Licht Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Aa slutte å poste så fort, går jo ikke an å henge med her. :< Endret 1. mars 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Og det er ikke phail å anta at noen har mensen bare fordi de som krangler er hunnkjønn? "Lol. Phail." Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja! jeg er med...Først hiver vi ut bråkmakere og danser vi etterpå, er det greit? Fantastisk forslag. Jeg foreslår muffinkake etterpå. ^^ *by opp Jarmo til dans* Eeeey. Jeg vil danse Jarmo, jo. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eeeey. Jeg vil danse Jarmo, jo. Kan man danse Jarmo? Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Faen det er digg å høre hvor høyt anlegget går. Hvis dere vil ødelegge øra dine kan jeg skru på full guffe å gå mens dere er der. Lol Ja, det går så høyt. Tinnitus, øreproblemer, døvhet osv. Uff mye ille her eller hva. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det optimale . Wow, wow, ye ye. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Elitisme generelt, egentlig. Metalheads er mer elitistiske enn folk flest (akademisk elitisme blekner i forhold), og skriker samtidig høyere. Ergo blir de veldig lette å legge merke til. :> Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Helt greit for meg at folk damper ut litt. Jaja... er sikkert bare meg som er litt lei av å ikke se noe annet enn småkrangling når jeg er innom. Mulig jeg bare er her på feil tidspunkt =/ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Metalheads er mer elitistiske enn folk flest (akademisk elitisme blekner i forhold), og skriker samtidig høyere. Ergo blir de veldig lette å legge merke til. :> Jaaa! La oss skjære alle over en gaffel! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Eeeey. Jeg vil danse Jarmo, jo. Kan man danse Jarmo? Selvsagt. Skal jeg lære deg? Helt greit for meg at folk damper ut litt. Jaja... er sikkert bare meg som er litt lei av å ikke se noe annet enn småkrangling når jeg er innom. Mulig jeg bare er her på feil tidspunkt =/ Du er ikke alene. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Sjekk ut Gorillaz. Kul band. Dyktige er de. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Helt greit for meg at folk damper ut litt. Jaja... er sikkert bare meg som er litt lei av å ikke se noe annet enn småkrangling når jeg er innom. Mulig jeg bare er her på feil tidspunkt =/ Eller.. så er det pga deg! Selvsagt. Skal jeg lære deg? Gjerne. Er det selskapsdans eller.. sånn annet? Endret 1. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Til mrbjoern : Dette er en vise om den stakkars mann. Som var så uheldig som du bare kan. Synes du denne visa kanskje er litt trist. Kan du trøste deg med det at alt gikk bra til sist. Det var en Fredag morgen han skulle gå avsted. Men da han kom til trappen så snublet han og gled. Han rullet og han rullet, den stakkart stakkars mann. Så han fikk hull i hodet sitt og brakk en hjørnetann. Så gikk han ut i gaten og vandret glad avsted. Men oppå taket lå det en veldig haug med sne. Det ramlet ned i hodet på den stakkars mann. Så han ble nesten borte under sne og is og vann. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Metalheads er mer elitistiske enn folk flest (akademisk elitisme blekner i forhold), og skriker samtidig høyere. Ergo blir de veldig lette å legge merke til. :> Jaaa! La oss skjære alle over en gaffel! Ok. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ok. @Ida: Er det flere vers, eller bare roter jeg? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Til mrbjoern : Dette er en vise om den stakkars mann. Som var så uheldig som du bare kan. Synes du denne visa kanskje er litt trist. Kan du trøste deg med det at alt gikk bra til sist. Det var en Fredag morgen han skulle gå avsted. Men da han kom til trappen så snublet han og gled. Han rullet og han rullet, den stakkart stakkars mann. Så han fikk hull i hodet sitt og brakk en hjørnetann. Så gikk han ut i gaten og vandret glad avsted. Men oppå taket lå det en veldig haug med sne. Det ramlet ned i hodet på den stakkars mann. Så han ble nesten borte under sne og is og vann. Den sangen er så kos! Jeg bruker den hver gang jeg skal teste om jeg liker et tastatur. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Damn, hadde ønsket å se noe litt mer konstruktivt enn "ok" =/. Det stemmer, Kibs^^. Endret 1. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Gjerne. Er det selskapsdans eller.. sånn annet? Jeg ville ikke kalt det selskapsdans, akkurat... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Damn, hadde ønsket å se noe litt mer konstruktivt enn "ok" =/. Det stemmer, Kibs^^. Wee. Neida, det er jo et slående argument. Jeg ville ikke kalt det selskapsdans, akkurat... Hva da, da? Lenke til kommentar
Aces Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 God førstemars alle sammen! Var det noen gutter som ble fridd til igår da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg