dysfunctional Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Haha, nå var det dårlig stemning her, herregud. Hva skjedde med happytime? Hvorfor er folk kjipe? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 OMGOMGOMGOMGOMG!!!! HVORFOR SPAMMER DU!?!?!?!?!?!?! Defor. Haha, nå var det dårlig stemning her, herregud. Hva skjedde med happytime? Hvorfor er folk kjipe? Pft, jeg er alltid koselig. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Jada, Bunders. Koselig fyr, du! Hvorfor byttet du avatar, btw? Does not approve. Endret 21. september 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Trenger tips til signatuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sasha Gabor er min helt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jada, Bunders. Koselig fyr, du! Hvorfor byttet du avatar, btw? Does not approve. Ble litt lei, men stol på meg. Den kommer tilbake. Men ingen gidder å photoshoppe for meg. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) <br />Trenger tips til signatuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur.<br /><br /><br /><br />Kopier min! Den er jo faktisk genial. Beste jeg har lest på forumet i alle mine 6 år her. TWFA. ' /> Lulz, hva skjedde der. Jaja, care Endret 21. september 2011 av Zeromac Lenke til kommentar
multisync Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Okei... ta kun en dag i London for å få med seg noen foredrag i oslo? Eller bare drite i det og ta langhelg i London? Flybilettene er enn så lenge billigre hvis jeg flyr med Ryanair fra TRF, ellers så blir det BA fra OSL. Endret 21. september 2011 av multisync Lenke til kommentar
Runar Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Spam slettes og belønnes med advarsler. Hvis dere ikke har noe bedre å finne på er det kanskje på tide å ta kvelden.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Brukerregler for Forumkaféen: * Det er ikke tillatt å linke til egne tråder for å gi dem oppmerksomhet. * Enkle spørsmål er tillatt. Support utover det skal tas i egne tråder i rett kategori. * Tøsing er ikke tillatt (Innlegg mellom to eller flere brukere, som kun går ut på å for eksempel fortelle den andre hvor søt den er, og hvor mye man har lyst til å gjøre det og det med brukeren.) (Flere vil bli lagt til etterhvert dersom de bli vedtatt.) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg kan ærlig si, den tøseregelen ble bare lagd pga av meg Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha. Husker på ett punkt var det jo helt ekstremt med tøsing. Ble jo nesten kjærlighetssyk av alt greiene som skjedde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Haha, ja. Fy faen, tøsebloggen min er enda på profilen min ^^ Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Klar for nok en ny dag etter hele fem timers kvalitetssøvn... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Gjeeeeesp. Jeg er trøtt. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det har nok dei fleste. Ekstremt rar motor på verkstaden i dag, gav oss støyt og kom enorme gnistar om ein var borti ein fase med eitt skrujern, sjølv om den var jorda. Eg skulle GJERNE ha gått elektro-TAF, men det var ingen i nærområdet. Jeg kom ikke inn på TAF jeg.. Det er ikke TAF Jeg har ekstra matte og naturfag nå, men utenom det er alt vanlig elektro. Så blir det Data og Elektronikk på VG2, da blir det vel mere av det jeg trenger for spesiell studiekompetanse, og tredje året blir som et påbygningsår. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Trenger tips til signatuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuur. Min er ganske så kul. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Det har nok dei fleste. Ekstremt rar motor på verkstaden i dag, gav oss støyt og kom enorme gnistar om ein var borti ein fase med eitt skrujern, sjølv om den var jorda. Eg skulle GJERNE ha gått elektro-TAF, men det var ingen i nærområdet. Jeg kom ikke inn på TAF jeg.. Det er ikke TAF Jeg har ekstra matte og naturfag nå, men utenom det er alt vanlig elektro. Så blir det Data og Elektronikk på VG2, da blir det vel mere av det jeg trenger for spesiell studiekompetanse, og tredje året blir som et påbygningsår. Ekstra matte, mener å huske at vi hadde sykt mye i min tid. Matte læreren min underviste også 3MX (vanskeligste matten den gangen) og han sa at vår matte var likestilt med den Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 22. september 2011 Del Skrevet 22. september 2011 Iiiih, ny Kaizers-låt. =D =D =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg