Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Nice!

 

Selv har jeg nettopp kommet hjem fra en tur til Trondhjem med mor og far.

Vi var på kino, de så "Stupid, Crazy Love" (eller hva den heter) og jeg storkoste meg med "Sønner av Norge". En mye bedre film enn jeg trodde.

Etterpå var det tur til Peppes for øl og pizza og så hjem og snart kjenner jeg at jeg skal sove. =D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Forøvrig ville jeg ha pasta til middag i dag, men mamma og pappa vil spise på Peppes og da har ikke jeg råd til å la være, så nå blir det Peppes på meg også.

Ja stakkars deg, du blir påspandert mat :----)

 

@Flabba: Kjøp ny do?

Huh? Jeg var ikke ute etter sympati, og jeg verken søt eller klagde, så hvorfor reagerer du som om jeg gjorde?

Er sjokket over at jeg kan være nøytral for stort for deg? ;)

Lenke til kommentar

Forøvrig ville jeg ha pasta til middag i dag, men mamma og pappa vil spise på Peppes og da har ikke jeg råd til å la være, så nå blir det Peppes på meg også.

Ja stakkars deg, du blir påspandert mat :----)

 

@Flabba: Kjøp ny do?

Huh? Jeg var ikke ute etter sympati, og jeg verken søt eller klagde, så hvorfor reagerer du som om jeg gjorde?

Er sjokket over at jeg kan være nøytral for stort for deg? ;)

 

Indeed :D

 

Neida, tolket setningen som "åååh, jeg ville lage pasta, men kan ikke, siden mamma og pappa ikke vil gi meg penger, men istedenfor vil ha meg med på peppes :---(". Ser nå at den ikke nødvendigvis skulle tolkes slik :fun:

Lenke til kommentar

Indeed :D

 

Neida, tolket setningen som "åååh, jeg ville lage pasta, men kan ikke, siden mamma og pappa ikke vil gi meg penger, men istedenfor vil ha meg med på peppes :---(". Ser nå at den ikke nødvendigvis skulle tolkes slik :fun:

Er det ikke morsomt å lære at jeg ikke kronisk sitter her og whiner? ;)

 

Og det beste er at jeg har igjen pizza fra i går, så i dag blir det pizza til brunch! :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...