Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke mitt. Jeg dro motvillig, ble syk andre dagen, lå på sykestua i dagevis med diare og null matlyst, var på kaserna et par dager og tilbake på sykestua, fikk for stor uniform, mistet grunntreninga med våpen de første dagene. Lå i senga og leste gamle Billy og Vi Menn i flere dager.

Det var ingen andre pasienter på sykestua.

Så kom kompanisjefen på besøk, og lurte på om jeg hadde noe der å gjøre egentlig, siden jeg hadde mistet all startopplæringa og knapt hadde egen uniform. Han foreslo MUD. Det tok jeg imot, og da ble jeg satt i karantene på sykestua 3 dager så jeg ikke skulle demotivere de andre i troppen som også ville dra hjem.

Når jeg fikk ny innkalling dro jeg til legen og fikk permanent udyktig pga psykisk grunnlag.

Har aldri hatt problemer med jobbsøking senere i livet, da ingen arbeidsgivere har noe som helst interesse av HVA jeg gjorde i forcen, bare at jeg har vært der så jeg ikke blir innkalt en mnd etter ansettelsen.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Jeg er veldig usikker på hvordan jeg legger taxifolk inn på steam :(

Er det bare jeg som synes dette er idiotisk og lite gjennomtenkt?

http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Skal-kuppe-skoletimer-2582316.html

Ja, det er noe idiotisk og lite gjennomtenkt, men jeg er også litt enig.

Kjenner det er bedre på høyere utdannelse der man må ta ansvar for egen læring. For min del betyr det mye jobbing med noen ting, omtrent ikke noe i andre fag, og jeg er alltid ferdig med fagene mine tidligre enn det jeg ble på vgs. Siden jeg ikke har masse unyttige lekser å gjøre :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...