L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Man kan si hva man vil om nazistene, men de fikk ned arbeidsledigheten, økte velstanden, økte folkehelsen, oppdaget linken mellom røyking og kreft 20 år før alle andre osv. osv.Dessverre gikk de seg vill på veien og alt dette kommer i skyggen av idiotien som fulgte etterpå. Mja, vær litt forsiktig der. De devaluerte også sin egen valuta, fjernet alt som het kapital, og all velstanden ble holdt i live av krigsmateriellindustrien. Det hadde max vært fint et par år til før det hadde snudd. Som en kortisiktig løsning, derimot, fikk de til noe. Ble dårlig med den endelige, men det er en annen historie. GOLDBERG. Poenget mitt var vel noe i duren om at det ikke nødvendigvis alt er galt i prinsippene bak nasjonalsosialismen. Utførselen av den derimot ble på trynet.Litt på samme måte som det ikke er noe galt i prinsippene bak kommunismen. At alle skal ha lik rett til alt osv. Det fungerer bare ikke i praksis. Ikke over tid hvert fall. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg finner stort sett noe galt bak alle prinsippene innen nasjonalsosialismen (vel, untatt ett \o/) Det er noe veldig galt i at alle skal ha lik rett til alt, jo. EDELSTEIN. Endret 28. september 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er enig i alt Lycan sier. Blumenberg. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er enig i alt Lycan sier. Blumenberg. Du har aldri hatt en upopulær mening i ditt liv. Hindenburg 2 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Kjeder meg. Endret 28. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Joda. ALFEROV Endret 28. september 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er relativt mainstream i det meste ja. MEN! Jeg har både vært på BLÅ og Hausmania denne måneden, sykt. Finkelstein. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg også kjeder meg, men det er mest fordi jeg ikke kommer igang med husarbeidet igjen etter at jeg leste natta-historien. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg kjeder meg også. Nøff Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg også kjeder meg, men det er mest fordi jeg ikke kommer igang med husarbeidet igjen etter at jeg leste natta-historien. Gjør som meg og forsvar nazismen, kommunismen og andre ismer. Det er sånt jeg gjør når jeg kjeder meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gjør som meg og forsvar nazismen, kommunismen og andre ismer. Det er sånt jeg gjør når jeg kjeder meg. For å vise min utrolige interesse i å ha en politisk diskusjon atm, så vil jeg opplyse om at jeg nettopp fant en rosin i BH-en min. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er relativt mainstream i det meste ja. MEN! Jeg har både vært på BLÅ og Hausmania denne måneden, sykt. Finkelstein. Kult for deg. How's that working out? Rommel Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg fant en wienerpølse i und... oh Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 For å vise min utrolige interesse i å ha en politisk diskusjon atm, så vil jeg opplyse om at jeg nettopp fant en rosin i BH-en min. Håper ikke det var en drue før du mistet den ned der. Jeg fant en wienerpølse i und... oh Sossis. Ikke wiener. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gjør som meg og forsvar nazismen, kommunismen og andre ismer. Det er sånt jeg gjør når jeg kjeder meg. For å vise min utrolige interesse i å ha en politisk diskusjon atm, så vil jeg opplyse om at jeg nettopp fant en rosin i BH-en min. Pics or it didn't happen. BAGINSKI. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er relativt mainstream i det meste ja. MEN! Jeg har både vært på BLÅ og Hausmania denne måneden, sykt. Finkelstein. Kult for deg. How's that working out? Rommel I sense the hate. Det var ræva uansett. Mandelbaum. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 For å vise min utrolige interesse i å ha en politisk diskusjon atm, så vil jeg opplyse om at jeg nettopp fant en rosin i BH-en min. Håper ikke det var en drue før du mistet den ned der. Jeg fant en wienerpølse i und... oh Sossis. Ikke wiener. Sossispølse? WTF, hvor i hælvette er du fra? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 I sense the hate. Det var ræva uansett. Mandelbaum. Hvorfor ramser vi opp etternavn? von Manstein WTF, hvor i hælvette er du fra? Grenland Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er relativt mainstream i det meste ja. MEN! Jeg har både vært på BLÅ og Hausmania denne måneden, sykt. Finkelstein. Ferie i Burma er ikke mainstream. Gjør som meg og forsvar nazismen, kommunismen og andre ismer. Det er sånt jeg gjør når jeg kjeder meg. Selv feminismen? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Håper ikke det var en drue før du mistet den ned der. Det er måte på hvor stakkarslig(e) hygienen/sexlivet/søvnvanene mine er. Pics or it didn't happen. It didn't happen. Jeg har pratet for mye med Bundy, så jeg troller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg