Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sitter å forundrer meg over en utrolig homofil scene i breaking bad Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Breaking Bad - [3x11] - Abiquiu Hvor "kingpinnen" inviterer kokken på middag, og han kommer, og de lager mat sammen etc.. Han bare skriker homofil Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvordan har du blitt så flink til å kjenne igjen homofile? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Wut, er han faktisk homo? Jeg hadde ikke kjent meg komfortabel der i allefall. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Aner ikke legningen hans. Eneste jeg veit om han er at han er italiensk-amerikansk, men født i Danmark. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Yeye, who cares anyway. Merker jeg trenger søvn. Men Breaking Bad er bare for bra Jaja, får sette det på pause. NATTA! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg har funnet ut hvordan jeg skal vekke dama i dag. Jeg er barnevakt for ungen til Nie og er derfor i byen. Men det trenger ikke stoppe meg. Jeg bare bruker LogMeIn og logger meg på PCen på stua hjemme. Så skal jeg sette på en eller annen plagsom sang. Forslag til hvilken? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Blir nok en slager. Evt som Bam Margera vekker faren, ghettoblaster med dødsmetall rett i øret. Endret 28. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg har funnet ut hvordan jeg skal vekke dama i dag. Jeg er barnevakt for ungen til Nie og er derfor i byen. Men det trenger ikke stoppe meg. Jeg bare bruker LogMeIn og logger meg på PCen på stua hjemme. Så skal jeg sette på en eller annen plagsom sang. Forslag til hvilken? Enten denne eller den mest heavy metall musikken du finner Flere i spoileren Vassendgutane – Sillikon I Tatti Dunderbeist – Hatet Disturbed – Stricken Denne er sånn passe plagsom Avenged Sevenfold – Nightmare Skrillex – Scary Monsters And Nice Sprites - Noisa Remix Endret 28. september 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Jeg har funnet ut hvordan jeg skal vekke dama i dag. Jeg er barnevakt for ungen til Nie og er derfor i byen. Men det trenger ikke stoppe meg. Jeg bare bruker LogMeIn og logger meg på PCen på stua hjemme. Så skal jeg sette på en eller annen plagsom sang. Forslag til hvilken? Rosa helikopter med peches? Barbie girl - aqua? kanskje den dragosta tin tei? Endret 28. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dama er strengt tatt et metal-hue så tror ikke det hadde vært like plagsomt for henne som for faren til Bam. Rosa helikopter med peches? Barbie girl - aqua? kanskje den dragosta tin tei? Nå er vi inne på noe. Tror det må bli Rosa Helikopter. Dette blir den perfekte hevn for faceraep-en hu utsatte meg for. Skulle ikke du legge deg forresten? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg er eksperter på plagsomme sanger Joa, men jeg er svak. Så jeg er tilbake med breaking bad som spilles.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg synes egentlig ikke Rosa Helikopter er så plagsom lenger. Mulig jeg har blitt immun. Men dette skrives av en mann som har "LazyTown - You are a pirate" og "LazyTown - Cooking by the book" på MP3-spilleren så det er mulig min mening ikke kan telles. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva med Wiz Khalifa – Black And Yellow - feat. Juicy J, Snoop Dogg & T-Pain Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg synes egentlig ikke Rosa Helikopter er så plagsom lenger. Mulig jeg har blitt immun. Men dette skrives av en mann som har "LazyTown - You are a pirate" og "LazyTown - Cooking by the book" på MP3-spilleren så det er mulig min mening ikke kan telles. gå for rosa helikopter så kan du synge "I ET ROSA HELIKOPTERRRR SKAL JAG FLYGA HEM TIL DEEEIG" i et par uker etterpå. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva med Wiz Khalifa – Black And Yellow - feat. Juicy J, Snoop Dogg & T-Pain Jeg tror autotunede drittunger som synger på svensk er verre å blokke ute enn den der. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Pluss, jeg har alltid rett. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hahaha, Saif al-Islam (Gadhafis sønn) ligner veldig på en litt yngre utgave av George Bluth senior (Jeffrey Tambor) fra Arrested Development Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg kommer ikke over at han ble kalt Saif al-Islam ("islams sverd"). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg