Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ingenting å gjøre med at jeg er en lat jævel. Å gå ned til butikkene her i området er verdens minste problem. 3-5 minutter til den nermeste og 5-7 minutter til den som er lengst unna. Dette er da tiden jeg bruker på å gå ned. Så det er som sagt null problem.

Problemet er at jeg ikke vet hva jeg skal kjøpe siden det ikke er noe som frister, men man må jo ha mat. Kjipt. Hardt liv osv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

waaat, _Hedvig er søt :O

Yeah, har du ikke oppdaga det før nå? Slacker! Du lurker ikke rpp og blogger nok.

 

Forøvrig lurer jeg fælt på om jeg skal dra ut for å kjøpe meg lasagne, te og snus nå, eller gi faen og bare kjøpe te.

Hardt liv man har. :p

 

Forøvrig ville jeg ha pasta til middag i dag, men mamma og pappa vil spise på Peppes og da har ikke jeg råd til å la være, så nå blir det Peppes på meg også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Indeed you must. Slacker.

Hva tror du jeg gjør når jeg ikke er her hele dagen? Tror du jeg jobber eller horer Facebook, spiller spill og glor nett-TV fra NRK?

Tror du jeg skriver rosablogg og egentlig er Fotballfrue? Tror du jeg sover dagen lang?

 

Feil, jeg bare lurker RPP, FRP og andre akronymer på tre bokstaver som inneholder R og slutter med P. Dag ut, dag inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...