""" Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Faen så kjip denne tråden plutselig ble. Herre! 2 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Faen så kjip denne tråden plutselig ble. Herre! Så synd. Du får droppe dagens spamming, da. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Vet du ikke at jeg har en fobi mot dyr og insekter og alt som er det minste ekkelt? Legg det i en spoiler, for "¤#¤!! Hva er galt i moder naturs dyr da? Har du noe imot de? *ta på seg mamma-fjeset og -stemmen* Fy! Vær snill med jentene! Jeg er kjempesnill. Når de endelig begynner å grine og sutre, gir jeg dem en klem og klapper de på hodet. Da har de lært en lekse OG de har sluttet å syte. Sånn ca den størrelsen edderkopp hadde vi i drivhuset i Okinawa, 4 stk tror jeg. Og edderkoppnettet er minst 1meter i diameter. Var et par ganger jeg gikk med trynet først inn i dissa netta dems. Heldigivs er de ikke giftige Edit: Baki der er en stakkars gresshoppe som jeg kasta inn i nettet Endret 22. september 2011 av Gyr0 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 NÅ er det nattinatt for meg. Sleep tight, ppl! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Var et par ganger jeg gikk med trynet først inn i dissa netta dems. Heldigivs er de ikke giftige Prøv deg på kvelerslanger, du... eller giftslanger Endret 22. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Prøv deg på kvelerslanger, du... Uvisst hvorfor eller hvordan, så leser jeg plutselig alle innleggene dine på nynorsk. Du høres ikke bra ut på nynorsk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Slanger er ikke ekle å ta på, da. De er varme og glatte, som å stryke på skjell. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Slanger er ikke ekle å ta på, da. De er varme og glatte, som å stryke på skjell. Nei, de er kalde. Fordi slanger er kaldblodige.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 NÅ er det nattinatt for meg. Sleep tight, ppl! God natt! Se opp for veggedyr. Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Var et par ganger jeg gikk med trynet først inn i dissa netta dems. Heldigivs er de ikke giftige Prøv deg på kvelerslanger, du... eller giftslanger Kvelerslanger er fine dyr. Sånne som hopper opp i fjeset ditt er ikke like fint. Slik som denne karen. Heldigvis var den dau Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) God natt! Se opp for veggedyr. Hva jeg hadde gitt for å være en flue på veggen din Slik som denne karen. Heldigvis var den dau Har hatt 2 slike, alt handler om håndtering... Koster mye, da Endret 22. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Koster mye, slik som jeg sa. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det er i hovedstaden ting skjer, hohohoho! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hei alle kjære Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Forresten, jeg må ha nytt bankkort asap. Vakten på det forrige utestedet jeg var på nektet meg nesten inngang fordi bildet er så utslitt. Vet noen hvor lang det tar å skaffe nytt? XOXOXOXO Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Sup homies? Tøser Forresten, jeg må ha nytt bankkort asap. Vakten på det forrige utestedet jeg var på nektet meg nesten inngang fordi bildet er så utslitt. Vet noen hvor lang det tar å skaffe nytt? XOXOXOXO maks 2 uker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Forresten, jeg må ha nytt bankkort asap. Vakten på det forrige utestedet jeg var på nektet meg nesten inngang fordi bildet er så utslitt. Vet noen hvor lang det tar å skaffe nytt? Tar meg omtrent 1 uke å få et nytt bankkort. Sjelden noe lenger enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg