LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg anbefaler deg å skaffe en doktortime om du blir tilfredsstillt av å skape irritasjon. Å lyve over internett blir lavmål. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Jeg anbefaler deg å skaffe en doktortime om du blir tilfredsstillt av å skape irritasjon. Å lyve over internett blir lavmål. Ja, det er virkelig det. Men, du gjør jo akkurat det samme. Du spør da ikke alle andre om bildebevis. Det er bare en sterio-type jeg har lagd, med glede Og ja, jeg burde skaffe timer hos psykolog, men da låser de meg inne og kaster nøkkelen. IM FREEEEEEE Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Stopp! Ikke mobb! Dette her er kameraten min. Ikke finn på noe tull. Vennen min er god som gull. Nå vil jeg bare si ifra. En for alle - Alle for en. Så nå vil jeg slå fast svart på hvitt: Her er mobbefritt! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Mchansern: VI gikk i samme klasse i en lang periode. Hva synes du om personaliteten min? Slapp av, jeg tar meg ikke nær av det du sier. Og skal ikke jakte deg ned eller noe, selv om jeg veit navnet ditt. Jeg vil ha din ærlige mening. Se bort i fra alle gangene jeg sovna i timene, da x_X og politibesøkene. Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Lyver jeg over internett? Jeg spør ikke "alle andre" fordi "alle andre" har ikke plutselig dyre ting, og sier dem er rusa på piller etc etc så å si hver dag/ annenhver dag. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Lyver jeg over internett? Ja. Jeg synker ikke så lavt som deg. Enda jeg har tatt deg i flere løgner over skype / steam. Men ikke orket å sagt noe. Alt folk sier til meg privat, kommer ikke videre. Og jeg bryr meg ærlig talt ikke, da du er like nolife som meg. Du sitter her hele dagen, og har 0 personliv, du er værre enn meg. Enda jeg er nesten narkis. Just admit it. Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nevn ett eksempel da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Se edit. EDIT: Og ja, nå synker jeg litt lavt. Men jeg holder meg for god til slikt. Tro det eller ei. Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Mchansern: VI gikk i samme klasse i en lang periode. Hva synes du om personaliteten min? Slapp av, jeg tar meg ikke nær av det du sier. Og skal ikke jakte deg ned eller noe, selv om jeg veit navnet ditt. Jeg vil ha din ærlige mening. Tja, I will take you seriously on this one. Jeg husker deg som en svært oppegående fyr. Ganske oppdatert på hva som skjedde rundt i samfunnet, og generelt veldig opplyst. Dersom du ikke hadde havnet i feil miljø tror jeg nok du kunne blitt noe veldig stort. Men jeg tror du havnet på skråplanet etterhvert så det gikk litt til helvete med skolen, og Onkel Blå kom på besøk etc. Du var ruset flere ganger på skolen, så det var litt Dr. Jekyll & Hyde. Personligheten din forandret seg ganske mye når du rusa deg tungt og husker du var aggressiv en god del, eller så bare sovnet du rett ut. Lærerne var bekymret. Du scorte vel faktisk ikke så halvgærnt på prøver selv rusa, så dum er du ikke :---D Men du er en god gutt innerst inne da. /out. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Takk. EDIT: og ja, det er helt sant. FYi, jeg ble noe stort, bare i feil miljø Og når du er stor, vil alle se deg falle. Folk som er ute etter å drepe deg. Da jeg liker å provosere. Derfor flyttet jeg nordover igjen. There, you have the truth Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Stopp! Ikke mobb! Dette her er kameraten min. Ikke finn på noe tull. Vennen min er god som gull. Nå vil jeg bare si ifra. En for alle - Alle for en. Så nå vil jeg slå fast svart på hvitt: Her er mobbefritt! Fy faen, var drøyt hekta på den låta her i fjor når jeg jobba på skolen. Sant låta i igjen, igjen, igjen og igjen flere dager i flere måneder mens jeg danset og alt mulig dritt. Fy faen! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fy faen, var drøyt hekta på den låta her i fjor når jeg jobba på skolen. Sant låta i igjen, igjen, igjen og igjen flere dager i flere måneder mens jeg danset og alt mulig dritt. Fy faen! JEG KAN VÆRE DIN VENN JEG SER AT DU FALLER Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 JEG KAN VÆRE DIN VENN JEG SER AT DU FALLER Det kan du nok, og det er jo et meget hyggelig tilbud. Vi sang ikke den, dog. Hater denmer enn alt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Det kan du nok, og det er jo et meget hyggelig tilbud. Du veit jeg elsker deg, du troller med stil. Hvorfor ble kvittering stille? Han tilfredstilte mine behov ffs! Og nå sluttet han Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du veit jeg elsker deg, du troller med stil. De fleste elsker meg. Litt irriterende, men jeg får jo ikke gjort noe med det. Jeg er den jeg er. Og jeg har aldri trollet. Synes såkalt trolling er kjedelig. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 De fleste elsker meg. Litt irriterende, men jeg får jo ikke gjort noe med det. Jeg er den jeg er. Og jeg har aldri trollet. Synes såkalt trolling er kjedelig. And you did it again Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 /in Skal nevnes at jeg tror du sliter litt psykisk. Kanskje ettervirkninger etter tungt nærkbruk i mange år, hva vet jeg? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Har alltid slitet psykisk, før rusmisbruk også Er da ikke suicidal, i allefall. Får anti psykotiske stappet i kjeften av legene x_X Jeg gir faen i å ta dem. De gjør meg bare monotom og kynisk. Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Lyver jeg over internett? Ja. Jeg synker ikke så lavt som deg. Enda jeg har tatt deg i flere løgner over skype / steam. Men ikke orket å sagt noe. Alt folk sier til meg privat, kommer ikke videre. Og jeg bryr meg ærlig talt ikke, da du er like nolife som meg. Du sitter her hele dagen, og har 0 personliv, du er værre enn meg. Enda jeg er nesten narkis. Just admit it. Jeg gikk fra bussen hjemover, vært med en kompis i dag. Jeg er normalt sett ofte med venner men hadde en episode over 3 uker ca, hvor jeg prioriterte læreplass og ellers var uten skole. Derfor ble jeg "hjemmesittende" mesteparten av tiden, utenom når jeg jobbet. Jeg spurte bare om bilder, da jeg synes det er dumt om folk må lyve over internett. Om du tilfredstilles ved å lyve, så får du bare gjøre det. Jeg kan ikke nekte deg noe eller stoppe deg i det, men ville bare nevnte det fordi det kan til tider bli litt for mye. Er ikke nødvendig å gå på defensiven, da jeg ville ta det helt vennlig opp. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 hahaha Oh wait, you're cereal let me laugh even harder HAHAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg