""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Metal till DESS, Sign of Evil! Drink till DESS, Hangover! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 jeg er så kåt, omfg. ' Like før jeg går ut av huset og skaffer meg noe.I ITS FRIDAY FRIDAY Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Jeg gleder meg til mandag. Endelig skole. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 FY FAEN JEG MISTET PIZZAEN OG DEN LANDET MED FYLLINGA PÅ TOPP FY FAEN /ALL CAPS RAGE middag nr 5 btw Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 FY FAEN JEG MISTET PIZZAEN OG DEN LANDET MED FYLLINGA PÅ TOPP FY FAEN /ALL CAPS RAGE middag nr 5 btw Dvs at det gikk helt fint? Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Hahaha! Alltid like morsomt.når det skjer andre enn meg selv. Søren, leste ikke at fyllet landet opp. Skuffa. Endret 16. september 2011 av Necrosodomic Proctólogo Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 FY FAEN JEG MISTET PIZZAEN OG DEN LANDET MED FYLLINGA PÅ TOPP FY FAEN /ALL CAPS RAGE middag nr 5 btw jeg kastet hele driten i veggen, med den kuffa til ovnen. Fuck it. Jeg får sulte istedet. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 middag nr 5 btw Høres ut som en god dag. Hadde jeg hatt råd og tid skulle jeg spist nesten like mye. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Jeg har spist 2 brødskiver i hele dag..på tide å dra ræva opp på butikken og handle litt mat. Og når man drar på butikken når man er sulten = handle for 600kr og ikke spise opp halvparten før det mugler i kjøleskapet.. Endret 16. september 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Høres ut som en god dag. Hadde jeg hatt råd og tid skulle jeg spist nesten like mye. Cannabis + mye penger = WIN og noe høy forbrenning i tillegg.... hgreier ikke legge på meg da......... Endret 16. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Har spist druer i dag. Vurderer en Big One American Bacon siden folk sier at den er enda vondere, eklere og jævligere enn Triple Cheese. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Pot er grunnen til at jeg la på meg fra 36 til 41 kg lol. Fy, faen. Av og til kan man bare spise og spise til det gjør så fysisk vondt at man bare må stoppe. Dyrt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Pot er grunnen til at jeg la på meg fra 36 til 41 kg lol. Fy, faen. Av og til kan man bare spise og spise til det gjør så fysisk vondt at man bare må stoppe. Dyrt. Penger er ingen problem. Og jeg har slengt en ny pizza i ovnen nå, dvs muiddag nr5. Enda greier jeg ikke legge på meg mer enn 2 kilo x_X Forbanna forbannelse. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Det slår ikke min clumsyness for noen dager siden. Først dunka jeg stekepanna, full av stekefett i gulvet når jeg hadde stekt karbiser. Så, etter banning + opptørking, tok jeg fatet inn i stua, og dunka fatet ned fra stuebordet, opp ned, med karbiser+ketsjup OG potetsalat. Tørke opp pånytt..og curse. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Bulking hadde vært så sykt mye lettere om jeg bare kunne fyre opp når jeg ville. Enda greier jeg ikke legge på meg mer enn 2 kilo x_X Forbanna forbannelse. Slutt med speed og spis mer, så går du sikkert opp noen kilo. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 (endret) Det slår ikke min clumsyness for noen dager siden. Først dunka jeg stekepanna, full av stekefett i gulvet når jeg hadde stekt karbiser. Så, etter banning + opptørking, tok jeg fatet inn i stua, og dunka fatet ned fra stuebordet, opp ned, med karbiser+ketsjup OG potetsalat. Tørke opp pånytt..og curse. ja, men så er ikke du stein 24/7 heller. slutta med speed for over 4 måneder siden btw. Og jeg kan enda ikke leggep å meg, dvs det er noe naturlig og jeg harbegynt å få følelser igjen Endret 16. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nei. Jeg har prøvd å BLI stein, men det virket liksom aldri, og jeg ble bare annoyed på de andre som liksom var "sååååååååååååååååååå high å herreguuuuuuuuuud fyfaen assss driiiiiitbra" mens jeg bare satt og følte temmelig ingenting. Senere ganger har jeg fått hostekuler når jeg prøvde å innhalere skikkelig, så det ble aldri noe mere av det. Røyker ikke ellers, så. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 16. september 2011 Del Skrevet 16. september 2011 Nei. Jeg har prøvd å BLI stein, men det virket liksom aldri, og jeg ble bare annoyed på de andre som liksom var "sååååååååååååååååååå high å herreguuuuuuuuuud fyfaen assss driiiiiitbra" mens jeg bare satt og følte temmelig ingenting. Senere ganger har jeg fått hostekuler når jeg prøvde å innhalere skikkelig, så det ble aldri noe mere av det. Røyker ikke ellers, så. Det kan ofte ta flere enn 4 ganger, noen ganger må du røyke opp til 10 ganger Newfag før det virker, alså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg