Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Fasit: Modern Family var bra i én sesong; Always Sunny er knall; Curb og Seinfeld er gull; Big Bang Theory er akkurat like hjernedødt og kjipt som alle de andre Lorre-produksjonen, men mange "nerder" ser på det med så gigantiske skylapper at de klarer å innbiller seg at det er en smart serie bare fordi det av og til refereres til teknologi og vitenskap; Scrubs var OK i et par sesonger, men utviklet seg raskt til å bli en melodramatisk shitfest.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fasit: Modern Family var bra i én sesong; Always Sunny er knall; Curb og Seinfeld er gull; Big Bang Theory er akkurat like hjernedødt og kjipt som alle de andre Lorre-produksjonen, men mange "nerder" ser på det med så gigantiske skylapper at de klarer å innbiller seg at det er en smart serie bare fordi det av og til refereres til teknologi og vitenskap; Scrubs var OK i et par sesonger, men utviklet seg raskt til å bli en melodramatisk shitfest.

Kan vi bli kjærester? Lover å være ganske snill.

Lenke til kommentar

Jeg skal se Skal Vi Danse. Det er MIN lørdagskveld.

Jeg skal pugge alle de rare detaljene læreboken vil jeg skal kunne om antikken og om vikingtiden, og forhåpentligvis få unnagjort noen matteoppgaver. Jeg vet ikke hvem av oss som vinner "mest tragiske lørdagskveld"-tittelen, jeg.

Lenke til kommentar

Ser ut til at vi har identisk smak når det kommer til sitcoms. Jeg skal sjekke ut It's always Sunny. Har sett noen episoder før, men jeg får gi det en ny sjanse.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...