Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Snakker vi David Gilmour? Tror det.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg tror jeg skal ha emodag i dag! *gå og hente rettetang og eyeliner og sette på MCR* So people keep asking me what this badge is for... this badge makes me the sheriff, the sheriff of Emo town, so get your straight irons and eyeliner ready! Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Beste barne-cd jeg har hørt om! Noen som er enig? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Tror jeg holder meg til bossa novaen altså Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Beste barne-cd jeg har hørt om!Noen som er enig? Hahaha! :!: Den der skal garantert mine framtidige barn høre på Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 [url=http://url]ord[/url] Eller bare trykk på den grønne knappen på verktøylinjen. Hvor? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ah, sånn sett. Bruker ca bare hurtigsvar jeg, så. Hmm, når jeg ser her, er det jo en sånn knapp der også. Ja ja, jeg er så vant med å skrive kode Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Beste barne-cd jeg har hørt om!Noen som er enig? Genialt xD Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Urk. Metal skulle blitt den eneste lovlige musikkstilen. >.< Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Nja, syns godt vi kunne hatt med rock og punk også ^^ Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Nja, syns godt vi kunne hatt med rock og punk også ^^ I så fall ENKELTE rocke-band. Og nei takk til punk. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Beste barne-cd jeg har hørt om!Noen som er enig? Konge! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Men... Jeg liker punk Norsk punk fra 70- og 80-tallet... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Men... Jeg liker punk Norsk punk fra 70- og 80-tallet... Like I care. Oo Punk er bare drit uansett. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg syntes trangsynte metallere ikke burde få lov å høre på musikk. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg syntes trangsynte metallere ikke burde få lov å høre på musikk. Det kommer an på hva man legger i trangsynt. Og i og med at mange ikke synes metal er musikk, så er det ikke noe problem, er det vel? Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Ja ja, så lenge jeg kan sitte her med bossa novaen gir jeg mest faen egentlig. Selv om naboen nettopp sendte mld om jeg ikke kunne sette på Kaizerz i stedet, når jeg først skal høre på musikk uten headset. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Urk. Metal skulle blitt den eneste lovlige musikkstilen. >.< Nei takk. Ikke ett vondt ord om metal, men det ville vært kjedelig... For øvrig mener jeg det er stor forskjell på å prise eller disse annen musikk (totalt akseptabelt) og å fortelle andre hva de burde like og ikke like. Du gjør sistnevnte nå. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Nei takk. Ikke ett vondt ord om metal, men det ville vært kjedelig... For øvrig mener jeg det er stor forskjell på å prise eller disse annen musikk (totalt akseptabelt) og å fortelle andre hva de burde like og ikke like. Du gjør sistnevnte nå. Really? Give the man a cigar!!! Nå finnes det så mange typer av metal at å si at det ville blitt kjedelig er.. jah.. =/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg