Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det for så vidt en sunn holdning, men du burde vurdere om den ikke kan legges til side når det er snakk om noen hvis hele personlighet er basert på tåpelige og lett gjennomskuelige løgner.

Ser poenget ditt, men igjen, kanskje det er da det er viktigest å gå ut fra at det er sant. Litt som gutten som ropte ulv. Om noen hadde trodd ham den siste gangen hadde det eventyret vært et happy ending-eventyr.
Lenke til kommentar
Ser poenget ditt, men igjen, kanskje det er da det er viktigest å gå ut fra at det er sant. Litt som gutten som ropte ulv. Om noen hadde trodd ham den siste gangen hadde det eventyret vært et happy ending-eventyr.

Om han hadde blitt reddet, så hadde gutten fortsatt med tullet han drev med. Det hadde vært et slit for hele landsbygda. Folk hadde blitt utslitte, hadde slitet med stress. Rett og slett en miserabel landsbygd. Noen hadde sikkert tatt selvmord eller evt. dødd av stress, så om man tenker slik, ville man tjent på at gutten døde.

Lenke til kommentar

sååe.. bundy skal få avkom og resten er som normalt ser det ut til.

jeg kjeder meg ganske heftig så om noen har et bra tips, kom med det.

jeg har brukt store deler av dagen i dag på å sitte forran pcen så å game er ikke noe jeg gidder nå.

Kom hit og vask gulv?

Jeg falt sammen i sofaen og nå har jeg vondt i viljen og kommer meg ikke opp igjen. Så hadde vært veldig fint om noen ville vaske gulvene mine. =D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...