Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er Snittleif død? Omkomt i tragisk bowlingulykke eller? Stemmer, stemmer. Famous last word: "GUTTERBAAAAAAAAALLLL". Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen hadde putta lim oppi fingerhullene i ballen hans. Bowlingkula gikk i en fin halvsirkel og endte opp midt i ansiktet hans. Hjernemassen tøt ut ørene mens lagkameratene så på med skrekk. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Min teori er at han kastet seg inn i sorteringsmaskinen etter å ha fått gutterball med gjerder oppe. Som dere ser støtter Hansern teorien min. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Evt skled han på det olja gulvet, rutsja fremover og bli hjernemos i kjeglemaskinen. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tror nok det var fitte som tok livet av han. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Evt traff han på denne karen Og kom aldri hjem igjen. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 du må ha brukt lang tid på å finne den der! Det er jo så mange som ahr lagd sin egen versjon av den! Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen som har kjøpt bergans-jakke på nettet før? Isåfall hvor? Eller får man bare tak i det i lokale butikker? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Spør heller i den fantastiske MOV-kafeen Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen som har kjøpt bergans-jakke på nettet før? Isåfall hvor? Eller får man bare tak i det i lokale butikker? Bør jo ikke være verdens vanskeligste greie å få tak i, i fysiske butikker heller da. Har ikke hver eneste sportsbutikk det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) du må ha brukt lang tid på å finne den der! Det er jo så mange som ahr lagd sin egen versjon av den! Hæ? Tok meg 3 sekunder å finne på youtube siden jeg visste hvilken scene jeg så etter..i don't get your point. Hvem bryr seg om copycats? Den orginale er alltid best. Endret 26. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 du må ha brukt lang tid på å finne den der! Det er jo så mange som ahr lagd sin egen versjon av den! Hæ? Tok meg 3 sekunder å finne på youtube siden jeg visste hvilken scene jeg så etter..i don't get your point. Hvem bryr seg om copycats? Den orginale er alltid best. oi, noe må har forandra seg :s Men Office space printer scenen er fortsatt sånn, vanskelig å finne. aaagh Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da var fire sorter konfekt ferdiglagd. Veldig morsomt, men gud så grisete å lage. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Wat, ikke mer trafikk her? Son, you dissapoint me Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da var fire sorter konfekt ferdiglagd. Veldig morsomt, men gud så grisete å lage. Hvordan lager man det egentlig? Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da var fire sorter konfekt ferdiglagd. Veldig morsomt, men gud så grisete å lage. Hvordan lager man det egentlig? Spørs på hva slags konfekt egentlig Jeg lagde ganske enkle greier. Sjokolade med karamellfyll, sjokolade med jordbærmarsipan i, nugattisjokolade og hvit sjokolade med biter av tørket frukt. Tre av fire var bare å smelte sjokolade og pensle i konfektformer, sette i kjøleskap til de var stive, ha i ønsket fyll og dekke med sjokolade på toppen =) Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvor finner man jenter som liker å lage konfekt, kaker og middager uten å nøle? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Hvor finner man jenter som liker å lage konfekt, kaker og middager uten å nøle? 50-tallet. 2 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da var fire sorter konfekt ferdiglagd. Veldig morsomt, men gud så grisete å lage. Hvordan lager man det egentlig? Spørs på hva slags konfekt egentlig Jeg lagde ganske enkle greier. Sjokolade med karamellfyll, sjokolade med jordbærmarsipan i, nugattisjokolade og hvit sjokolade med biter av tørket frukt. Tre av fire var bare å smelte sjokolade og pensle i konfektformer, sette i kjøleskap til de var stive, ha i ønsket fyll og dekke med sjokolade på toppen =) skal prøves! Lenke til kommentar
KristineS Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Masse greie oppskrifter her om du går inn på "småkaker o.l." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg