Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vet du ikke at jeg har en fobi mot dyr og insekter og alt som er det minste ekkelt? Legg det i en spoiler, for "¤#¤!! Lenke til kommentar
Abnormaxie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) Hello ya'll. Hva skjer? Edit: Å herregud, Geir! IKKE GJØR SÅNT! Endret 22. september 2011 av SuperadreMalin Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vet du ikke at jeg har en fobi mot dyr og insekter og alt som er det minste ekkelt? Legg det i en spoiler, for "¤#¤!! Så, du kommer ikke nordover alikavel? Har 4 stk teppeyhtoner. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 For meg? Jeg er den snilleste fyren som finnes Vel, bare ovenfor jenter, da Høhøhø. You made me fniz. 1) Du er ikke så kresen. 2) Du er sadist, ffs. Det er ikke snill. *ta på seg mamma-fjeset og -stemmen* Fy! Vær snill med jentene! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) NY SIDE!? Takk og lov. Endret 22. september 2011 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Vet du ikke at jeg har en fobi mot dyr og insekter og alt som er det minste ekkelt? Legg det i en spoiler, for "¤#¤!! Hva er galt i moder naturs dyr da? Har du noe imot de? *ta på seg mamma-fjeset og -stemmen* Fy! Vær snill med jentene! Jeg er kjempesnill. Når de endelig begynner å grine og sutre, gir jeg dem en klem og klapper de på hodet. Da har de lært en lekse OG de har sluttet å syte. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er kjempesnill. Når de endelig begynner å grine og sutre, gir jeg dem en klem og klapper de på hodet. Da har de lært en lekse OG de har sluttet å syte. Og nærmer seg aldri sofaen/sengen/fanget ditt i frykt for at du har disse "søte små greiene" som kjæledyr? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg er kjempesnill. Når de endelig begynner å grine og sutre, gir jeg dem en klem og klapper de på hodet. Da har de lært en lekse OG de har sluttet å syte. Jeg har jo gjort det hele tiden? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) jeg har dem som kjæledyr. In fact. Slanger :love: :love: Endret 22. september 2011 av Bundy 1 Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) jeg har dem som kjæledyr. In fact. Minn meg på å aldri, aldri, aldri, aldri stikke innom deg om jeg er nord i landet. Edderkopper er en av hovedgrunnene til at jeg holder fast på min kjære med nebb og klør. Han kverker dem for meg. Edit: Slanger er stilig. Ekkelt å ta på, men stilig. De er ikke sånn som edderkopper. Endret 22. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 (endret) jeg har dem som kjæledyr. In fact. Minn meg på å aldri, aldri, aldri, aldri stikke innom deg om jeg er nord i landet. Edderkopper er en av hovedgrunnene til at jeg holder fast på min kjære med nebb og klør. Han kverker dem for meg. Edit: Slanger er stilig. Ekkelt å ta på, men stilig. De er ikke sånn som edderkopper. Edderkopper er bare spiderbro "that fly is bothering you? dont worry, imma kill his whole family" Meme, men så jævlig sant. Endret 22. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Og nærmer seg aldri sofaen/sengen/fanget ditt i frykt for at du har disse "søte små greiene" som kjæledyr? Ingenting litt kloroform fikser. Jeg har jo gjort det hele tiden? Pff, du er en stor jente. Du takler slikt. I dare ya. Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Slanger :love: :love: :love: 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Slanger :love: :love: :love: Pass deg før Bundy kommer og sier har du lyst til å se slangen min?. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Jeg skal ønske edderkoppene velkommen inn når jeg har ett flueproblem. Så utstyrer jeg min kjære med masse dasspapir og reiser på ferie frem til han har kverket edderkoppene (etter at de har kverket fluene). Lenke til kommentar
felicity Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Pass deg før Bundy kommer og sier har du lyst til å se slangen min?. Pft. Been there. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Pff, du er en stor jente. Du takler slikt. Jeg er ei liten jente som ikke takler sånt! Og jeg åpner ikke den spoileren... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Hadde jeg aldri tenkt til. Jeg skulle si "nå skall jeg TVINGE deg til å se slangen min" Lenke til kommentar
Nie Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Ingenting litt kloroform fikser. Greit, du vinner. Can't top that. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Pft. Been there. Virkelig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg