Zivole Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 God morgen, noen cafelurkere våkne enda? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vrææl hvorfor er det ikke Starbucks i Norge! Det jo uhørt. Det kommer til neste år, da slipper jeg å dra utenlands for frappuccino`n min Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vrææl hvorfor er det ikke Starbucks i Norge! Det jo uhørt. Det kommer til neste år, da slipper jeg å dra utenlands for frappuccino`n min Du kommer til å bo fast på Gardemoen? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Blir langt å pendle for en frappuccino da, aklla Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Blir langt å pendle for en frappuccino da, aklla En rask tur innom gardermoen før jobb er da ikke noe problem... 7 timer tur/retur, kan sove på toget, så slipper jeg til og med å ha seng hjemme Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hehe, det var jo en måte å se det på Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Så jævlig trøtt, pluss tidenes kjipeste dag på jobb kanskje. ...og jeg rakk ikke å spise frokost hjemme. Dårlig morgen ass. Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Morgen. Da har man fått kaffe i maskineriet, så da er det vel bare å forberede seg på en ny dag på Tellus. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Så jævlig trøtt, pluss tidenes kjipeste dag på jobb kanskje. ...og jeg rakk ikke å spise frokost hjemme. Dårlig morgen ass. Du har vel ikke rukket frokost på flere uker nå vel? Frokost er ikke en must, bare spis et godt måltid før du legger deg. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Så jævlig trøtt, pluss tidenes kjipeste dag på jobb kanskje. ...og jeg rakk ikke å spise frokost hjemme. Dårlig morgen ass. Du har vel ikke rukket frokost på flere uker nå vel? Stemmer, i svake øyeblikk om morgenen finner jeg ut at et kvarter ekstra i sengen er deiligere enn to skiver med salami. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Så jævlig trøtt, pluss tidenes kjipeste dag på jobb kanskje. ...og jeg rakk ikke å spise frokost hjemme. Dårlig morgen ass. Du har vel ikke rukket frokost på flere uker nå vel? Stemmer, i svake øyeblikk om morgenen finner jeg ut at et kvarter ekstra i sengen er deiligere enn to skiver med salami. Enig der, i dag tok jeg en time ekstra i senga og spiste frokost på jobb Hater morgener... Dette blir en elendig dag, ser ut til at jeg må ut å reise litt i dag også Life sucks! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg er skuffet over at første Starbucks er på Gardermoen. Jeg var overbevist om at den ville komme i Oslo sentrum og at jeg kunne kjøpe meg frappuccino i lunsjpausen. Eneste frappuccinoen man får her nå er disse overprisede flaskene i kioskene til rundt 40 kr for noen centiliter. Hvor mange hovedsteder i Europa er det forresten som ikke har en Starbucks? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Hvor mange hovedsteder i Europa er det forresten som ikke har en Starbucks? Rimelig sikker på at Minsk ikke har det. Forresten er Starbucks skvip beyond all recognition. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Forresten er Starbucks skvip beyond all recognition. Kan ikke akkurat si at jeg er enig i denne uttalelsen, men at det er noe oppskrytt derimot, kan jeg kanskje si. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Jeg er vært fornøyd med Starbucks. Sjekket akkurat wiki. De har 17000 butikker i 50 land...ingen i Norge. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 (endret) Søkte på Starbucks og fikk frem ; Forsker: – Fem kopper kaffe om dagen kan føre til hallusinasjoner. Endret 21. september 2011 av Aalton waits for alice Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Omg, vi må få starbucks i Harstad! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Are you a wizard? :O Anyways, begynne på IT, utdanne meg? Men da må jeg dra på internat i sverige. Og jeg er egentlig rasist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg