Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes oppriktig synd i han jeg jobber nattskift sammen med denne uka. Han har en 3 mnd gammel jente som er helt tett i luftveiene av forkjølelse, har vært 5 ganger på legevakta alle døgnets tider med henne siden forrige torsdag. Og i natt ringte kona og var helt hysterisk fordi ungen hosta og grein, han måtte ringe og vekke broren sin og få kjørt ungen til legevakta IGJEN.

 

Han regna med null søvn før jobb i kveld også.

Lenke til kommentar

Lurer på en ting folkens! Hva heter den knapper som gjør at jeg ikke kan skrive å og der f.eks. ?, /, ( og ) ikke er på det "vanlige plassene"? Vet det er en lock-funksjon, men har helt glemt hva den heter.

 

Vet at dette er litt off-topic, men kan legge til noe on-topic for å gjøre dette innlegget passende.

 

Hva synes dere om været i dag?

Lenke til kommentar

Lurer på en ting folkens! Hva heter den knapper som gjør at jeg ikke kan skrive å og der f.eks. ?, /, ( og ) ikke er på det "vanlige plassene"? Vet det er en lock-funksjon, men har helt glemt hva den heter.

 

Vet at dette er litt off-topic, men kan legge til noe on-topic for å gjøre dette innlegget passende.

 

Hva synes dere om været i dag?

Shift+alt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Med dine banebrytende skriveskills burde du søke jobb som referatskriver i rettssaker. Er ikke så mye annet det kan brukes til :(

 

Omtrent som at jeg har nærmest leksikon-aktige kunnskaper om 80-talls musikk og popkultur, men kan ikke bruke det til noe som helst nyttig.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Nope. Vi har bare pauser hver halvtime mens maskinen tørker pulver. Men når man er bare en på jobb, blir det stort sett ikke mye pausing, da en kar gjør en ting og den andre gjør en annen ting.

Sitter jo på kontoret innimellom og følger med og kan internette da. Men det blir dobbel stressfaktor.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...