Nie Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da vet jeg det. Jeg er allergisk mot latex. \o/ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da vet jeg det. Jeg er allergisk mot latex. \o/ Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da vet jeg det. Jeg er allergisk mot latex. \o/ Jeg er interessert i å vite hvordan du oppdaget akkurat det. Du kan jo alltids prøve LaTeX. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ikke tenk så skittent, Bundy. Jeg oppdaget det enkelt og greit takket være hansker. Under fem minutter med latex-hansker, og nå ser hendene mine ut som røde ballonger med hvite flekker på. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) I can't help it Skal jeg orke å være sosial? Endret 1. oktober 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Øl og fet musikk. HEIL!!! 1 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Fondue til middag her på Oslo vest lol, lever opptil fordommene. edit: med 3 gode venner, lager faen ikke fondue alene til meg selv. Suksess. Spist og drukket i to timer, überkoselig! Endret 1. oktober 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Meh, taket er vått Ut å være sosial, da. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Jeg har rusla rundt på et gigantisk kjøpesenter i ettermiddag, og fant modellsett av X-Wing, Darth Vader Tie Fighter, en legacy collection luke skywalkerfigur og en millenium falcon nøklering. Success! Endret 1. oktober 2011 av Bytex Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ut å være sosial, aye. Venter dog en og en halv time før jeg stikker. SKal voldta syv gutter og fjorten jenter, samt sende bilder til Kammizez. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skal se ferdig Skal Vi Danse, så bygge de to star wars modellene jeg kjøpte. Og drikke pils. Epic lørdag! Fuck sosial. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ut å være sosial, aye. Venter dog en og en halv time før jeg stikker. SKal voldta syv gutter og fjorten jenter, samt sende bilder til Kammizez. Takk for bildene forresten. Har kost meg på dass de siste 20 minuttene nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Takk for bildene forresten. Har kost meg på dass de siste 20 minuttene nå. Du er en gris, akkurat som de andre som har motatt bilder fra meg. Perverse jævlig hele gjengen. Forresten, jeg skulle ønske du så ut som avataren din. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Forresten, jeg skulle ønske du så ut som avataren din. Hvorfor skulle du ønske det? Hva om jeg gjør det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvorfor skulle du ønske det? Hva om jeg gjør det? Fordi niggere med bart og fet hårsveis er det ultimate. Du gjør ikke det. Du er en hvit djevel uten skikkelig skjeggvekst. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Fordi niggere med bart og fet hårsveis er det ultimate. Du gjør ikke det. Du er en hvit djevel uten skikkelig skjeggvekst. Godt poeng. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skulle på do, men før jeg kom meg på do så falt jeg over stuebordet mitt og knuste to tallerkner og en kopp. Denne kvelden lukter suksess lang vei. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg skulle på do, men før jeg kom meg på do så falt jeg over stuebordet mitt og knuste to tallerkner og en kopp. Denne kvelden lukter suksess lang vei. Da har du lært at neste gang du må på do, bruk tomflasken under pulten din. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da har du lært at neste gang du må på do, bruk tomflasken under pulten din. Eventueløt slutte å drikke hjemme. Da slipper jeg det problemet. Knuser man tign hos venner på fylla så er det ingen som klager. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Da var 1 stk ferdig bygd. Så var det Tie Fighter sin tur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg