Licht Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Neida, det er jo et slående argument. Hey, jeg er ikke vanskelig å be. Generaliseringer er morsomt, og jeg er ganske gode på dem uansett. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hey, jeg er ikke vanskelig å be.Generaliseringer er morsomt, og jeg er ganske gode på dem uansett. Merket det, ja. Kjempe-flink. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 God førstemars alle sammen! Var det noen gutter som ble fridd til igår da? Han bor for langt unna Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Hvordan er været rundt omkring da? Her i Asker er det overskyet Endret 1. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hva da, da? "Å danse Jarmo". Noe annet er ikke beskrivende nok. x) Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 God førstemars alle sammen! Var det noen gutter som ble fridd til igår da? Jeg tror ikke akkurat den tradisjonen står så sterkt blant brukerne av denne tråden. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 God førstemars alle sammen! Var det noen gutter som ble fridd til igår da? Han bor for langt unna Telephóno? Og hvis han sier nei, må han kjøpe skinnhansker til deg. Slik er skikken. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Selvsagt ikke like flink som metalheads i det de omtaler afficionados av andre sjangre i smektende ordelag, og dyrker sine fordommer sammen, av frykt for å omgås the lesser beings. Men man er aldri helt utlært i noen disiplin, så jeg kan si meg fornøyd med det. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 God førstemars alle sammen! Var det noen gutter som ble fridd til igår da? Jeg tror ikke akkurat den tradisjonen står så sterkt blant brukerne av denne tråden. Man vet aldri. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 "Å danse Jarmo". Noe annet er ikke beskrivende nok. x) Jeg gleder meg. Og har store forhåpninger. Nå er du advart. Jeg SKAL lære å danse Jarmo. Telephóno? Og hvis han sier nei, må han kjøpe skinnhansker til deg. Slik er skikken. Kunne du ikke sagt det i går? Jeg vil ha skinnhansker! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Telefon er ikke like romantisk =( . Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Selvsagt ikke like flink som metalheads i det de omtaler afficionados av andre sjangre i smektende ordelag, og dyrker sine fordommer sammen, av frykt for å omgås the lesser beings. Men man er aldri helt utlært i noen disiplin, så jeg kan si meg fornøyd med det. Tør jeg si meg skeptisk til det siste der? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Telephóno? Og hvis han sier nei, må han kjøpe skinnhansker til deg. Slik er skikken. Kunne du ikke sagt det i går? Jeg vil ha skinnhansker! Hehe, det er jo bare fire år til neste gang. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 God førstemars alle sammen! Var det noen gutter som ble fridd til igår da? Nei, så det ble ikke noe hanskehandling eller giftermål på meg =/ Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 God førstemars alle sammen! Var det noen gutter som ble fridd til igår da? Jeg tror ikke akkurat den tradisjonen står så sterkt blant brukerne av denne tråden. Pfff. Du må ikke tenke slik, du er sikkert en kjekk fyr. XD.... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Tør jeg si meg skeptisk til det siste der? Jeg vet ikke. Tør du? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hehe, det er jo bare fire år til neste gang. ... Det må jo være noen man kan spørre, da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Tør jeg si meg skeptisk til det siste der? Jeg vet ikke. Tør du? Tviler. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Nei, så det ble ikke noe hanskehandling eller giftermål på meg =/ Så sparte du penger ihvertfall. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jo jo, men jeg hadde sikkert sagt ja uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg