""" Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Man må ha litt selvkontroll. Korrekt. Det er først da man kan kalle seg selv MAX HARDCORE! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 UÆÆØØØØØ må komme på denne siden Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tullinger hele gjengen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 -_- Jeg -_- er -_- sliten. -_- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nei, nok nerding nå. Legg dere! he thinks he has our legit info and pics so im just gunna lol and let him do his thing SO MUCH DRAMA! Jeg kan ikke legge meg nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 nosgoth - 10 May 2011 6:47 have you ever tried to fuck a chedar cheese?if yes this scene is soooo sexy!!! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hjernevasking ftw. Militæret er faktisk gøy. I know, en av de beste tidene i livet mitt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Ikke mitt. Jeg dro motvillig, ble syk andre dagen, lå på sykestua i dagevis med diare og null matlyst, var på kaserna et par dager og tilbake på sykestua, fikk for stor uniform, mistet grunntreninga med våpen de første dagene. Lå i senga og leste gamle Billy og Vi Menn i flere dager. Det var ingen andre pasienter på sykestua. Så kom kompanisjefen på besøk, og lurte på om jeg hadde noe der å gjøre egentlig, siden jeg hadde mistet all startopplæringa og knapt hadde egen uniform. Han foreslo MUD. Det tok jeg imot, og da ble jeg satt i karantene på sykestua 3 dager så jeg ikke skulle demotivere de andre i troppen som også ville dra hjem. Når jeg fikk ny innkalling dro jeg til legen og fikk permanent udyktig pga psykisk grunnlag. Har aldri hatt problemer med jobbsøking senere i livet, da ingen arbeidsgivere har noe som helst interesse av HVA jeg gjorde i forcen, bare at jeg har vært der så jeg ikke blir innkalt en mnd etter ansettelsen. Endret 27. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Fuck, forsovet meg til skole Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Godt at du tar deg tid til og fortelle oss dette da Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Hehe, nå er det for sent. Gidder ikke å dra nå med mindre jeg skal dra for å gjøre noe gruppearbeid, vi har bare en forelesning. Sitter nå her og gjør matte akkurat nå Endret 27. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) \o_ Morn' Er jeg litt sent ute som oppdaga "Trine" først i går? Kjøpte det for fem euro på Steam. Endret 27. september 2011 av Sidious Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg møter trine hver natt jeg når jeg jobber... vant jeg da?` Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Nei. Med mindre du har henne på Steam. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg er veldig usikker på hvordan jeg legger taxifolk inn på steam Er det bare jeg som synes dette er idiotisk og lite gjennomtenkt? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Skal-kuppe-skoletimer-2582316.html Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Foresten, litt deprimerende, jeg er så lite intresant at jeg ikke engang kommer opp på min egen facebook-vegg når jeg skriver noe der Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 (endret) Da får du adde så mange du kan, fra kjendiser til arbeidskolleger, så flest mulig ser det du raller om. For min del har jeg aldri oppretta en facebook konto. Endret 27. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
multisync Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg er veldig usikker på hvordan jeg legger taxifolk inn på steam Er det bare jeg som synes dette er idiotisk og lite gjennomtenkt? http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Skal-kuppe-skoletimer-2582316.html Ja, det er noe idiotisk og lite gjennomtenkt, men jeg er også litt enig. Kjenner det er bedre på høyere utdannelse der man må ta ansvar for egen læring. For min del betyr det mye jobbing med noen ting, omtrent ikke noe i andre fag, og jeg er alltid ferdig med fagene mine tidligre enn det jeg ble på vgs. Siden jeg ikke har masse unyttige lekser å gjøre Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 27. september 2011 Del Skrevet 27. september 2011 Jeg adder så mange som mulig, fordi nå har jeg muligheten til å se hva folk hører på av musikk og det er dødskult og super-interessant. Merkelig at jeg får gjort noe annet enn å bare sitte å glo på musikken folk hører på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg