dysfunctional Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Wtf. Jeg støtter deg, jo. Ga deg jo brohug her om dagen. Jeg tror du kan bli en cool dad. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg blir en jævlig god far. Du sammenligner meg bare ikke med adam sandler. Ellers komemr jeg og necro og denger kammizez, og deg. Endret 19. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Jeg blir en jævlig god far. Du sammenligner meg bare ikke med adam sandler. Adam Sandler er jo kung. Don't be hatin' Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Jeg blir en jævlig god far. Du sammenligner meg bare ikke med adam sandler. Adam Sandler er jo kung. Don't be hatin' Selv om dere liker å forestille meg som Adam Sandler, eller lignende, kanskje ace ventura. Så er det ikke sant. Da jeg ventilerer alt av dritt og hat på internett istedet for IRL. Jeg er alså en helt annen person IRL. Jeg er like stuck-up og forjævlig som dere. Endret 19. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Jeg tror jeg løper fortere enn deg. Om du på noen måte skal få tak i meg, har jeg både skarpe negler, og harde tenner. Haha, du er så jentete. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Han er så mamma. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Haha, du er så jentete. Fordi jeg bruker en effektiv forsvarsteknikk? Tullemann. Jeg er ikke mer jentete enn at jeg fortsatt kan kvalifiseres som en mann. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Dårlig taktikk Kammi. Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Fordi jeg bruker en effektiv forsvarsteknikk? Tullemann. Jeg er ikke mer jentete enn at jeg fortsatt kan kvalifiseres som en mann. Det er vel bare så vidt at man fremdeles kan kalle deg en mann. Og om man velger å kalle deg en mann, så er man veldig, veldig snill. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 bestemor-snill. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 slag i trynet eller spark i balla er sikkert mer effektivt enn kloring Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 slag i trynet eller spark i balla er sikkert mer effektivt enn kloring Funker ikke vold, har du ikke brukt nok vold. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Jeg blir en jævlig god far. Du sammenligner meg bare ikke med adam sandler. Adam Sandler er jo kung. Don't be hatin' Selv om dere liker å forestille meg som Adam Sandler, eller lignende, kanskje ace ventura. Så er det ikke sant. Da jeg ventilerer alt av dritt og hat på internett istedet for IRL. Jeg er alså en helt annen person IRL. Jeg er like stuck-up og forjævlig som dere. Du er og forblir en fjorten år gammel gutt fra beste vestkant med god fantasi og midtskill. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Du er og forblir en fjorten år gammel gutt fra beste vestkant med god fantasi og midtskill. Skal sies at han har bodd i Bærum, men han er skuffende lite pappagutt. Ikke noe faktisk :--C 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Sant, man må slåss for ting her i livet. Og slåss mer, og "take no prisoners" Endret 19. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Det er vel bare så vidt at man fremdeles kan kalle deg en mann. Og om man velger å kalle deg en mann, så er man veldig, veldig snill. Om jeg velger å kalle deg et menneske, så er jeg veldig, veldig snill. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Det er vel bare så vidt at man fremdeles kan kalle deg en mann. Og om man velger å kalle deg en mann, så er man veldig, veldig snill. Om jeg velger å kalle deg et menneske, så er jeg veldig, veldig snill. Han er bare smart. Omg, jeg sendte PM til en person "og fortsatt ingen skype" Hva fikk jeg i respons? "nei, du er far da" Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Why did the hipster burn his mouth eating pizza? He wanted to eat it before it was cool Lenke til kommentar
""" Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Om jeg velger å kalle deg et menneske, så er jeg veldig, veldig snill. Jeg er helt enig. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Bundy: Du får si til vedkommende at skype er awesome uansett, eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg