Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det slår ikke min clumsyness for noen dager siden. Først dunka jeg stekepanna, full av stekefett i gulvet når jeg hadde stekt karbiser.

Så, etter banning + opptørking, tok jeg fatet inn i stua, og dunka fatet ned fra stuebordet, opp ned, med karbiser+ketsjup OG potetsalat.

Tørke opp pånytt..og curse.

Lenke til kommentar

Det slår ikke min clumsyness for noen dager siden. Først dunka jeg stekepanna, full av stekefett i gulvet når jeg hadde stekt karbiser.

Så, etter banning + opptørking, tok jeg fatet inn i stua, og dunka fatet ned fra stuebordet, opp ned, med karbiser+ketsjup OG potetsalat.

Tørke opp pånytt..og curse.

ja, men så er ikke du stein 24/7 heller.

slutta med speed for over 4 måneder siden btw.

Og jeg kan enda ikke leggep å meg, dvs det er noe naturlig :cry:

og jeg harbegynt å få følelser igjen :cry:

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Nei. Jeg har prøvd å BLI stein, men det virket liksom aldri, og jeg ble bare annoyed på de andre som liksom var "sååååååååååååååååååå high å herreguuuuuuuuuud fyfaen assss driiiiiitbra" mens jeg bare satt og følte temmelig ingenting.

Senere ganger har jeg fått hostekuler når jeg prøvde å innhalere skikkelig, så det ble aldri noe mere av det. Røyker ikke ellers, så.

Lenke til kommentar

Nei. Jeg har prøvd å BLI stein, men det virket liksom aldri, og jeg ble bare annoyed på de andre som liksom var "sååååååååååååååååååå high å herreguuuuuuuuuud fyfaen assss driiiiiitbra" mens jeg bare satt og følte temmelig ingenting.

Senere ganger har jeg fått hostekuler når jeg prøvde å innhalere skikkelig, så det ble aldri noe mere av det. Røyker ikke ellers, så.

Det kan ofte ta flere enn 4 ganger, noen ganger må du røyke opp til 10 ganger

Newfag

før det virker, alså.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...