Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Faen som jeg hater Adobe. :< Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 last.fm tidigere kjent som zeromac?zeromac.com da? Hæ, hva faen snakker du om? Signaturen din. ER vel bare en link til din last.fm-profil og en bisetning om at du var kalt Zeromac før. Amirite? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hva med deg, Aces? Det står mellom middag og dra ut etterpå med de andre, eller grave seg ned i en varm dyne, skru av lysene og ha filmmaraton med meg selv. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg ville valgt den siste Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Signaturen din.ER vel bare en link til din last.fm-profil og en bisetning om at du var kalt Zeromac før. Amirite? Stemmer det. Skjønte ikke hvor i huleste PhoenixHunter sin kommentar kom fra. Den var bare dratt utifra... intet. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eller så dreg me på kinomatograf. Det fristar. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Cinematograf er alltid kos. "Fåkke lov av mamma å dra på cinematograf, hvorfor ikke det? Jeg fåkke sitt' i fred, men nå har jeg lært karate, så nå slår jeg dem ned. Hvis de ikke lar meg i fred, fred, fred" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skal feire bursdagen til en kompis etterpå. Blir fun Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Biffsnadder. Det får jeg også snart =D Pappa er å henter nå xD Ja, jeg er for lat til å lage selv >< Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det ligger i at jeg elsker last.fm og var litt nysgjerrig på dens fortid. Bra side med muligheter for å lage større nettverk innen musikk sjangere Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Haha så sykt morsomme de lostepisodene til Andyax var! ^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Biffsnadder. ...Eter du egentlig noe annet? Meg og mamma er alene hjemme, så her blir det MARGARITAS og jentemusikk til tacos. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Skal feire bursdagen til en kompis etterpå. Blir fun happy.gif Bli det øl og musikk da? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 NEhei. Stemte Obama. Kjedelig tema uansett. Episk pizza incoming snart. Ååååh, noen som husker det fantastiske spillet Incoming på PC? Du skulle skyte innkommende angrep, tror det var både bakke- og luftstyrker. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Var det ikke flere poster her i sted? Oh well, anyways. Nå har jeg filma meg selv og uploader for recent video-tråd-saken, samt for å ha en video til orda mine i små rare ting du gjør-tråden Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 ble innlegget mitt slettet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis det ikke er her mer så kan du jo egentlig regne med det! Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Mitt "clinton" post ble sletta ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg