Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Syns folk kan få høre på akkurat det de vil. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Syns folk kan få høre på akkurat det de vil. Bare at det folk "vil" høre på ødelegger samfunnet. Tenk så gøy. Og for å sitere en venn av meg: "some people need to be told things coz they are too stupid to work them out by themsleves". ^^ Endret 1. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 "Scenen er en gammel gyngehest, gitaren er en skinke" Kan det bli bedre? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Syns folk kan få høre på akkurat det de vil. Bare at det folk "vil" høre på ødelegger samfunnet. Tenk så gøy. Og for å sitere en venn av meg: "some people need to be told things coz they are too stupid to work them out by themsleves". ^^ Pff..liker å høre på noe annet enn det alle andre hører på jeg. Vi får føle oss spesielle Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 http://www.nettavisen.no/sport/vinter/article1643419.ece Canada vil ansette en nordmann i trenerstabben med navn Arild Monsen, men bildet er vel ganske feil Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 "Scenen er en gammel gyngehest, gitaren er en skinke" Kan det bli bedre? Jada. No er me folkefiendar me som nektar Å selja landet vårt for noken pris Ja no er "folkefiende" siste slagord Men dette ordet, det har dobbelt egg Me har eit drama om "ein folkefiende" Han stod aleine i si strid med mobben Men har bar sigeren heim - Rygg mot vegg! Pff..liker å høre på noe annet enn det alle andre hører på jeg. Vi får føle oss spesielle Bare at du garantert hører på mye som alle andre hører på. Kjempe-spesielt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Hva vet du om det da, pus^^? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kanskje jeg kjenner deg litt? Og jeg er ingen katt. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kibs, jeg gir meg. Det der var bare nydelig Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Syns folk kan få høre på akkurat det de vil. Bare at det folk "vil" høre på ødelegger samfunnet. Tenk så gøy. Og for å sitere en venn av meg: "some people need to be told things coz they are too stupid to work them out by themsleves". ^^ En annen ting er at det å innføre et forbud mot all annen musikk til syvende og sist ville ødelagt metallen. Hva annet skulle liksom Celine Dion & co synge sånn for å holde seg i live? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kanskje jeg kjenner deg litt? Og jeg er ingen katt. JO DET ER DU! >: ). Hele verden er det. Og nei, du kjenner ikke meg. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kibs, jeg gir meg.Det der var bare nydelig Jeg vet. En annen ting er at det å innføre et forbud mot all annen musikk til syvende og sist ville ødelagt metallen. Hva annet skulle liksom Celine Dion & co synge sånn for å holde seg i live? Kanskje noe kunne blitt gjort så det ikke ville fantes en Celine Dion mer? Kan vel ikke akkurat kalles et tap for verden. JO DET ER DU! >: ). Hele verden er det. Og nei, du kjenner ikke meg. Jeg sa "litt". Og hele verden er ikke det. Alle jævla fjortiser er det. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Er alle fjortiser katter? Jøss, den var ny Oo. Og jeg må nesten svare nei. Du kjenner meg ikke litt engang. Beklager. Endret 1. mars 2008 av Loveless Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Er alle fjortiser katter? Jøss, den var ny Oo. Pus går jo ofte igjen blandt fjortiser, så da er de vel det. Og jeg må nesten svare nei. Du kjenner meg ikke litt engang. Beklager. Skal vi krangle om det? Tror kanskje jeg vet om deg enn du tror. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Du tror ikke at det var derfor jeg kalte deg det da? Og ja, vi kan krangle om det. Du vet nok ikke mye om meg, selv om du tror det. Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Bitchfight, FUCK YEAH! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Du tror ikke at det var derfor jeg kalte deg det da? Tja. Fjortiser liker jo å strø om seg med ordet, så: jo, sikkert. Og ja, vi kan krangle om det. Du vet nok ikke mye om meg, selv om du tror det. Som sagt. Jeg tror du kunne blitt overrasket. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ikke krangle nå, da blir jeg sinna. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Bitchfight, FUCK YEAH! Holde kjeft? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg