Lycantrophe Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Mattilsynet er nazi, det er nok mange steder som heller burde fått litt slack. Den vestlige verden er alt for steril. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Enig. Hysteriet har tatt av. Jeg mener vi kan klare oss uten organer som Mattilsynet, så får det heller være opp til hver enkelt å finne ut hvor han/hun vil spise. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Mattilsynet er et fint organ synes nå jeg. Uansett, natta kjekkaser. I morgen er det blåmandag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 Mattilsynet er for feiginger. Ekte menn spiser kebab rett fra rompesprekken til Ahmed. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 18. september 2011 Rapporter Del Skrevet 18. september 2011 lykke til Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Ingen god morgen enda? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Føles ikke særlig god ut... Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Folket våkne? Har en følelse av at dette blir en god dag Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Huff, liker ikke å være i klassen jeg er i - da alle bortsett fra 2 er ett år yngre enn meg. Flere av dem er jo umodne små unger, som tror de er morsomme med kommentarer med mer. Huff. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 er det snakk om videregående her? Snart kommer vel og "Kan du kjøbe tobakk og drikke for oss? I dag kl 16:30 ved storsenterer passer fint! Takk skal du ha!" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Huff, liker ikke å være i klassen jeg er i - da alle bortsett fra 2 er ett år yngre enn meg. Flere av dem er jo umodne små unger, som tror de er morsomme med kommentarer med mer. Huff. Velkommen til DNFK, åja. Du mente klassen din? Jaja, ikke langt unna Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Fy faen i dag kommer til å bli en helvetes dag på jobben. Bracing! Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 er det snakk om videregående her? Snart kommer vel og "Kan du kjøbe tobakk og drikke for oss? I dag kl 16:30 ved storsenterer passer fint! Takk skal du ha!" Jepp, er VG1. Er 94'er, andre i klassen er 95. Ja, den tid kommer vell. Beklageligvis. Men, skjønner ikke hvorfor noen av dem enda ikke er ferdig med barnehagestadiet.. Eller, i det hele tatt "morsomme" kommentarer. Som, at jeg har fått meg nye samsung galaxy S2. Så kaster han ene i klassen sin samsung S2 i gulvet, pga at jeg har en, og da plager det han at han og har en. WTF liksom? Huff, liker ikke å være i klassen jeg er i - da alle bortsett fra 2 er ett år yngre enn meg. Flere av dem er jo umodne små unger, som tror de er morsomme med kommentarer med mer. Huff. Velkommen til DNFK, åja. Du mente klassen din? Jaja, ikke langt unna LOL. Lenke til kommentar
Zivole Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Hahahah, hørres ut som klassens idiot spør du meg! Bare vær spydig som faen med dem, vis dem hvem som er sjef! Nice one Bundy! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Kjempesatellitt treffer snart jorden i voldsom hastighet - Blir spennende å se om det er noen som blir truffet, sjansen var 1/3200 for å få en del i hodet. Jeg synes at modenhetsnivået til dagens ungdom på videregående er på nivå med det min årgang hadde i 5-6. klasse. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 (endret) Hahahah, hørres ut som klassens idiot spør du meg! Bare vær spydig som faen med dem, vis dem hvem som er sjef! Nice one Bundy! Agreed, funker ikke vold, så har du ikke slått ofte og hardt nok. Endret 19. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Hei. Hva har skjedd her i det siste? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Hei Gypsy! Lenge siden sist! Det samme som har alltid skjedd her, egentlig. Ingenting. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Vi sitter alle på 4chan Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. september 2011 Rapporter Del Skrevet 19. september 2011 Hei. Hva har skjedd her i det siste? Haugevis med super-interessante og dødskule ting har skjedd. Det har vært så jævlig morsomt, har ledd meg i søvn hver natt. Synd du gikk glipp av det da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg