Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg anbefaler deg å skaffe en doktortime om du blir tilfredsstillt av å skape irritasjon. Å lyve over internett blir lavmål.

Ja, det er virkelig det. Men, du gjør jo akkurat det samme.

Du spør da ikke alle andre om bildebevis.

Det er bare en sterio-type jeg har lagd, med glede :D

Og ja, jeg burde skaffe timer hos psykolog, men da låser de meg inne og kaster nøkkelen.

IM FREEEEEEE

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Mchansern: VI gikk i samme klasse i en lang periode.

Hva synes du om personaliteten min? Slapp av, jeg tar meg ikke nær av det du sier.

Og skal ikke jakte deg ned eller noe, selv om jeg veit navnet ditt. Jeg vil ha din ærlige mening.

Se bort i fra alle gangene jeg sovna i timene, da x_X

og politibesøkene.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Lyver jeg over internett?

Ja.

Jeg synker ikke så lavt som deg. Enda jeg har tatt deg i flere løgner over skype / steam. Men ikke orket å sagt noe.

Alt folk sier til meg privat, kommer ikke videre. Og jeg bryr meg ærlig talt ikke, da du er like nolife som meg. Du sitter her hele dagen, og har 0 personliv, du er værre enn meg. Enda jeg er nesten narkis.

Just admit it.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Mchansern: VI gikk i samme klasse i en lang periode.

Hva synes du om personaliteten min? Slapp av, jeg tar meg ikke nær av det du sier.

Og skal ikke jakte deg ned eller noe, selv om jeg veit navnet ditt. Jeg vil ha din ærlige mening.

Tja, I will take you seriously on this one.

Jeg husker deg som en svært oppegående fyr. Ganske oppdatert på hva som skjedde rundt i samfunnet, og generelt veldig opplyst. Dersom du ikke hadde havnet i feil miljø tror jeg nok du kunne blitt noe veldig stort.

Men jeg tror du havnet på skråplanet etterhvert så det gikk litt til helvete med skolen, og Onkel Blå kom på besøk etc. Du var ruset flere ganger på skolen, så det var litt Dr. Jekyll & Hyde. Personligheten din forandret seg ganske mye når du rusa deg tungt og husker du var aggressiv en god del, eller så bare sovnet du rett ut. Lærerne var bekymret. Du scorte vel faktisk ikke så halvgærnt på prøver selv rusa, så dum er du ikke :---D

Men du er en god gutt innerst inne da. :love:

/out.

Lenke til kommentar

Stopp! Ikke mobb!

Dette her er kameraten min.

Ikke finn på noe tull.

Vennen min er god som gull.

Nå vil jeg bare si ifra.

En for alle - Alle for en.

Så nå vil jeg slå fast svart på hvitt:

Her er mobbefritt!

Fy faen, var drøyt hekta på den låta her i fjor når jeg jobba på skolen. Sant låta i igjen, igjen, igjen og igjen flere dager i flere måneder mens jeg danset og alt mulig dritt. Fy faen! :cry:

Lenke til kommentar

Lyver jeg over internett?

Ja.

Jeg synker ikke så lavt som deg. Enda jeg har tatt deg i flere løgner over skype / steam. Men ikke orket å sagt noe.

Alt folk sier til meg privat, kommer ikke videre. Og jeg bryr meg ærlig talt ikke, da du er like nolife som meg. Du sitter her hele dagen, og har 0 personliv, du er værre enn meg. Enda jeg er nesten narkis.

Just admit it.

Jeg gikk fra bussen hjemover, vært med en kompis i dag. Jeg er normalt sett ofte med venner men hadde en episode over 3 uker ca, hvor jeg prioriterte læreplass og ellers var uten skole. Derfor ble jeg "hjemmesittende" mesteparten av tiden, utenom når jeg jobbet.

Jeg spurte bare om bilder, da jeg synes det er dumt om folk må lyve over internett. Om du tilfredstilles ved å lyve, så får du bare gjøre det. Jeg kan ikke nekte deg noe eller stoppe deg i det, men ville bare nevnte det fordi det kan til tider bli litt for mye.

Er ikke nødvendig å gå på defensiven, da jeg ville ta det helt vennlig opp.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...