Aalton Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvis jeg skal gå på internat, så må jo noen av dem se nettrutinene mine SHIIT, wat do?? Du kan jo kjøre remote da, alt du gjør på maskinen din der vil gå via en server som står hjemme. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du kan jo kjøre remote da, alt du gjør på maskinen din der vil gå via en server som står hjemme. Ikke det jeg tenker på, de kommer fortsatt til å se hva jeg gjør på skjermen. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Det begynner å bli noen år, det. Snart er du vel som veteran å regne der. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Tja, de andre som jobber her har 6 til 12 års fartstid. Men avdelingen vår er forsatt 2-3 ganger for liten til det den egentlig burde være. Når man snakker med andre bedrifter som har tilsvarende arbeidsmengde, får de sjokk når de får vite at vi er bare rundt 10 stk. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du kan jo kjøre remote da, alt du gjør på maskinen din der vil gå via en server som står hjemme. Ikke det jeg tenker på, de kommer fortsatt til å se hva jeg gjør på skjermen. Remote på mobilen din Det gjør jeg når ting ikke funker slik det skal på internett på jobb... Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Sant nok. Men om du er vant til å surfe på ditt og datt i en fast rutine og du har mulighet for å gjøre det når du er på jobben. Vel, det er gammel vane vond og vende hele veien ... Det har du selvsagt helt rett i, derfor er jeg tilhenger av at IT på arbeidsplassen har sperret alt slik, selv om det vanvittig kjedelig. Vi er for at det sperres. Men de som sitter over oss, sjefene og direktørene og slikt, har bestemt at det skal åpnes. Grunnen til at det er sperra her er vel fordi dette er aker. Det er massivt med sensitiv informasjon, folk trenger nettet til andre ting enn videostreaming og distraksjoner fra arbeidet skal være minimal. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Du kan jo kjøre remote da, alt du gjør på maskinen din der vil gå via en server som står hjemme. Ikke det jeg tenker på, de kommer fortsatt til å se hva jeg gjør på skjermen. Remote på mobilen din Det gjør jeg når ting ikke funker slik det skal på internett på jobb... Jammen, du er ikke 20. Tenk hvis de får fatt i mobilen min, og finner ut hva jeg heiter på IRC og dvs forum (dette forumet er meh..)' Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Kevin, nå er du ganske rimelig dust Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jammen, du er ikke 20. Tenk hvis de får fatt i mobilen min, og finner ut hva jeg heiter på IRC og dvs forum (dette forumet er meh..)' Hva har det med noe som helst å gjøre? Og hvorfor skal de få fatt i mobilen din, den er privat... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Kevin, nå er du ganske rimelig dust Det at mitt navn er assosiert med dette forumet på google, og Bundy navnet mitt, er velkjent. Men jeg har andre ting å tenke på, og andre nick. Joa, men internat, mistenker det er sånn 3 stk i et rom sikkert. @akkla Endret 21. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Joa, men internat, mistenker det er sånn 3 stk i et rom sikkert. @akkla Du får vel eget rom, Budny? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Joa, men internat, mistenker det er sånn 3 stk i et rom sikkert. @akkla Du får vel eget rom, Budny? Håper da det, så overkåt som jeg er... Men seriøst, håper det. Ikke sjekket ut akkurat det. Jeg kan bare si ja, men jeg har vært for lat til å sjekke det ut ordentlig. Endret 21. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Når jeg gikk på FHS bodde jeg på internat. Vi fikk valg, ene eller dobbeltrom. Med knappe plass til ei seng og ett skrivebord var det ikke så mye annet enn enerom som var fristende Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Bundy: Prater du om Utdanning Nord? I så fall finnes det informasjon om boligene på http://www.utbnord.se/nor/boligtilbud.aspx Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Ja, faktisk :O Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 VG1 er gøy. Hei. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Har tidenes dårligste dag i dag(derfor henger jeg her en del i dag ). Vondt i hele kroppen, ingenting funker som det skal på jobb og hodet dunker og er trøtt som F Vil hjem og legge meg og våkne opp i toppform i morgen, men det skjer nok ikke Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg lever for tiden på kaffe og sigaretter, minus sigaretter. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Bannetråden er min favoritt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Høy forbrenning er dyrt. Spiste et digert måltid for tre timer siden og nå er jeg helt skrubb igjen...eneste som virkelig holder lenge er kebab og hamburger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg