Underpants Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Takk for mange forslag. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Det er egentlig ett godt tegn men Final Fantasy er ett slik spill med mye godhet og kjærlighet ikke rart. Jeg har også dårlige minner med Fina Fantasy siden jeg ble Schizofren for fire år siden men det er godt allikevel å høre på det. Det leger liksom. Endret 1. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kibs: Parce que nous le veux bien! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Lollipop og Stan Getz og ute skinner sola. Nå er det sommerstemning her Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Kibs: Parce que nous le veux bien! Gah. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Skulle ønske jeg ikke hadde glemt mesteparten av fransken min. Da kunne jeg forstått hele setningen der. Alt jeg ser nå er Parce que og bien. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Lollipop og Stan Getz og ute skinner sola.Nå er det sommerstemning her Jeg har ikke mye sommerstemning så lenge det er såpass mye snø og kulde som det er hvor jeg er... Men gleder meg til våren ja Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 He he, så lenge jeg bare ser sola skinne gjennom gardinene og ikke ser ut på den snøkledde bakken, går det greit Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 He he, så lenge jeg bare ser sola skinne gjennom gardinene og ikke ser ut på den snøkledde bakken, går det greit Hjelper ikke så mye for meg, nakne trær ødelegger litt ting for meg... Argh, noen ganger skulle jeg ønske det var vår/sommer hele året. Men på den andre siden prissetter vi kanskje sommeren litt høyere når det er så kaldt om vinteren Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 He he, du har rett i det. Men jeg gjør mitt for å glemme at det er sne og jævlig ute Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Har aldri hørt om Pain Salvation jeg kibs men du liker det. Favoritten din eller? Lenke til kommentar
edge Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 http://www.dagbladet.no/kultur/2008/03/01/528465.html DO WANT DO WANT DO WANT!!!!!!!! Indiana Jones' pisk! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Pain of Salvation er litt bra ^^ Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Fortell meg nå hvordan man gjør om ett ord til en link plz. Endret 1. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Har aldri hørt om Pain Salvation jeg kibs men du liker det.Favoritten din eller? Noen ganger. Andre ganger er det Bloodbath, Katatonia, Candlemass, Sentenced, Threshold, Iced Earth, Pink Floyd, etc. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 [url=http://url]ord[/url] Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 [url=http://url]ord[/url] Eller bare trykk på den grønne knappen på verktøylinjen. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Det sies at gitaristen i Pink Floyd er en av verdens beste. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Det sies at gitaristen i Pink Floyd er en av verdens beste. Det kommer vel gjerne an på hva du mener med "bra". Edit: Ikke misforstå. Han er god. xD Endret 1. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Rapporter Del Skrevet 1. mars 2008 Snakker vi David Gilmour? [url=http://url]ord[/url] Eller bare trykk på den grønne knappen på verktøylinjen. Hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg