Datasmurf Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Bylivet i Oslo suger bæsj. Kommer an på hvor du går, men om du holder deg unna Frogner, kan jeg være enig i at det er bæsj. Endret 2. oktober 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Er aldri ute i oslo etter 22..annet enn på tur til Oslo S fra kompisen min som bor i Oslo. Liker dagliglivet bedre enn 17-årige hyper aggressive pakkisgutter som skal slåss fordi du så på ei dame i 2 sekunder. Endret 2. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er aldri ute i oslo etter 22..annet enn på tur til Oslo S fra kompisen min som bor i Oslo. Er det ikke litt paranoid? Det blir som å aldri kjøre bil/sitte på i bil fordi det er masse bilulykker hvert år. Det er mye farligere å være på E6 i 100 km/t enn å gå en liten tur rundt regjeringskvartalet. I natt ringer du meg også og forteller hvor glad du er i meg <3 I am getting some mixed signals here, er det noe du vil fortelle meg? Løgnhals. Hvem er du? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Nei. Jeg liker ikke å gå "på byen". Hater pubber, hater musikken, hater fulle folk, hater tøffinger som går på kokain og skal banke alle som ser 2 sekunder på ei dame i baren. Jeg er 33 og trenger ikke fly rundt som en idiot etter å få et par pils, stå 20 minutter i kø i baren fordi noen blondiner nettopp bestilte 20 stråberry dækkiri til bordet sitt, og stresse til neste plass før de stenger serveringen. Endret 2. oktober 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har rusla rundt på et gigantisk kjøpesenter i ettermiddag, og fant modellsett av X-Wing, Darth Vader Tie Fighter, en legacy collection luke skywalkerfigur og en millenium falcon nøklering. Success! Do want Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bylivet i Oslo suger bæsj. Det sier du bare fordi du er fra Bergen... Nei, jeg sier det fordi det var drittdårlig Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bylivet i Oslo har vært fenomenalt alle gangene jeg har vært der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Var småkjedelig i går, ville bare spise på mc donalds og sove. Så jeg gjorde det. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Pølser til frokost, awyeah. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Chorizo? DIN Chorizo ja! Nei, det ble vanlige wienerpølser her i gården. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Chorizo er så fantastisk godt (om vi snakker ekte chorizo). Anbefaler forresten alle å ta en tur bortom slakter Strøm-Larsen og kjøpe litt forskjellige pølser. Utrolig mye digg Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har bare et par brune bananer og fem dager gammel ris å spise i dag, jeg Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har spist masse fårikål. Herregud så deilig! Regner med at jeg får med meg en del hjem igjen og. Küng! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Er så j.. lei av at bilder ikke kan åpnes i egen fane her. Aner ikke hvor mange ganger har lukket forumet fordi jeg kryssa ut et bilde. Hva er vitsen med og ha det slik, bare irriterende Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Nei. Jeg liker ikke å gå "på byen". Hater pubber, hater musikken, hater fulle folk, hater tøffinger som går på kokain og skal banke alle som ser 2 sekunder på ei dame i baren. Jeg er 33 og trenger ikke fly rundt som en idiot etter å få et par pils, stå 20 minutter i kø i baren fordi noen blondiner nettopp bestilte 20 stråberry dækkiri til bordet sitt, og stresse til neste plass før de stenger serveringen. SKARRU HA DENG?!?! :!: Har bare et par brune bananer og fem dager gammel ris å spise i dag, jeg Hva skjer med matbudsjettet ditt? Må vi starte en doneringsrunde? Endret 2. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har faktisk opplevd i Drammen, at en tøff tyrker begynte å kjefte på meg for ingenting som helst. Og han presterte å dra den klassiske "harru et problem eller?" hvorpå jeg mumlet "ja" og så roper han "gjør noe med! kom igjen gjør no med det!". Jeg bare rista på hodet og gikk, kompisene hans holdt ham igjen. Tåpelige folk. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Vel, i fare for å høre rasistisk ut. Men det er typisk, ble skalla til av en fyr fordi jeg nekta å bomme sigg :!: Svær jævel også, men jeg datt ikke ned! Hadde med backup, så det gikk fint ^^ (nå mener jeg svææææææær) Endret 2. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Har bare et par brune bananer og fem dager gammel ris å spise i dag, jeg Hva skjer med matbudsjettet ditt? Må vi starte en doneringsrunde? Neida, blir det for ille sniker jeg meg i fellesfryseren, mener å huske det lå igjen noe fra de forrige som flyttet ut. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Men det er typisk, ble skalla til av en fyr fordi jeg nekta å bomme sigg :!: Svær jævel også, men jeg datt ikke ned! Hadde med backup, så det gikk fint ^^ Opplevde dette forrige helg, minus siggen. Gikk bortover gata med noen venner, så gikk det fordi to folk og alt var rolig. Når de hadde gått et stykke forbi oss så snudde han ene og kom gående mot oss. Vi ante ingenting, men plutselig ligger jeg på bakken etter å ha blitt skallet ned. Så slår han til den ene kompisen min før han begynner og skal banke jenta som var med. Fikk stoppa det på en fredlig måte, men for en kis. Latterlig mongoloid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg