Lycantrophe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Neida, bare for deg. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det var nede ganske lenge spør du meg Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Leser om CSR, over 40 sider. Vil heller se på TV! Noen som gidder å lage middag til meg? Endret 28. september 2011 av mushi Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nabolagets pizzeria har sikkert ikke noe imot å lage middag til deg, men da må du nok belage deg på å betale for det. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da kommer problemet inn med at jeg allerede har tatt opp biff av frysa. Trenger bare noen til å steke det. Kanskje jeg skal spise det rått? Ei i klassen spiste rå kjøttdeig ut av boksen til lunsj her en dag. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det hørtes litt ekstremt ut. Styr unna, sier nå jeg! Bare å slenge det på stekepanna først som sist. Her i huset blir det chili con carne med makaroni. Lettvint! Lenke til kommentar
mushi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 ....og så fantastisk godt! Bønner og grønn paprika er noe som må med! Har du prøvd å ha oppi litt tacokrydder også? Synes det gjør smaken litt mer fyldig. De siste gangene har jeg "jukset" litt og kjøpt tomatbokser iblandet chilli. Fant en på kiwi som het "go green" elns som hadde mais og noen hvite bønner i og, denne var fantastisk god! Akkurat passe sterk også Prøvde med tomatbønner en gang jeg ikke orket å handle de brune, det var ingen great success. Fantatisk studentmat (eller dama til nattarbeidermat), for det er lett å lage mye for så å fryse ned, smaker nesten bedre da! Også er det billig Pleier å bruke kyllingkjøttdeig, synes det passer best Nå veit jeg hva jeg skal spise i morgen i hvertfall Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 åt middagsrestene til lunsj i dag så forskyver blomkålsuppa til i morra. gleder meg nå blei det faktisk bare litt knekkebrød og smuudi fordi jeg skal ut å trene om 20 min ^^ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fiskeboller nüh Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Kjøttboller, brun saus og poteter. Blir det norskere? Hmm. Endret 28. september 2011 av Mchansern Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hadde du kommet hit så kunne jeg laget middag til deg, mushi. Men ta med deg biffen. For da vil jeg også ha biff. Blir det norskere? Hmm. Komle, salt flesk og lutefisk? 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 ....og så fantastisk godt! Bønner og grønn paprika er noe som må med! Har du prøvd å ha oppi litt tacokrydder også? Synes det gjør smaken litt mer fyldig. De siste gangene har jeg "jukset" litt og kjøpt tomatbokser iblandet chilli. Fant en på kiwi som het "go green" elns som hadde mais og noen hvite bønner i og, denne var fantastisk god! Akkurat passe sterk også Prøvde med tomatbønner en gang jeg ikke orket å handle de brune, det var ingen great success. Fantatisk studentmat (eller dama til nattarbeidermat), for det er lett å lage mye for så å fryse ned, smaker nesten bedre da! Også er det billig Pleier å bruke kyllingkjøttdeig, synes det passer best Nå veit jeg hva jeg skal spise i morgen i hvertfall Bruker alltid å ha chilibønner oppi, noe som gjør det hele sterkere og dermed bedre. Kanskje verdt å prøve tacokrydder også? Har ikke prøvd det tidligere, men det kan jo fungere. Veldig god og enkel mat, ja. Har også oppdaget at det blir enda bedre med sprøstekt løk ved siden av. Det blir faktisk de fleste matretter! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Personlig synes jeg sprøstekt løk er oppskrytt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Komle, salt flesk og lutefisk? Han er vel vant til japsemat, og kinamat, og genrelt illesmakende smak. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sprøstekt løk funker i pølse m/brød..aldri spist det med noe annet egentlig. Før fikk jeg mageknip av sprøstekt løk, det har tydeligvis gått over. Eller jo, en av nordnorges mest "berømte" hamburgere, Bjerkviking, har sprøstekt løk inni. OG bacon. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Funker veldig bra til potetmos! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sprøstekt løk funker i pølse m/brød..aldri spist det med noe annet egentlig. Før fikk jeg mageknip av sprøstekt løk, det har tydeligvis gått over. Eller jo, en av nordnorges mest "berømte" hamburgere, Bjerkviking, har sprøstekt løk inni. OG bacon. Ikke nevn bjerkviking. Har akkurat spist meg litt for mett, og bare tanken av mat gjør meg litt småkvalm Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sprøstekt løk funker utmerket til skinkestek/roastbeef sammen med sennep på skiver. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Eller jo, en av nordnorges mest "berømte" hamburgere, Bjerkviking, har sprøstekt løk inni. OG bacon. Dit skal vi to på date, første gangen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Huff, det ble alt for mange stopp på det gatekjøkkenet når jeg pendla ukentlig mellom Narvik og Grovfjord i min ungdomstid. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg