Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ler når jeg skriver "haha". :hmm:

Nei, du skriver "haha" når du ler.

står over, har ikke ønsker om å se deg på gutterommet ditt.

Jeg trenger noe For.

Slutt å tull. Du er hjertelig velkommen til å kikke inn på rommet mitt. Ikke vær beskjeden nå. Bare si ifra, så skal jeg sette deg opp på lista mi. Regner med at du vil få en stalkertime innen 1 måned.

Lenke til kommentar

Sto opp i dag ♥ t ♥ Luftet hunder ♥ brettet en klesvask ♥ kjørte på esso ♥ reiste på skolen ♥ var på skolen ♥ møtte Hindborg ♥ luftet hunder ♥ hengte opp ny kles vask ♥ gjorde lekser ♥ vasket kjøkken gulv ♥ var hos janne ♥ dro på foreldre møte ♥ lagde mat pakker ♥ lagd lasagne ♥ sitter på ræva foran tv`n ♥ Snart legge meg å gjøre alt på nytt ♥ !!!

Lenke til kommentar

Sto opp i dag ♥ t ♥ Luftet hunder ♥ brettet en klesvask ♥ kjørte på esso ♥ reiste på skolen ♥ var på skolen ♥ møtte Hindborg ♥ luftet hunder ♥ hengte opp ny kles vask ♥ gjorde lekser ♥ vasket kjøkken gulv ♥ var hos janne ♥ dro på foreldre møte ♥ lagde mat pakker ♥ lagd lasagne ♥ sitter på ræva foran tv`n ♥ Snart legge meg å gjøre alt på nytt ♥ !!!

Hva er galt med deg?

Lenke til kommentar

Du er noe for deg selv.Danmark er vel ikke ille heller shikaru, synes at det er ett flott land jeg.

Nei det er jo egentlig ikke det men Geir har et poeng her. :p

Danmark er for flatt, har for mange røde pølser og et for stygt språk.Lenge leve Norge!

jeg trenger fin natur, og det finnes det lite av her hvor jeg er ihvertfall!

ene positive bortsett fra skolen jeg går på er at det er masse plasser å klatre i byen pluss at de har fått en parkourpark nå. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...