Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg skal ikke begynne å jobbe i support, sjansen er stor for at jeg hadde kommet dit og kvelt vedkommende med en TP-kabel. Hovedregel nr. 1 for supportarbeidere. Tålmodighet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg har tålmodighet i massevis, men ikke når det kommer til idioter, derfor fikk jeg ikke fortsette i supportjobben min. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Da har ikke du tålmodighet da, Sjur. Det er liksom hele greia med å ha tålmodighet. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Man må ha bra mye tålmodighet når man er i et serviceyrke, ja. Mange merkelige skruer der ute. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg antar at når jeg passerer 10 år i bransjen, at jeg kan skrive en bok om alle tullingene jeg møter, og fortsatt ha materiale nok til en bok ekstra. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Tviler ikke...fikk nesten nok til en bok etter noen måneder på Rema. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg kunne skrevet en hel bok om mine opplevelser med Slimda. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg kunne skrevet en hel bok om mine opplevelser med Slimda. Teller erotisk novelle som bok nå til dags ja? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Sånne saftige detaljer spares til bok to, men ja. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Huh, jeg fant nettopp ut hvordan jeg kan børste tungen min lengst bak eller ta en streptokokk-test uten å brekke meg. Skøy. Da har ikke du tålmodighet da, Sjur. Det er liksom hele greia med å ha tålmodighet. Jeg har tålmodighet når det kommer til alt annet enn idioter da. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Huh, jeg fant nettopp ut hvordan jeg kan børste tungen min lengst bak eller ta en streptokokk-test uten å brekke meg. Skøy. Bra du har ambisjonene klare. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 (endret) Si fra når du kan knyte skolissene også, så skal du få en kake. Uff, Ben&Jerry is er kvalmende saker. Lurer på hvor mange hundre tonn sjokoladefudge de har på fabrikken, er jo minst en halvkilo oppi en liten boks. Nesten mere sjokokladder enn is. Endret 26. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Si fra når du kan knyte skolissene også, så skal du få en kake. Uff, Ben&Jerry is er kvalmende saker. Lurer på hvor mange hundre tonn sjokoladefudge de har på fabrikken, er jo minst en halvkilo oppi en liten boks. Nesten mere sjokokladder enn is. BLASFEMI. Eg drøymer om å vere deprimert nok til å downe en boks med cookie dough uten den dårlege samviten som kjem om eg gjer det uten å vere lei meg. >_> Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Huh, jeg fant nettopp ut hvordan jeg kan børste tungen min lengst bak eller ta en streptokokk-test uten å brekke meg. Skøy. Please tell. Jeg begynner å bli lei av å åpne dagen med å spy. Jeg kan godt spare morgenspyingen til jeg faktisk er gravid. BLASFEMI. Eg drøymer om å vere deprimert nok til å downe en boks med cookie dough uten den dårlege samviten som kjem om eg gjer det uten å vere lei meg. >_> Jentekveld? 8D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nie: funnet noen til naturfagen? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Creeper på facebook... Det bare blir sånn, okei? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Noen andre som stemte i Oslo som slo opp øynene når dere så navnet til førstekandidaten til SV eller? Hehehehe. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Nie: funnet noen til naturfagen? Nope. Så om du klarer å dumme ned stråling og bølgelengde and that shit er du velkommen til det. 8D Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Jeg kan det. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 26. september 2011 Del Skrevet 26. september 2011 Er Snittleif død? Omkomt i tragisk bowlingulykke eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg