Datasmurf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nice! Selv har jeg nettopp kommet hjem fra en tur til Trondhjem med mor og far. Vi var på kino, de så "Stupid, Crazy Love" (eller hva den heter) og jeg storkoste meg med "Sønner av Norge". En mye bedre film enn jeg trodde. Etterpå var det tur til Peppes for øl og pizza og så hjem og snart kjenner jeg at jeg skal sove. =D Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Forøvrig ville jeg ha pasta til middag i dag, men mamma og pappa vil spise på Peppes og da har ikke jeg råd til å la være, så nå blir det Peppes på meg også. Ja stakkars deg, du blir påspandert mat :----) @Flabba: Kjøp ny do? Huh? Jeg var ikke ute etter sympati, og jeg verken søt eller klagde, så hvorfor reagerer du som om jeg gjorde? Er sjokket over at jeg kan være nøytral for stort for deg? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Jeg hopper stort sett over postene dine jeg Sjur, blir bare i så dårlig humør over emo-klagingen :----D Endret 1. oktober 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 :----D HASENCLEVER Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Hvor får jeg tak i en brukt respirator? e: Evt. en billig en. Endret 1. oktober 2011 av Datasmurf Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Ett ord: Rotteklein HAHAHAHAHHAHA, Du sendte meg noen søte meldinger i går kjekken <3 I natt ringer du meg også og forteller hvor glad du er i meg <3 I am getting some mixed signals here, er det noe du vil fortelle meg? Endret 1. oktober 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skulle på do, men før jeg kom meg på do så falt jeg over stuebordet mitt og knuste to tallerkner og en kopp. Denne kvelden lukter suksess lang vei. Haha, knust mer'? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Forøvrig ville jeg ha pasta til middag i dag, men mamma og pappa vil spise på Peppes og da har ikke jeg råd til å la være, så nå blir det Peppes på meg også. Ja stakkars deg, du blir påspandert mat :----) @Flabba: Kjøp ny do? Huh? Jeg var ikke ute etter sympati, og jeg verken søt eller klagde, så hvorfor reagerer du som om jeg gjorde? Er sjokket over at jeg kan være nøytral for stort for deg? Indeed Neida, tolket setningen som "åååh, jeg ville lage pasta, men kan ikke, siden mamma og pappa ikke vil gi meg penger, men istedenfor vil ha meg med på peppes :---(". Ser nå at den ikke nødvendigvis skulle tolkes slik Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Haha, knust mer'? Nei. Men det er kjipt og komme hjem etter en lang gåtur, steke egg også sette seg på plenen til naboen å spise mat. WTF!? Herrefred, flaut!" Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Lurer på å legge meg. Hmmm. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Nei. Men det er kjipt og komme hjem etter en lang gåtur, steke egg også sette seg på plenen til naboen å spise mat. WTF!? Herrefred, flaut!" Jeg hadde puttet avføring i postkassa han om jeg var deg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg og, men jeg er så snill. FUCK OFF! Søvn neste. Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bylivet i Oslo suger bæsj. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Bylivet i Oslo suger bæsj. Bli med Vowels og meg ut 22 okt da vel. CypheroN skal også med! Endret 2. oktober 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg og, men jeg er så snill. FUCK OFF! Søvn neste. Jeg er så snill at jeg slapper deg en gang til Bylivet i Oslo suger bæsj. Hørte jeg noen si Stargate? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Bylivet i Oslo suger bæsj. Det sier du bare fordi du er fra Bergen... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 party like it's 1.0 ! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Indeed Neida, tolket setningen som "åååh, jeg ville lage pasta, men kan ikke, siden mamma og pappa ikke vil gi meg penger, men istedenfor vil ha meg med på peppes :---(". Ser nå at den ikke nødvendigvis skulle tolkes slik Er det ikke morsomt å lære at jeg ikke kronisk sitter her og whiner? Og det beste er at jeg har igjen pizza fra i går, så i dag blir det pizza til brunch! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg