Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Heh. Jeg hater gutter. De er insensitive drittsekker >< Måtte de brenne! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kan forstå hvordan folk klarer å kalle fx valentine for amerikansk. Men ekteskap? Det kan ikke jeg. Det med valentine, altså. Men så har jeg aldri forstått ignoranse og dem som dyrker denne så alt for godt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det kan ikke jeg. Det med valentine, altså. Men så har jeg aldri forstått ignoranse og dem som dyrker denne så alt for godt. Jeg er ikke enig i at det med valentine er amerikansk, men jeg forstår at folk kan tenke slik, da tradisjonen er jævlig stor der, og vi får se dette gjennom serier og blablabla. Men bryllup og ekteskap? Lenke til kommentar
Nora90 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 GOd dag alle sammen Hvordan har folket det på denne forblåste dagen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Er ikke Valentine's opprinnelig en irsk skikk? Eller var det Halloween Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Er ikke Valentine's opprinnelig en irsk skikk?Eller var det Halloween Halloween er keltisk, ja. Valentine's er en religiøs helligdag for å dyrke kjærlighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ah, alle disse helligdagene. Ender opp amerikanisert uansett. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Takk, jeg er ikke som de fleste gutter. Tenker meg 70% maskulin og 30% feminim. Har ikke noe med homifili - Biseksualitet eller Heterofil men jeg bare sier meg litt enig med jenter av og til. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Takk, jeg er ikke som de fleste gutter.Tenker meg 70% maskulin og 30% feminim. Har ikke noe med homifili - Biseksualitet eller Heterofil men jeg bare sier meg litt enig med jenter av og til. Jeg syntes du virker veldig som de fleste gutter."Jeg er enig, men jeg er ikke homo allikevel, altså!" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Der ble listen over "minst logisk uttalelse i 2008" toppet. Den blir vanskelig å slå. oO @hunter, that is. Endret 1. mars 2008 av Nie Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Ja, her oppfører jeg meg som kul type men har andre sider også. Endret 1. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Greit. Hunter toppet lista nok en gang. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg vil starte et onlinekurs om tegnsetting. Noen som melder seg frivillig som medinstruktør? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Greit. Hunter toppet lista nok en gang. Awwhhh. Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er utrolig flink med tegnsetting? Det; skal dere bare vite: hvordan kan jeg ellers, gjøre meg så utrolig godt forstått!! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg vil starte et onlinekurs om tegnsetting. Noen som melder seg frivillig som medinstruktør? *hoppe opp og ned og vifte med armene* Men jeg lover ikke at jeg ikke kommer til å kalle folk for inkompetente idioter. Eller at tegnsettinga mi er "perfekt". Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Greit. Hunter toppet lista nok en gang. Hva skal det bety? Var det ironi eller? Eller var det ett komplimang? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ironi? Nei. Og må du fjerne infoen om hvem du quoter? Det er kinda forvirrende. x) Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Okey, Nie..... hvordan lager man link av ett ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg