Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk en merkelig lyst til å fri til noen nå. oO Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk en merkelig lyst til å fri til noen nå. oO Alltid like verpesjuk ... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Alltid like verpesjuk ... Det er ikke med vilje! xD Jeg tror jeg må gå en tur og stjele en baby snart... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Seriøst hvem gidder å gifte segO_o? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Seriøst hvem gidder å gifte segO_o? Nei, si det? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg! Jeg vil gifte meg! Har hatt bryllupet planlagt i årevis! Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Alltid like verpesjuk ... Det er ikke med vilje! xD Jeg tror jeg må gå en tur og stjele en baby snart... Du trenger ikke stjele. http://atvs.vg.no/player/index.php?id=14923 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Seriøst hvem gidder å gifte segO_o? Eneste tilfellet jeg vet jeg skal gifte meg er om jeg har ett seriøst lesbisk forhold og det blir felles ekteskapslov mens jeg er i det forholdet. Sånn. Bare på gøy, halveis. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Seriøst hvem gidder å gifte segO_o? Æsj, kyssing og sånt, jo! Eww. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Du trenger ikke stjele. http://atvs.vg.no/player/index.php?id=14923 Gief! =D Og i svarte helvete. Jeg skrek nettopp jævlig høyt. Dismayed dukka opp i vinduet mitt, og skremte vettet av meg. xD Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg fikk en merkelig lyst til å fri til noen nå. oO Du kan få MSN min i mitt neste liv.. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg gidder ikke å være så amerikansk. Dahaa. Jeg vil heller være eventuelt sammen med en av resten av livet. Må ikke gifte meg får å love hverandre å bo sammen for resten av livet. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg vil gifte meg i oktober, en mørk, stormfull høstnatt. Gjerne seende ut noe a la dette (bare uten barna, de kommer i ettertid). Men har vært sånn jeg har sett for meg bryllupet mitt de siste x antall åra. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg gidder ikke å være så amerikansk. Dahaa. Jeg kan forstå hvordan folk klarer å kalle fx valentine for amerikansk. Men ekteskap? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er gammeldags av meg. Vil ha hele sulamitten. Ekteskap, barn etter ekteskapet, 4 barn, stasjonsvogn og hund ^^ Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg gidder ikke å være så amerikansk. Dahaa.Jeg vil heller være eventuelt sammen med en av resten av livet. Må ikke gifte meg får å love hverandre å bo sammen for resten av livet. Skjønner hva du mener. Virker som om man tar hverandre mer for gitt om man gifter seg. Men så er det jo kos med bryllup også da. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Sitter å digger Kraftwerk med The Mench Machine jeg på tysk. Omfg kjøpte feil. Skulle egentlig ha den europeiske versjonen men men. Har vent meg litt til det da. Endret 1. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Koser meg med Døden på Oslo S jeg. Elsker den filmen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvordan kan ekteskapet være amerikansk? Det er fucking eldre enn det amerika vi kjenner, jo! o_O Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kjenner han som spiller Filla. Henning heter han. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg