j-- Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 The Big Bang Theory var aldri morsomt. Litt som Two And A Half Men Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) Jeg sliter med å finne virkelig morsomme serier. Har ennå ikke klart å finne noe som topper Scrubs... Endret 24. september 2011 av Kammizez Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 BBT handler ikke om nerder som møter jente, det handler om de sinnssvake observasjonene og traumene til Sheldon. Det er han som bærer hele serien på sine smale skuldre. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg dør av latter når det gjelder It's Always Sunny in Philadelphia, men kjenner flere som hater serien Lenke til kommentar
oOF Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Peep Show, It's always sunny in Philadelphia... Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 The Big Bang Theory var aldri morsomt. Litt som Two And A Half Men Jepp. Begge seriene suger. Chuck Lorre-produksjoner er aldri morsomme. Bare Laugh tracks, og de samme vitsene som går igjen, om igjen, og om igjen. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg ler utrolig av Curb your Enthusiasm. Larry David er konge. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 (endret) It's Always Sunny in Philadelphia er alltid morsomt! må tilføye at curb også er bra ^_^ Endret 24. september 2011 av Shikaru Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 The Big Bang Theory var morsomt i starten, men nå blir jeg bare sint på "Sheldon"... -.- Lenke til kommentar
pmbpictures Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 The Big Bang Theory var aldri morsomt. Litt som Two And A Half Men Jepp. Begge seriene suger. Chuck Lorre-produksjoner er aldri morsomme. Bare Laugh tracks, og de samme vitsene som går igjen, om igjen, og om igjen. Two and a Half Men var aldri morsomt. Charlie Sheen var. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Jeg ler utrolig av Curb your Enthusiasm. Larry David er konge. Støtter denne. Beste sitcom siden Seinfeld. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Modern Family er jo den beste serien. Har aldri ledd så mye og ofte av en serie. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Modern Family er jo den beste serien. Har aldri ledd så mye og ofte av en serie. Tiltredes også. Sammen med Curb er Modern Family svært morosamt. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Newcastle vant, jeg er farlig kjekk, øl er digg og livet er herlig. ÅWW JEH!!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Modern Family er jo den beste serien. Har aldri ledd så mye og ofte av en serie. Meh, ingen stor fan.. Den eneste serien som virkelig er morsom hele tiden er Scrubs. Finnes ingen bedre. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hahaha! Scrubs er faen meg dårlig! Flaut som faen! 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Hahaha! Scrubs er faen meg dårlig! Flaut som faen! DU er dårlig. Du er flau. Du skadet misfoster om du ikke liker Scrubs. Du fortjener rett og slett å dø. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Modern Family er jo den beste serien. Har aldri ledd så mye og ofte av en serie. Modern Family er morsomt, ja. Men Arrested Development er enda morsommere. Helt likt konsept, bare bedre gjennomført. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Tror jeg holder meg til manga og anime. Er så møtt lei av vestens sitcoms. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 DU er dårlig. Du er flau. Du skadet misfoster om du ikke liker Scrubs. Du fortjener rett og slett å dø. Hvilket misfoster skadet jeg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg