Slimda Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg er også skeptisk, men det hadde vært typisk meg. Jeg har ikke fått narrowed it down enda, først finne ut om det er problemet, SÅ kan jeg begynne å finne ut om det er noe jeg kan spise og noe jeg må kutte helt. Mistenker svin og storfe, tho. Det er jo svært enkelt å sjekke da. Kjøp kylling, gris og ku i butikken. Spis en ting, vent en time, så spis neste ting. Tilbered uten noen som helst form for olje, krydder eller noe annet. Kjedelig smak, men da får du utelukket at det er kjøttet. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Det er jo svært enkelt å sjekke da. Kjøp kylling, gris og ku i butikken. Spis en ting, vent en time, så spis neste ting. Tilbered uten noen som helst form for olje, krydder eller noe annet. Kjedelig smak, men da får du utelukket at det er kjøttet. Ikke fullt så enkelt. Jeg har allerede utslettet, og andre symptomer i forbindelse med matallergier tar gjerne litt tid før de manifesterer seg. Jeg har en liste lenger enn ett vondt år på hva jeg er allergisk mot, og når jeg har utbrudd er jeg direkte overfølsom. Men om jeg kutter kjøttet, utslettet forsvinner, holder seg borte og kommer tilbake når jeg tar kjøtt inn igjen i dietten har jeg svaret mitt sikkert. Det krever selvsagt diverse andre tiltak, men pyttsann. Jeg satser på at jeg tar feil, for guds skyld, men greit å være sikker. Edit: Dessuten er noen uker uten kjøtt ingen katastrofe. Endret 24. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Kjenner feelingen. PM-innboksen min er alltid sulten, og MSN-adressen står på profilen, om du trenger tilfeldig tømming av den verbale sorten. =) Add skype of du har en deal. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Skal du faktisk tvinge meg til å laste ned skype? Alvorlig? -.- Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikke diss skype. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Jeg liker ikke stemmen min, har ikke webcam. Hva kan skype tilby som irc eller msn ikke kan? Eller Facebook? Endret 24. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er jeg den eneste i hele verden som ikke deler alles bacon-dyrkelse eller? Spiser det maks 2-3 ganger i året liksom. Nei, du har helt rett. Og det er ikke som om så mange spiser mye bacon heller, det har bare blitt populært å late som at man gjør det. Hvis noe er slik bacontilbedelse bare et tegn på at man ikke kan så mye om mat, for man kan gjøre så mye fantastisk med svin. Det er som å paradere vininteressen sin med å si at man bare drikker tysk riesling. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Jeg liker ikke stemmen min, har ikke webcam. Hva kan skype tilby som irc eller msn ikke kan? Eller Facebook? Fordi du kan chatte uten webcam eller mic? edit: i rein tekst Endret 24. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Fordi du kan chatte uten webcam eller mic? edit: i rein tekst Og det kan man ikke på msn/irc/facebook? Sånn, da har jeg skype. What to do? Edit: Og med "what to do" mener jeg hva legger jeg til? Endret 24. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Meg, for eksempel, selv om jeg aldri er pålogget. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Fordi du kan chatte uten webcam eller mic? edit: i rein tekst Og det kan man ikke på msn/irc/facebook? Sånn, da har jeg skype. What to do? Edit: Og med "what to do" mener jeg hva legger jeg til? :O har du IRC? jeg også, hvilken server? Hvoilken chan? edit32: har glemt orginale msn passordet mitt Endret 24. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg bruker ikke irc, er ingen som bruker det, og da har ikke jeg noe behov for å bruke det. Eneste jeg brukte det aktivt til var #SO. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Er jeg den eneste i hele verden som ikke deler alles bacon-dyrkelse eller? Spiser det maks 2-3 ganger i året liksom. Det er som å paradere vininteressen sin med å si at man bare drikker tysk riesling. Så dersom man har en vininteresse, kan man ikke begrense den til tysk riesling? 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg bruker ikke irc, er ingen som bruker det, og da har ikke jeg noe behov for å bruke det. Eneste jeg brukte det aktivt til var #SO. Lol, min kanal. Så gå til #nff eller diskusjon.no på EFnet ofc Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg bruker både Skype og MSN, aner ikke hvorfor. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg bruker både Skype og MSN, aner ikke hvorfor. Og enda har jeg ikke kunnet chatte med deg... Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Jeg nekter å laste ned mer, ene og alene for din skyld, Bundy, når klokken nærmer seg midnatt. No Fing chance. Og jeg sier dette med kjærlighet. Endret 24. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg nekter å laste ned mer, ene og alene for din skyld, Bundy, når klokken nærmer seg midnatt. No Fing chance. Og jeg sier dette med kjærlighet. Har du ikke en IRC klient fra før? Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Har du ikke en IRC klient fra før? Ikke på denne PCen, nei. Jeg fikk denne for ett par uker siden, har ikke brukt irc siden lenge, så jeg hadde det ikke på "vurdere å laste ned" listen min engang. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Så dersom man har en vininteresse, kan man ikke begrense den til tysk riesling? Tja, man kan vel, men det sier noe om hvor lite villig man er til å eksperimentere, og de fleste vil nok heller tolke det som en mangel på interesse. Som å si at man er musikkinteressert, men bare om musikken er å finne på VG-lista topp 20. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg