Bytex Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Om en uke kommer det nok.."haha dere ble så jææææævla trolla lollll" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Jeg skulle ønske jeg løy. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Jeg er 20 ffs. Jaja, antar det kan være litt morsomt med et mini-menneske som følger etter meg. Får gjøre en bedre jobb enn min far Skal det så mye til da? Ta det med ro, sammenlignet med moren min er du sent ute med unger. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Det for så vidt en sunn holdning, men du burde vurdere om den ikke kan legges til side når det er snakk om noen hvis hele personlighet er basert på tåpelige og lett gjennomskuelige løgner. Ser poenget ditt, men igjen, kanskje det er da det er viktigest å gå ut fra at det er sant. Litt som gutten som ropte ulv. Om noen hadde trodd ham den siste gangen hadde det eventyret vært et happy ending-eventyr. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Screw you guys Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Heeey, jeg prøver å hjelpe, jo. Dessuten pleier jeg faktisk å tro deg. Dvs, jeg tror du overdriver fra gang til gang, men stort sett tror jeg egentlig du prater sant. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Ser poenget ditt, men igjen, kanskje det er da det er viktigest å gå ut fra at det er sant. Litt som gutten som ropte ulv. Om noen hadde trodd ham den siste gangen hadde det eventyret vært et happy ending-eventyr. Om han hadde blitt reddet, så hadde gutten fortsatt med tullet han drev med. Det hadde vært et slit for hele landsbygda. Folk hadde blitt utslitte, hadde slitet med stress. Rett og slett en miserabel landsbygd. Noen hadde sikkert tatt selvmord eller evt. dødd av stress, så om man tenker slik, ville man tjent på at gutten døde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Jaja, det er jo egentlig min "feil". Så jeg får takle det. edit: jeg trengte bare å whine litt Endret 17. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Ja, må jo ikke gå rundt å innbille seg at å faktisk møte ulv kanskje kunne skremt vett inn i gutten. At det å møte virkeligheten "smack in the face" kanskje kan ha en innvirkning på holdningene til folk. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 sååe.. bundy skal få avkom og resten er som normalt ser det ut til. jeg kjeder meg ganske heftig så om noen har et bra tips, kom med det. jeg har brukt store deler av dagen i dag på å sitte forran pcen så å game er ikke noe jeg gidder nå. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Ja, det er sant Nie. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Jaja, det er jo egentlig min "feil". Så jeg får takle det. edit: jeg trengte bare å whine litt Whine er lov. Dessuten kommer det til å gå helt fint, så du trenger ikke bekymre deg så innigranskauen. =) Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Ja, må jo ikke gå rundt å innbille seg at å faktisk møte ulv kanskje kunne skremt vett inn i gutten. At det å møte virkeligheten "smack in the face" kanskje kan ha en innvirkning på holdningene til folk. Om gutten uansett ville bli reddet hver gang han var i fare så ser han da ikke noen grunn til stoppe. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 sååe.. bundy skal få avkom og resten er som normalt ser det ut til. jeg kjeder meg ganske heftig så om noen har et bra tips, kom med det. jeg har brukt store deler av dagen i dag på å sitte forran pcen så å game er ikke noe jeg gidder nå. Kom hit og vask gulv? Jeg falt sammen i sofaen og nå har jeg vondt i viljen og kommer meg ikke opp igjen. Så hadde vært veldig fint om noen ville vaske gulvene mine. =D Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Nå er du bare tåpelig, Kammizez 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Nå er du bare tåpelig, Kammizez Jeg er aldri tåpelig. Jeg kommer alltid til å kjøre fort med bil, uansett hva folk sier til meg. Det vil ikke endre seg før jeg har blitt lam i en bilulykke. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 Om gutten uansett ville bli reddet hver gang han var i fare så ser han da ikke noen grunn til stoppe. Selvsagt en mulig slutt, men jeg ser på min som mer sannsynlig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 ..Og du beviste akkurat hva jeg sa. 1 Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 ..Og du beviste akkurat hva jeg sa. Hvordan gjorde jeg det? Jeg vil ikke slutte før jeg faktisk ikke lenger har muligheten til å fortsette. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Rapporter Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Det fikser du nok selv <3 Endret 17. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg