Bytex Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Selvsagt regner ingen med at han snakker sant, we're just rolling with it. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg er 20 ffs. Jaja, antar det kan være litt morsomt med et mini-menneske som følger etter meg. Får gjøre en bedre jobb enn min far Jeg er 21, og datteren min er straks 2. Big deal. Ja, mini-mennesker er veldig moro, etterhvert. Dessuten tror jeg du har det i deg å bli en god far. Folk som tenker "jeg skal faen meg gjøre en bedre jobb enn mamma/pappa" er stort sett veldig flinke, etter hva jeg har sett. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Jeg er 21, og datteren min er straks 2. Big deal. Ja, mini-mennesker er veldig moro, etterhvert. Dessuten tror jeg du har det i deg å bli en god far. Folk som tenker "jeg skal faen meg gjøre en bedre jobb enn mamma/pappa" er stort sett veldig flinke, etter hva jeg har sett. Virkelig? Takk for oppmuntring, jeg trenger det Jeg er på kanten til å gråte, kanskje det er noe menneskelig som slår inn. Er jo litt påvirket så følelser blir forsterket. Endret 17. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 And the trolling commences. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Faen, bytex. Skjerp deg. Til og med du kan skjønne jeg troller ikke alltid. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hard to tell, du brukte jo en halv natt her om dagen på å si at du lyver i alt du skriver her. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Si ifra om det er noe jeg kan hjelpe med, Bundy. =) Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hard to tell, du brukte jo en halv natt her om dagen på å si at du lyver i alt du skriver her. Paradoks... Si ifra om det er noe jeg kan hjelpe med, Bundy. =) Takk Nå må jeg bare snakke med moren min om dette.. Gud dette kommer til å bli pinlig. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Hard to tell, du brukte jo en halv natt her om dagen på å si at du lyver i alt du skriver her. Men er det ikke generellt sett bedre å gå ut fra at han snakker sant, og bli lurt, heller enn å gå ut fra at han lyver og muligens forårsake skade? Ikke at jeg tror Bundy tar seg supernær av ting som blir skrevet, men jeg holder i alle fall på holdningen at det er bedre å risikere å bli lurt og kunne hjelpe, enn å kunne være til hjelp og nekte i frykt for å bli lurt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Herregud, jeg skulle ønske dere skjønte meg. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Takk Nå må jeg bare snakke med moren min om dette.. Gud dette kommer til å bli pinlig. "Du, mamma, du vet hvor glad du var i å handle babytøy når jeg var liten, right? Ja, nå får du sjangsen til å gjøre det igjen, du skal bli farmor!" Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg skal på flaska. Hardt. Vi snakkes. Må manne opp. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Flaske ETTERPÅ. Prate FØRST. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Virkelig? Takk for oppmuntring, jeg trenger det Jeg er på kanten til å gråte, kanskje det er noe menneskelig som slår inn. Er jo litt påvirket så følelser blir forsterket. Om du vil gjere det betre, så gjer du ofte det. Håper du har lyst til å vere med kidden, då. Kevin som pappa. Herregud. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Okey, så nå er livet levbart. Ja jeg vil være med ungen. kevin som pappa, fuck yea. Det skal jeg klare. Og jeg veit for et fakta at mora kommer til å bli fratatt foreldreretten. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Forklar meg hvordan, med det norske rettsystemet i tankene, du kan vite sikkert hun kommer til å miste foreldreretten? oO Anyhow, skal du ha kidden 100%, eller er det noen i familien hennes som tar over deler av hennes jobb? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Tja, du kan si moren hadde like mye problemer som meg, bare jeg kom meg ut av det. Og det veit jeg ikke. Vi får se. Jeg er noob på dette. Endret 17. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Jeg tror Bundy hadde blitt en kul pappa. Støtter deg, mann! 3 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Brohug Jeg mener, jeg føler jo et ansvar og alt det. edit: forbered dere å bli terapisten min i 18 år. Endret 17. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 (endret) Men er det ikke generellt sett bedre å gå ut fra at han snakker sant, og bli lurt, heller enn å gå ut fra at han lyver og muligens forårsake skade? Ikke at jeg tror Bundy tar seg supernær av ting som blir skrevet, men jeg holder i alle fall på holdningen at det er bedre å risikere å bli lurt og kunne hjelpe, enn å kunne være til hjelp og nekte i frykt for å bli lurt. Det for så vidt en sunn holdning, men du burde vurdere om den ikke kan legges til side når det er snakk om noen hvis hele personlighet er basert på tåpelige og lett gjennomskuelige løgner. Endret 17. september 2011 av Lord Britishface 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg