Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Siden vi er inne på hersketeknikker, liksom. Bare hyggelig. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Bare hyggelig.Mer det motsatte, faktisk. Men for all del, det kan jo være hun prøver å bruke deg. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg er inni en sekk, alle snur seg etter meg, men hvem som er der inne ser de ei. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Mer det motsatte, faktisk. Men for all del, det kan jo være hun prøver å bruke deg. Jeg har blitt "hun" igjen. Yay. Jeg er inni en sekk, alle snur seg etter meg, men hvem som er der inne ser de ei. Er du sikker på at den pizzaen ikke var gått ut på dato? Oo Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Mer det motsatte, faktisk. Men for all del, det kan jo være hun prøver å bruke deg. Jeg har blitt "hun" igjen. Yay. Erhm. Noen som har trodd du har vært gutt? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Vet aldri, spiser ofte mat som er utgått på dato Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som er medlem av myspace her? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 "Ah, var det deilig for deg også?" Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Erhm. Noen som har trodd du har vært gutt? En del, ja. Men ikke nå, regner jeg med. Er jo bare "klikken" som blir sure og provoserte i dag, jo. Vet aldri, spiser ofte mat som er utgått på dato Aha. Sikkert en god ide. "Ah, var det deilig for deg også?" Er det da man lyver og alltid svarer "ja"? Oo Lenke til kommentar
BakerHansen Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Datasmurf. Gidder du anbefale meg noe norsk punk fra 70- og 80-tallet? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 For å bli ferdig med hele greia så må man nok det =/. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 For å bli ferdig med hele greia så må man nok det =/. Kunne vært gøy å svare "nei", for en gangs skyld, da. Datasmurf. Gidder du anbefale meg noe norsk punk fra 70- og 80-tallet? Skal vi begynne igjen? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som er medlem av myspace her? Jeg er. Min myspace Datasmurf. Gidder du anbefale meg noe norsk punk fra 70- og 80-tallet? Ja jøss, la meg bare se hva jeg kan rote opp av klassikere. Kibs, er man fattig student, så er man fattig student Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Punk? Jeg liker Ramones jeg Hey oh Let's Go^^ Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 For å bli ferdig med hele greia så må man nok det =/. Kunne vært gøy å svare "nei", for en gangs skyld, da. Ser ikke helt problemet i å svare nei heller. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Kibs, er man fattig student, så er man fattig student Og spiser pannekaker til middag. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Punk?Jeg liker Ramones jeg Hey oh Let's Go^^ Hey ho. Men okei. Ramones er litt snobbepunk. Men for all del. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ser ikke helt problemet i å svare nei heller. Risikerer kanskje: Ikke? *prøve igjen, bare enda verre* Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Ja, lurer på om det skal testes. Hmmm... Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Men de og Sex Pistols gjorde punken commers da. Litt store er dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg