener å huske det lå igjen noe fra de forrige som flyttet ut.

Lenke til kommentar

Men det er typisk, ble skalla til av en fyr fordi jeg nekta å bomme sigg :!:

 

Svær jævel også, men jeg datt ikke ned! Hadde med backup, så det gikk fint ^^

 

Opplevde dette forrige helg, minus siggen. Gikk bortover gata med noen venner, så gikk det fordi to folk og alt var rolig. Når de hadde gått et stykke forbi oss så snudde han ene og kom gående mot oss. Vi ante ingenting, men plutselig ligger jeg på bakken etter å ha blitt skallet ned. Så slår han til den ene kompisen min før han begynner og skal banke jenta som var med. Fikk stoppa det på en fredlig måte, men for en kis. Latterlig mongoloid. :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...