Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Brukerregler for Forumkaféen:

* Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet.

* Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori.

* Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.)

(Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.)

Lenke til kommentar

Det har nok dei fleste. Ekstremt rar motor på verkstaden i dag, gav oss støyt og kom enorme gnistar om ein var borti ein fase med eitt skrujern, sjølv om den var jorda.

 

Eg skulle GJERNE ha gått elektro-TAF, men det var ingen i nærområdet.

Jeg kom ikke inn på TAF jeg..

Det er ikke TAF :p

 

Jeg har ekstra matte og naturfag nå, men utenom det er alt vanlig elektro. Så blir det Data og Elektronikk på VG2, da blir det vel mere av det jeg trenger for spesiell studiekompetanse, og tredje året blir som et påbygningsår.

Lenke til kommentar

Det har nok dei fleste. Ekstremt rar motor på verkstaden i dag, gav oss støyt og kom enorme gnistar om ein var borti ein fase med eitt skrujern, sjølv om den var jorda.

 

Eg skulle GJERNE ha gått elektro-TAF, men det var ingen i nærområdet.

Jeg kom ikke inn på TAF jeg..

Det er ikke TAF :p

 

Jeg har ekstra matte og naturfag nå, men utenom det er alt vanlig elektro. Så blir det Data og Elektronikk på VG2, da blir det vel mere av det jeg trenger for spesiell studiekompetanse, og tredje året blir som et påbygningsår.

 

Ekstra matte, mener å huske at vi hadde sykt mye i min tid. Matte læreren min underviste også 3MX (vanskeligste matten den gangen) og han sa at vår matte var likestilt med den :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...