Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

du må ha brukt lang tid på å finne den der!

Det er jo så mange som ahr lagd sin egen versjon av den!:hrm:

 

Hæ? Tok meg 3 sekunder å finne på youtube siden jeg visste hvilken scene jeg så etter..i don't get your point.

Hvem bryr seg om copycats? Den orginale er alltid best.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

du må ha brukt lang tid på å finne den der!

Det er jo så mange som ahr lagd sin egen versjon av den!:hrm:

 

Hæ? Tok meg 3 sekunder å finne på youtube siden jeg visste hvilken scene jeg så etter..i don't get your point.

Hvem bryr seg om copycats? Den orginale er alltid best.

 

oi, noe må har forandra seg :s

 

Men Office space printer scenen er fortsatt sånn, vanskelig å finne. aaagh :hrm:

Lenke til kommentar

Da var fire sorter konfekt ferdiglagd. Veldig morsomt, men gud så grisete å lage.

 

Hvordan lager man det egentlig? :)

 

Spørs på hva slags konfekt egentlig :p Jeg lagde ganske enkle greier. Sjokolade med karamellfyll, sjokolade med jordbærmarsipan i, nugattisjokolade og hvit sjokolade med biter av tørket frukt. Tre av fire var bare å smelte sjokolade og pensle i konfektformer, sette i kjøleskap til de var stive, ha i ønsket fyll og dekke med sjokolade på toppen =)

Lenke til kommentar

Da var fire sorter konfekt ferdiglagd. Veldig morsomt, men gud så grisete å lage.

 

Hvordan lager man det egentlig? :)

 

Spørs på hva slags konfekt egentlig :p Jeg lagde ganske enkle greier. Sjokolade med karamellfyll, sjokolade med jordbærmarsipan i, nugattisjokolade og hvit sjokolade med biter av tørket frukt. Tre av fire var bare å smelte sjokolade og pensle i konfektformer, sette i kjøleskap til de var stive, ha i ønsket fyll og dekke med sjokolade på toppen =)

 

skal prøves! :dribble:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...