Gå til innhold

Den nye Forumkaféen


Anbefalte innlegg

Beklager, jeg bruker det til å lage amfetamin.

 

 

 

:p

 

 

Men spør på nFF, og ikke minst hvor man kan kjøpe slikt og kjemikalier uten at PST tar kontakt med deg (etter breivik saken..)

 

eller warispeace

 

Der har folk faktisk peiling.

 

Meh... trenger bare labglass, ikke noe spess kjemikalier egentlig. Bare småekperimenter, men krever jo litt utstyr. Spelt greit hadde det vært å kunne varmet opp uten bruk av åpen flamme :p (og uten å gjøre det på kjøkkenet)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det blir som et nytt liv når du får briller som gjør at du ser. Kommer til å gå sakte mens du ser på alt og tenker "Wow..."

Har du opplevd det samme?! :ermm:

Halvveis inn i førsteåret på videregående, fant jeg ut at jeg så alt for dårlig på avstand, og måtte skaffe meg briller.

 

På turen hjem fra optikeren, med nye briller på... Wow... Det var... helt utrolig... Jeg kunne endelig se de individuelle barnålene på trærne, og bladene, og alt mulig. Jeg var rett og slett målløs over hvor stor forskjell det var. Dessverre fungerer det ikke like "jawdropping" idag, men det er fordi jeg bruker briller dag ut og dag inn.

Lenke til kommentar

Nå har jeg endelig fått tatt en synssjekk. Fysøren det var digg. Briller, here i come!

 

Det blir som et nytt liv når du får briller som gjør at du ser. Kommer til å gå sakte mens du ser på alt og tenker "Wow..."

Har du opplevd det samme?! :ermm:

Halvveis inn i førsteåret på videregående, fant jeg ut at jeg så alt for dårlig på avstand, og måtte skaffe meg briller.

 

På turen hjem fra optikeren, med nye briller på... Wow... Det var... helt utrolig... Jeg kunne endelig se de individuelle barnålene på trærne, og bladene, og alt mulig. Jeg var rett og slett målløs over hvor stor forskjell det var. Dessverre fungerer det ikke like "jawdropping" idag, men det er fordi jeg bruker briller dag ut og dag inn.

Hehe. Stilig. Jeg har fått diagnosen nå. Synet mitt er elendig, men tallene var mot formodning ikke så veldig høye. Jeg har -1.25... :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...