Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132

Ånei? Hva med alle de gangene jeg sendt deg andre gaver? Som de måsene jeg fanget for deg i sommer. Er du klar over hvor lang tid det tar å fiske måser og faktisk få noe på kroken?

Lenke til kommentar

Shit, hvem kan jeg snakke med om alle facebookchicksa jeg stalker? :ph34r:

Nå har jeg funnet ihvertfall ei jeg definitivt må komme på en oppfinnsom måte å støte på igjen :p (vi gikk på skole sammen for et par år siden)

Opplys meg når du finner en oppfinnsom måte å gjøre dette på.

 

Will do.

Såvidt jeg vet bor vi på samme øy fortsatt, uten at det er noe garanti på at vi treffes noen gang.

I tillegg hadde jeg og noen av kameratene mine noen venninner som jeg er ganske sikker på at hadde vært veien inn.

Dvs. hvis ikke en av gutta fucka opp, nå ser vi dem ikke så ofte lengre :thumbdown:

 

Så kom gjerne med gode idèer til meg, samme hvor sprø, siden dette er wildcard så kan jeg kanskje få meg selv til å gjøre noe sprøtt :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132

Så kom gjerne med gode idèer til meg, samme hvor sprø, siden dette er wildcard så kan jeg kanskje få meg selv til å gjøre noe sprøtt :!:

Spør om hun har en hemmeilg fantasi om å bli vekket av en "fremmed" som tafser på henne mens hun sover, og at du med glede gjør denne fantasien til virkelighet.

Lenke til kommentar

Så kom gjerne med gode idèer til meg, samme hvor sprø, siden dette er wildcard så kan jeg kanskje få meg selv til å gjøre noe sprøtt :!:

Spør om hun har en hemmeilg fantasi om å bli vekket av en "fremmed" som tafser på henne mens hun sover, og at du med glede gjør denne fantasien til virkelighet.

 

Okei, det er litt far off. Gjør man det in person så går jeg utifra at man får et spark et visst sted.

Over internett så er vel det garantert at man aldri får noe svar ever again :ermm:

 

Annet enn det så skal jeg ikke si at det høres så ille ut, jeg likte den egentlig hvis ikke det var for den overhengende faren for å høres ut som en voldtektsmann.

Lenke til kommentar

Jeg vurderer å takke for meg i kveld, ettersom internettet ikke har noe morosamt å by på.

 

Frykter altfor lenge på jobb i morgen.

Da har du ikke surfet nok.

 

Shit, hvem kan jeg snakke med om alle facebookchicksa jeg stalker? :ph34r:

Nå har jeg funnet ihvertfall ei jeg definitivt må komme på en oppfinnsom måte å støte på igjen :p (vi gikk på skole sammen for et par år siden)

Kvinnfolk elsker at du overrasker dem.

 

 

 

 

Spesielt på natten

 

 

 

Mens de sover

 

fu

Woo *hente popcorn og brus*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...