Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

....og så fantastisk godt! Bønner og grønn paprika er noe som må med! Har du prøvd å ha oppi litt tacokrydder også? Synes det gjør smaken litt mer fyldig. De siste gangene har jeg "jukset" litt og kjøpt tomatbokser iblandet chilli. Fant en på kiwi som het "go green" elns som hadde mais og noen hvite bønner i og, denne var fantastisk god! Akkurat passe sterk også :)

Prøvde med tomatbønner en gang jeg ikke orket å handle de brune, det var ingen great success. :p

Fantatisk studentmat (eller dama til nattarbeidermat), for det er lett å lage mye for så å fryse ned, smaker nesten bedre da! Også er det billig ;) Pleier å bruke kyllingkjøttdeig, synes det passer best :)

Nå veit jeg hva jeg skal spise i morgen i hvertfall :p

Lenke til kommentar

....og så fantastisk godt! Bønner og grønn paprika er noe som må med! Har du prøvd å ha oppi litt tacokrydder også? Synes det gjør smaken litt mer fyldig. De siste gangene har jeg "jukset" litt og kjøpt tomatbokser iblandet chilli. Fant en på kiwi som het "go green" elns som hadde mais og noen hvite bønner i og, denne var fantastisk god! Akkurat passe sterk også :)

Prøvde med tomatbønner en gang jeg ikke orket å handle de brune, det var ingen great success. :p

Fantatisk studentmat (eller dama til nattarbeidermat), for det er lett å lage mye for så å fryse ned, smaker nesten bedre da! Også er det billig ;) Pleier å bruke kyllingkjøttdeig, synes det passer best :)

Nå veit jeg hva jeg skal spise i morgen i hvertfall :p

 

Bruker alltid å ha chilibønner oppi, noe som gjør det hele sterkere og dermed bedre. Kanskje verdt å prøve tacokrydder også? Har ikke prøvd det tidligere, men det kan jo fungere. Veldig god og enkel mat, ja. Har også oppdaget at det blir enda bedre med sprøstekt løk ved siden av. :) Det blir faktisk de fleste matretter!

Lenke til kommentar

Sprøstekt løk funker i pølse m/brød..aldri spist det med noe annet egentlig. Før fikk jeg mageknip av sprøstekt løk, det har tydeligvis gått over.

 

Eller jo, en av nordnorges mest "berømte" hamburgere, Bjerkviking, har sprøstekt løk inni. OG bacon.

 

Ikke nevn bjerkviking. Har akkurat spist meg litt for mett, og bare tanken av mat gjør meg litt småkvalm :sick:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...