Lord Britishface Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fasit: Modern Family var bra i én sesong; Always Sunny er knall; Curb og Seinfeld er gull; Big Bang Theory er akkurat like hjernedødt og kjipt som alle de andre Lorre-produksjonen, men mange "nerder" ser på det med så gigantiske skylapper at de klarer å innbiller seg at det er en smart serie bare fordi det av og til refereres til teknologi og vitenskap; Scrubs var OK i et par sesonger, men utviklet seg raskt til å bli en melodramatisk shitfest. 2 Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 øy jeg er 100 prosent enig i det du sa der! Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det er ikke jeg. Men, Seinfeld er gull. Muligens best! Helt vilt bra! Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ikke rart. Lord Britishface er verdens klokeste kvinne. 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Oi. Litt av en diskusjon som kom av at jeg utrykte min kjærlighet til Big Bang Theory. Jeg elsker Sheldon, jeg. Sosialt tilbakestående mennesker er morsomme. Sheldon bedre enn alle de andre. <3 Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Big Bang Theory er til tider veldig morsomt, men det er mest pga. han her: Herlig slesk fyr! Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fasit: Modern Family var bra i én sesong; Always Sunny er knall; Curb og Seinfeld er gull; Big Bang Theory er akkurat like hjernedødt og kjipt som alle de andre Lorre-produksjonen, men mange "nerder" ser på det med så gigantiske skylapper at de klarer å innbiller seg at det er en smart serie bare fordi det av og til refereres til teknologi og vitenskap; Scrubs var OK i et par sesonger, men utviklet seg raskt til å bli en melodramatisk shitfest. Kan vi bli kjærester? Lover å være ganske snill. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 etterpå skal jeg se hodejegerne på kino ^_^ Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Etterpå skal jeg spise hjemmelaget pizza med noen i klassen. Deretter skal jeg passe på å ikke bli møkkings... kanskje jeg til og med ikke drikker Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg skal se Skal Vi Danse. Det er MIN lørdagskveld. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Min lørdagskveld blir på jobb, frem til 00:00... Har ihvertfall Trentemøller i bakgrunnen Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg skal se Skal Vi Danse. Det er MIN lørdagskveld. Jeg skal pugge alle de rare detaljene læreboken vil jeg skal kunne om antikken og om vikingtiden, og forhåpentligvis få unnagjort noen matteoppgaver. Jeg vet ikke hvem av oss som vinner "mest tragiske lørdagskveld"-tittelen, jeg. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Fasit: Modern Family var bra i én sesong; Always Sunny er knall; Curb og Seinfeld er gull; Big Bang Theory er akkurat like hjernedødt og kjipt som alle de andre Lorre-produksjonen, men mange "nerder" ser på det med så gigantiske skylapper at de klarer å innbiller seg at det er en smart serie bare fordi det av og til refereres til teknologi og vitenskap; Scrubs var OK i et par sesonger, men utviklet seg raskt til å bli en melodramatisk shitfest. Ser ut til at vi har identisk smak når det kommer til sitcoms. Jeg skal sjekke ut It's always Sunny. Har sett noen episoder før, men jeg får gi det en ny sjanse. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 det tar seg opp ganske fort fra første episode. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hmm, fuck it, jeg dobbeltdøgner. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Det der ser ikke ut som ett sitat på det jeg skrev. Så hvorfor varslet forumet meg? Jeg trodde varselfunksjonen var bugfree nå? Lenke til kommentar
multisync Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Shit så deilig følelse det er når du går inn på nettbank og er egnetlig redd for hvor lite som står igjen, også er det bare mer enn dobbelt av det jeg var redd det var igjen der Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Det der ser ikke ut som ett sitat på det jeg skrev. Så hvorfor varslet forumet meg? Jeg trodde varselfunksjonen var bugfree nå? Finally, ikke bare jeg som opplever det. Får det noen ganger, selv om ingen har redigert innlegget sitt.. Endret 24. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Shit så deilig følelse det er når du går inn på nettbank og er egnetlig redd for hvor lite som står igjen, også er det bare mer enn dobbelt av det jeg var redd det var igjen der Ta deg en kjapp runde på play.com, så ordner det seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg