Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så oldfag at jeg brukte IRC på Amiga. Og den IRC-klienten var myyyyyyyyyyyyyye fetere enn mIRC.

Kunne ha en slags relieff-effekt på bakgrunnen, og +o og +v hadde grønt og rødt lys i kanalen så de var lettere å se.

 

Og back then måtte man ringe internett og okkupere husets telefonlinje. AKA tramping i gulvet hver gang mamma ville ringe noe. Og drittkjeft for at folk alltid fikk opptatt når de ringte oss.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Og back then måtte man ringe internett og okkupere husets telefonlinje. AKA tramping i gulvet hver gang mamma ville ringe noe. Og drittkjeft for at folk alltid fikk opptatt når de ringte oss.

For ikke å snakke om at man, frem til man oppdaget hvordan slå det av, måtte kvele lyden av modemet med en pute på natta. :wee:

 

Good times.

Lenke til kommentar

Litt hilarious sammenheng, en PC på jobb har Windows Me. Den kræsjet og jeg måtte bort og reboote den.

På oppstart-skjermen (før windows bildet) sto telefonnummeret til Hewlett Packard sin BBS i Sverige.

 

BBS = koble seg til datamaskinen på andre siden av telefonlinja, og lese/skrive meldinger, laste opp/ned filer etc.

Slik piratkopiering ble gjort. Man fikk tak i hemmelige nummer med hemmelige brukernavn og passord. Og ringte dem for å laste ned ting og chatte med folk ala underforumene her. Men ikke med nettleser selvsagt.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...