Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pakker for å dra tilbake til militæret etter min første perm. Savner forsvaret faktisk.

Hjernevasking ftw.

American dad, Family guy, Boardwalk empire, Breaking bad, CSI Miami, Desperate housewives, Pan Am, Simpsons...

Yup.

Seriemandagene er definitivt tilbake nå.

What he said.
Lenke til kommentar

Skal kanskje på stand-up på Sentrum Scene, og det er visst unummererte plasser. Da snakker vi å komme tidlig for å få greie plasser?

Hvor lenge før må man regne med å komme for å ikke havne "helt i bakleksa"?

Er det sitteplasser nok til alle som har kjøpt billetter? Er en jeg evt drar med som har dårlig rygg.

Lenke til kommentar

Nei, er neppe noen som står i kø i timesvis bare for et standup-show.

Det er gjerne et mere "dannet" publikum også. Vil tro det holder i massevis å komme en halvtime før.

Unummerert betyr vanligvis ståplasser på konserter, men standup er jo vanligvis sitteplasser så det aner jeg ikke.

Lenke til kommentar

På tide å syte litt igjen føler jeg.

Vi får ny fryseboks, Elkjøp kommer med den nå, og jeg må hjelpe til å bære. Kjenner jeg får vondt i knær og fingre allerede. :|

Klart, den er sannsynligvis ikke tung, men oddsen for at jeg slår fingrene mine gule og blå borti vegger og dørkarmer, er rimelig stor.

Jeg er nemlig veldig klumsete av meg.

Lenke til kommentar

EPLEFE! BYTEX ER SLEM! :cry:

Har du begynt på flaska igjen? Kan ikke se at Bytex har vært slem med deg.

På tide å syte litt igjen føler jeg.

Vi får ny fryseboks, Elkjøp kommer med den nå, og jeg må hjelpe til å bære. Kjenner jeg får vondt i knær og fingre allerede. :|

Klart, den er sannsynligvis ikke tung, men oddsen for at jeg slår fingrene mine gule og blå borti vegger og dørkarmer, er rimelig stor.

Jeg er nemlig veldig klumsete av meg.

Syt litt mindre og bær litt mer.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...