Espen pai Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er bare glad jeg er ferdig med det skoletullet! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) \o_ Morn' Er jeg litt sent ute som oppdaga "Trine" først i går? Kjøpte det for fem euro på Steam. Bare litt, er ikke det mest kjente spillet som fins, men det er et fantastisk stykke arbeid Er jo ikke lenge til oppfølgeren kommer heller, noe utsatt ser det ut til, skulle egentlig komme i sommer. http://trine2.com/ Endret 27. september 2011 av Knut Knudsen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Lolz, har ikke mere fri igjen i år etter eskapader i Alpene i vinter, og Asia i sommer. Derfor passet det greit dårlig å vinne en billett med THAI. Ender opp med at jeg drar til Bangkok på fredag ettermiddag og kommer hjem på søndag, bare for å få flydd litt. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er bare glad jeg er ferdig med det skoletullet! ... sier han som har gått og vurdert å hoppe tilbake på skolebenken når jeg er ferdig. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 \o_ Morn' Er jeg litt sent ute som oppdaga "Trine" først i går? Kjøpte det for fem euro på Steam. Bare litt, er ikke det mest kjente spillet som fins, men det er et fantastisk stykke arbeid Er jo ikke lenge til oppfølgeren kommer heller, noe utsatt ser det ut til, skulle egentlig komme i sommer. http://trine2.com/ Ja, jeg har ikke spilt mer enn ~30 minutter så langt, men elsker atmosfæren. Minner meg veldig om de gode, gamle Nintendo-spillene jeg spilte som ung pjokk. Hvis spillet holder en like god kvalitet gjennom hele historien, er det godt mulig at det blir aktuelt å kjøpe oppfølgeren også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg er veldig usikker på hvordan jeg legger taxifolk inn på steam Er det bare jeg som synes dette er idiotisk og lite gjennomtenkt? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Skal-kuppe-skoletimer-2582316.html Nei, er enig. Eplefe raga også om det. Endelig sovet, endelig CS :!: Lenke til kommentar
Nie Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg har raget over idiotien i den leksestreiken hele uken. 8D Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 \o_ Morn' Er jeg litt sent ute som oppdaga "Trine" først i går? Kjøpte det for fem euro på Steam. Bare litt, er ikke det mest kjente spillet som fins, men det er et fantastisk stykke arbeid Er jo ikke lenge til oppfølgeren kommer heller, noe utsatt ser det ut til, skulle egentlig komme i sommer. http://trine2.com/ Ja, jeg har ikke spilt mer enn ~30 minutter så langt, men elsker atmosfæren. Minner meg veldig om de gode, gamle Nintendo-spillene jeg spilte som ung pjokk. Hvis spillet holder en like god kvalitet gjennom hele historien, er det godt mulig at det blir aktuelt å kjøpe oppfølgeren også. Grafikken er lekker hele tiden, men du finner ut at alle puzzles kan solves ved å trylle frem broer og terninger. Da blir det litt tamt. Lenke til kommentar
kong_gabby Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Noen som vet navnet på en festival (?) i Oslo som har noe med mat og miljø å gjøre, i løpet av noen uker eller noe? Takker for svaret ang standup i går, Bytex, bare sein med å svare Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er flaut når man får totalt latterkrampe på jobb og må ta seg sammen Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Kjøpe bilett fra Ryanair, "please click once, do not refresh" -500 - Internal server error Wat do? Skulle ønske jeg hadde noen andre reelle alternativer til ryanair, men det er eneste som går direkte fra Torp, og koster 1/4 av de andre som må via Køben, Amster eller noe i den duren. Endret 27. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Er bare glad jeg er ferdig med det skoletullet! ... sier han som har gått og vurdert å hoppe tilbake på skolebenken når jeg er ferdig. Hørte på skype en samtale med læreren for litt siden, alså til en venn. Fy faen, jeg tar tilbake det jeg sa om at jeg savner skolen. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Facebook-blocker Hurra! Endelig bort med Facebookknapper på samtlige nettsider! Facebook skal bare være en plass, og det er på facebook.com. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Hvor er sunnmøringsblocken? Endelig fikk tollvesenet ut fingeren. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 For et latterlig jalla cover. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Facebook-blocker Hurra! Endelig bort med Facebookknapper på samtlige nettsider! Facebook skal bare være en plass, og det er på facebook.com. Bare dumt den ikke støtter nyeste versjon FF Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 For et latterlig jalla cover. Haters gonna hate Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 For all del, men det slutter ikke å være fælt av den grunn. Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Skiva er enda mer jalla en coveret. Helt jævlig kjip skive. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Knegg knegg, mangler vel noen karer med skjegg og litt blod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg