LithitiumS Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 København/copenhagen om jeg har rett? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Man ler ikke ved å skrive? Virkelig? Jeg trodde alle lo når man skrev "haha"? Da har jeg lært meg noe nytt idag også. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 helt feil. Viborg. oppi ræva av danmark. time inn i landet fra århus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Virkelig? Jeg trodde alle lo når man skrev "haha"? Jeg gjør ikke det, gjør du? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg gjør ikke det, gjør du? Såklart gjør jeg det. Gjerne ligger jeg på bakken og smågråter mens jeg higer etter pusten. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Du er noe for deg selv. Danmark er vel ikke ille heller shikaru, synes at det er ett flott land jeg. Endret 19. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Danmark er for flatt, har for mange røde pølser og et for stygt språk. Lenge leve Norge! 2 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Du er noe for deg selv. Danmark er vel ikke ille heller shikaru, synes at det er ett flott land jeg. Du er noe for meg selv. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Adresse please. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Adresse please. Jeg har en stalker-liste. Du må reserve en plass. Du vil bli gitt beskjed når det er en ledig plass. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg ler når jeg skriver "haha". Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 (endret) står over, har ikke ønsker om å se deg på gutterommet ditt. Jeg trenger noe For. Endret 19. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg ler når jeg skriver "haha". Nei, du skriver "haha" når du ler. står over, har ikke ønsker om å se deg på gutterommet ditt. Jeg trenger noe For. Slutt å tull. Du er hjertelig velkommen til å kikke inn på rommet mitt. Ikke vær beskjeden nå. Bare si ifra, så skal jeg sette deg opp på lista mi. Regner med at du vil få en stalkertime innen 1 måned. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sto opp i dag ♥ t ♥ Luftet hunder ♥ brettet en klesvask ♥ kjørte på esso ♥ reiste på skolen ♥ var på skolen ♥ møtte Hindborg ♥ luftet hunder ♥ hengte opp ny kles vask ♥ gjorde lekser ♥ vasket kjøkken gulv ♥ var hos janne ♥ dro på foreldre møte ♥ lagde mat pakker ♥ lagd lasagne ♥ sitter på ræva foran tv`n ♥ Snart legge meg å gjøre alt på nytt ♥ !!! Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Sto opp i dag ♥ t ♥ Luftet hunder ♥ brettet en klesvask ♥ kjørte på esso ♥ reiste på skolen ♥ var på skolen ♥ møtte Hindborg ♥ luftet hunder ♥ hengte opp ny kles vask ♥ gjorde lekser ♥ vasket kjøkken gulv ♥ var hos janne ♥ dro på foreldre møte ♥ lagde mat pakker ♥ lagd lasagne ♥ sitter på ræva foran tv`n ♥ Snart legge meg å gjøre alt på nytt ♥ !!! Hva er galt med deg? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Du er noe for deg selv.Danmark er vel ikke ille heller shikaru, synes at det er ett flott land jeg. Nei det er jo egentlig ikke det men Geir har et poeng her. Danmark er for flatt, har for mange røde pølser og et for stygt språk.Lenge leve Norge! jeg trenger fin natur, og det finnes det lite av her hvor jeg er ihvertfall! ene positive bortsett fra skolen jeg går på er at det er masse plasser å klatre i byen pluss at de har fått en parkourpark nå. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hva er galt med deg? Hva mener du? Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 skal du ikke lufte bikkja en gang til før du kvelder? Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Hva mener du? Jeg mener at jeg ikke aner hva du sitter og skriver, og hvorfor. Også hater du Vålerenga. Da må det jo være noe galt med deg. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Del Skrevet 19. september 2011 Jeg mener at jeg ikke aner hva du sitter og skriver, og hvorfor. Også hater du Vålerenga. Da må det jo være noe galt med deg. Det er ikke mitt problem. Fuck off! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg