LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 så flott at du ler av noe som ikke var morsomt engang. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) så flott at du ler av noe som ikke var morsomt engang. Jeg lo av phailen. Den var episk. Husk, du har sittet å chattet om alt mulig rart med meg, og nå er du plutselig i mot meg. Hmm... Kos deg med L4r5 og aalton. Siden du registrerte deg her.. TROR DU IKKE JEG GJENKJENNER EN SOM ER SLIK SOM MEG? TAKES ONE TO KNOW ONE Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 There, you have the truth Det ble også nevnt at du var sosiopat, noe jeg ikke vet om stemmer. Kan godt stemme med personligheten din det. Er du det? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 There, you have the truth Det ble også nevnt at du var sosiopat, noe jeg ikke vet om stemmer. Kan godt stemme med personligheten din det. Er du det? Ingen kommentar. Kvittering: Men slapp av, jeg skal ikke si noe om det vi snakket om, eller poste logger. Slikt holder jeg kjeft om No hard feelings. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Jeg er ikke imot deg, tvert imot. Jeg bare lurer, for noen ganger blir det litt for mye å tro på for meg. Om du ønsker å poste noe som du påstår er støtende/baksnakking, så er det bare å gjøre det om du føler for det. Jeg har selv logg her, og ikke noe jeg trenger å skjule Endret 15. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Troll harder. 0/10 Og hvis du faktisk var seriøs, noe jeg tviler på. Da du er på forskjellige sovemedisiner igjen, ikke min feil livet mitt har vært utrolig. I CALL YOUR BLUFF har desverre ikke logs til steam, da. Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Kvittering, du må bare bruke fantasien. Bare tenk slik at alt Bundy sier faktisk er sant, så blir det hele mye morsommere. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Kvittering, du må bare bruke fantasien. Bare tenk slik at alt Bundy sier faktisk er sant, så blir det hele mye morsommere. Special KP for you my friend! Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Nå var jeg seriøs. Eneste jeg er på nå er doc honningtabeletter. Er bra om livet ditt er utrolig, viktig å leve livet imens man enda kan. Jeg sier ikke at alt du har sagt er løgner, men at jeg ser tvilsomt på enkelte ting. Det må jeg da få lov til Kammi@ jo, ja kanskje. Det betyr ikke at det er bra å lyve for det om. Endret 15. september 2011 av Kvittering Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Nå lyver du. Du påstod jeg løy i stad, og jeg tviler på noen andre hadde oppfattet det annerledes (de som sier noe annet, lyver). Lenke til kommentar
multisync Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Wish me luck, har oppkjøring på motorsykkel i morra Kjøring på vei burde gå bra, eneste jeg har hatt litt problemer med var kontrastyring på bane av en eller annen grunn, hadde ikke det på lettsykkel. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Trekk sammen anus. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Trekk sammen anus. Dette er du flink til eller? Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 bundy, jeg sa at jeg luktet et troll, og deretter sa du selv at du lyver om alt. Derfor dro jeg frem at det er dumt å lyve. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 LOL, dette har jo blitt en verdig såpeopera. 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Jeg digger det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 å? hvorfor det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Fordi jeg blir underholdt. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 Drama er høydepunktet på diskusjon.no. Det gjør livet verdt å leve. Det gir rett og slett livet mening. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Rapporter Del Skrevet 15. september 2011 LOL, dette har jo blitt en verdig såpeopera. Jeg synes det minner mer om Dr. Phil, hvor jeg er selveste Philly, og kommer med info mens de kjefter seg i mellom. :----D Bundy, hva føler du om det Kvittering sier nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg