Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Bitchfight, FUCK YEAH! Hva med at du bare sparer deg for sånt? Savner du NgZ, Kibs? Og slutt å tro at du veit så jævla mye om andre. Den hersketeknikken kan du bare glemme. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kibs, du er mer trangsynt enn Schnell. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Og slutt å tro at du veit så jævla mye om andre. Den hersketeknikken kan du bare glemme. Har ignen ønsker om å herske over noen, faktisk. Der tar du feil om meg. Skal vi ta feil annenhver gang? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det eneste jeg vet om jenter er at de er lik 1/Sqrt(1-(v/c)^2) Relativ som bare julingen. :--O Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kibs, du er mer trangsynt enn Schnell. Skarstad, du er et ufatterlig mer positivt bidrag til denne tråden enn noen andre. Elsker å lese de koselige postene dine. Tror nesten jeg holder på å begynne å minne litt om deg. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Og slutt å tro at du veit så jævla mye om andre. Den hersketeknikken kan du bare glemme. Har ignen ønsker om å herske over noen, faktisk. Der tar du feil om meg. Skal vi ta feil annenhver gang? Jeg foreslår at du blir kjent med meg før du i det hele tatt prøver. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 For en fantastisk stemning det var her inne. Nesten så jeg får lyst å danse. Fugledansen, anyone? =D Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg foreslår at du blir kjent med meg før du i det hele tatt prøver. Ånå. Tviler vel på at du har et ønske om det. For en fantastisk stemning det var her inne. Du liker å si det der, gjør du ikke? :!: Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 hahaha. Herregud. Det her er jo evig bra. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg foreslår at du blir kjent med meg før du i det hele tatt prøver. Ånå. Tviler vel på at du har et ønske om det. For en fantastisk stemning det var her inne. Du liker å si det der, gjør du ikke? :!: Hvem vet Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 For en fantastisk stemning det var her inne. Du liker å si det der, gjør du ikke? :!: Yndlingsitatet mitt rett etter "Jeg kjeder meg", "bæææ", "Muffinkake" og diverse andre småting. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hvem vet Tydeligvis ikke jeg, i og med at jeg tror jeg vet så jævlig mye om folk uten å kjenne dem en gang. Yndlingsitatet mitt rett etter "Jeg kjeder meg", "bæææ", "Muffinkake" og diverse andre småting. Virker slik, ja. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Du forteller at du krangler for å skape kvalm med vilje. Du burde vel vite det meste? Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Tror nesten jeg holder på å begynne å minne litt om deg. Jepp, du mangler bare humor og en overbevisende syrlig tone. Endret 1. mars 2008 av Skarstad Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kibs da, du vet da at du aldri kan bli så koselig, positiv og elsket som Skarstad er Lenke til kommentar
Nie Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Virker slik, ja. Jamen, det passer så bra inn hele tiden. x) Såe, muffinkake, anyone? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Du forteller at du krangler for å skape kvalm med vilje. Du burde vel vite det meste? Åh. For all del. Gjør det der, du. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Siden vi er inne på hersketeknikker, liksom. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jepp, du mangler bare humor og en overbevisende syrlig tone. Ja. Det tar jeg ut irl. Kibs da, du vet da at du aldri kan bli så koselig, positiv og elsket som Skarstad er Nei, kanskje ikke. Det blir vel som å sammenligne seg med Gud eller noe. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Noen som er enig? Ha ha bedre enn det meste Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg