Mchansern Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 TGIF TGIF TGIF! 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jah..hjem kl 1730, kollapse i sofaen med en pils i hånda, legge seg kl 22. TGIF. Lenke til kommentar
Gitarhm Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Da var orienteringsdagen ferdig 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Trenger et gratis program til å lage og brenne DVD-filmer fra videofiler. Kjøer win 7. 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Morgen. Er for deilig med langhelg! Ikke tilfeldigvis noen av dere søte kafébrukere som vet når sparebank 1 har sine transaksjoner for dagen? Payday and i need cash! 1 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 (endret) Trenger et gratis program til å lage og brenne DVD-filmer fra videofiler. Kjøer win 7. Prøv dette Endret 30. september 2011 av Aalton waits for alice 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Trenger et gratis program til å lage og brenne DVD-filmer fra videofiler. Kjøer win 7. Prøv dette Excellent. Da slipper jeg å innstallere piratkopi av Nero eller noe. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Trenger et gratis program til å lage og brenne DVD-filmer fra videofiler. Kjøer win 7. Prøv dette Excellent. Da slipper jeg å innstallere piratkopi av Nero eller noe. Stryk det. Fitteprogrammet vil bare la meg brenne 3 minutter lange snutter om ikke jeg betaler 30 dollar. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sånn er alle brenneprogrammene. Tror ikke du finner noe gratis med full funksjonalitet. Krever vel litt for mye jobb å lage dem til at de gir dem bort gratis. Du får finne piratkopien din av Nero i stedet. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg drømte at jeg var en zombi i natt, helt sinnsykt! Og det gikk ikke opp for meg at jeg var en zombi før jeg våknet. Jeg drepte faktisk meg selv i drømmen da jeg ble infected, helt sykt at jeg ikke våkna av det. Det føltes som en sånn naglepistol. Tre under haka og en i tinningen, så fortsatte bare drømmen som ingenting. Neste jeg husker er å observere div folk omkring som gjemmer seg. Noen klarte seg lengre andre ble tatt med en gang. Veldig for innviklet til å forklares her. Uansett. Det ender med at det jeg tror var en annen, står ved en skogskant og ser inn. Det er bekmørkt på grasnivå. Det ser ut som trærne vokser ut av en klippe. sånn at jeg faller dypt ned i mørket hvis jeg entrer skogen. I det jeg våkner går det opp for meg at det hele var zomb-o-vision og at både skog og sanser ellers er normale Mindfuck deluxe! 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sånn er alle brenneprogrammene. Tror ikke du finner noe gratis med full funksjonalitet. Krever vel litt for mye jobb å lage dem til at de gir dem bort gratis. Du får finne piratkopien din av Nero i stedet. Ser ikke ut som det er noen vei utenom. Hadde håpet å slippe det. Tror det er et tegn på at jeg holder på å bli voksen. Jeg leiter etter opensource gratisvarianter i stedet for å bruke piratvaren jeg bare trenger å innstallere. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Så du ikke posten min da? 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Nei, du begynner å bli voksen når du bare betaler de 30 dollarene for å slippet alt styret med piratprogrammer og bruker programmet en gang. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Jeg betaler ikke 30 dollar for noe jeg bruker så sjeldent. Kan ikke huske sist jeg hadde bruk for dette. 1 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Sånn er alle brenneprogrammene. Tror ikke du finner noe gratis med full funksjonalitet. Krever vel litt for mye jobb å lage dem til at de gir dem bort gratis. Du får finne piratkopien din av Nero i stedet. Ser ikke ut som det er noen vei utenom. Hadde håpet å slippe det. Tror det er et tegn på at jeg holder på å bli voksen. Jeg leiter etter opensource gratisvarianter i stedet for å bruke piratvaren jeg bare trenger å innstallere. Til Windows? Prøv CDburnerXP. 1 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Så du ikke posten min da? Overså den i farta i stad. Nå er allerede piratvaren innstallert og holder på å omkode sin første fil før den brenner. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Husker man satt i 2 timer og lette etter crack eller serienummer til brenneprogram og slikt på astalavista.com Det var tider, det..og 90% av det var spam og ads eller lasta ned zipfiler med virus i. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Håper alle banker kræsjer og brenner i helvete. Jeg vil ha penger nå! Går jo for faan ikke ann å overføre til seg selv engang, neida, "du må pent vente til vi tar våre transaksjoner, lenge etter alle butikker er stengt" mohahaha 1 Lenke til kommentar
multisync Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Hun stakk fra deg? Muligens, hun gikk nå ut for å ta ne røyk og kom ikke tilbake ihvertfall 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg