NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg anbefaler diettføreren å holde seg på trygg avstand da jeg er lett irritabel om folk prøver å fortelle meg hva jeg skal gjøre. Jeg er lett irritabel om jeg er sulten. ^^ Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blåse flammer greier du, men spise? Tror nok du må ta deg en time hos Der Diettfürer ... Blåse flammer var gøy ^_^ Ikke sant eplefe og L4r5 ? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er syk, Håks. Jeg gjorde ikke noe annet enn å vaske håret mitt. Denne gangen..heh. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blåse flammer greier du, men spise? Tror nok du må ta deg en time hos Der Diettfürer ... Jeg anbefaler diettføreren å holde seg på trygg avstand da jeg er lett irritabel om folk prøver å fortelle meg hva jeg skal gjøre. Hm... Det var en glipp. Trodde det var L4r5 som skrev det. *trekke seg rolig unna* ^^ Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Deg og Kibs, kanskje. Dere er jo tøser. Elefantsel, liksom. *føle seg utelatt* Pfft. Jeg har ikke tøset i det hele tatt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Aces, okay Vil du ha litt kanskje? edit: Trodde også det var Lars som preika om flammeblåsing o_O Endret 9. januar 2008 av Datasmurf Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blåse flammer rocker, dismayed. Har gjort det daglig, brukt nesten en flaske med tennvæske og to skikkelige fakler siden mandag. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Jeg er syk, Håks. Jeg gjorde ikke noe annet enn å vaske håret mitt. Denne gangen..heh. Aha, ja ok. Lenke til kommentar
Aces Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Aces, okay Vil du ha litt kanskje? Trenger du i det hele tatt å spørre? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blåse flammer var gøy ^_^ Ikke sant eplefe og L4r5 ? Jeg vet om en gutt som skal kjøpe tennvæske en av dagene hvertfall Hm... Det var en glipp. Trodde det var L4r5 som skrev det. *trekke seg rolig unna* ^^ Både jeg og eplefe snakka om å glemme å spise. Og både jeg og eplefe blåste flammer i helgen Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Jeg er generelt sett kun irritabel mot Nie, NgZ, og jo, du er en tøs. Og Lars: bekreft til folket at jeg ikke er morgengretten :-| Eller irritabel i det hele tatt. :-| Endret 9. januar 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blåse flammer rocker, dismayed. Har gjort det daglig, brukt nesten en flaske med tennvæske og to skikkelige fakler siden mandag. Neste gang jeg kommer til Bergen må vi leke med flammer igjen ^_^ Kanskje ta noen flere bilder eller noe? Gøy Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Lars: bekreft til folket at jeg ikke er morgengretten :-|Eller irritabel i det hele tatt. :-| Overhode ikke... *ikke tørre å si noe annet* Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Blåse flammer rocker, dismayed. Har gjort det daglig, brukt nesten en flaske med tennvæske og to skikkelige fakler siden mandag. Neste gang jeg kommer til Bergen må vi leke med flammer igjen ^_^ Kanskje ta noen flere bilder eller noe? Gøy Jaa, vi må ha flere bandbilder uansett. Haha. xD Men jaa, sikkert. Om jeg har mer ansiktskrem igjen. Men vi tar det der på msn. Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Både jeg og eplefe snakka om å glemme å spise. Og både jeg og eplefe blåste flammer i helgen Sammen med meg og Lena.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Og Lars: bekreft til folket at jeg ikke er morgengretten :-|Eller irritabel i det hele tatt. :-| Overhode ikke... *ikke tørre å si noe annet* Hvafaen? :-| Jeg er jo ikke farlig! Jeg er bare. Sensitiv. Og snill. Og.. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sammen med meg og Lena.. Hvor ligger youtube-klippene? Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Sammen med meg og Lena.. Hvor ligger youtube-klippene? Er de lagt ut? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 *spandere pudding på Aces* Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvafaen? :-|Jeg er jo ikke farlig! Jeg er bare. Sensitiv. Og snill. Og.. Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen; innerst inne er du en skikkelig kosebamse faktisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg