Coa Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Da har du sikkert sett meg også? Nei, jeg hadde kjent deg igjen om jeg hadde sett deg, vet ikke om jeg hadde hilst på deg da Kanskje, er allerede altfor mange som har sett meg, møtt meg, og vet hvem jeg er. Håper de har glemt meg, da. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Denial..Denial... Det er ikke sunt å benekte hvem man egentlig er. Post da for hælvette, forbanna quislinger, jeg har promille og er i godt humør. Screw you guys, i'm going IRC'n Y U NO COMPREHAND MY HUMOR?! Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Rekk opp hånden de som mener Bundy burde skaffe seg et liv. \o Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Rekk opp hånden de som mener Bundy burde skaffe seg et liv. \o Å ha et liv suger, jeg har stengt ute folk og telefonsamtaler med vilje. Lenke til kommentar
Kammizez Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nei, jeg hadde kjent deg igjen om jeg hadde sett deg, vet ikke om jeg hadde hilst på deg da Kanskje, er allerede altfor mange som har sett meg, møtt meg, og vet hvem jeg er. Håper de har glemt meg, da. Jeg kan kjenne deg igjen uten klær. Vet ikke om det kan sies å være positivt eller negativt. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Hardt liv? Endret 25. september 2011 av Skamklipt 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bundy er awesome. Bundy er best. Endelig en som har innsett sannheten. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bundy er awesome. Bundy er best. Ja, der forsvant det lille håpet jeg hadde for menneskeheten. 1 Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Bundy er awesome. Bundy er best. Ja, der forsvant det lille håpet jeg hadde for menneskeheten. Hahaha, GJETT om jeg skal begynne med hærverk, og generelle uloveligheter. Bare være punk. Ødelegge for alle andre. Jeg skal tagge ned togstasjonen din Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Coa Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg kan kjenne deg igjen uten klær. Vet ikke om det kan sies å være positivt eller negativt. Sykt at du tenker på meg på uten klær, men jeg har vel ingen andre enn meg selv å skylde. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Sykt at du tenker på meg på uten klær Jeg tror vi er alle skyldig der. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bundy er awesome. Bundy er best. Ja, der forsvant det lille håpet jeg hadde for menneskeheten. Mitt forsvant på tirsdag kveld. Jeg er fysisk merket til og med. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Men jeg vil ha vafler i dag. Kanjegkanjegkanjeg? Nei! *se morskt på* Å ha vaffel på noen annen dag en fredag ødelegger jo hele ukerytmen. Sist jeg hadde fri på en fredag, og derfor ikke fikk vaffel, gikk jeg hele neste uka og trodde det var fredag. Den ene dagen klarte jeg til og med innbille meg at det lukta vaffel i gangen. Fredag er dagen man drikker seg full på Fernet Branca da. Æsj. I r booooooored..tror jeg tar toget til Oslo og rusler rundt der noen timer. STALKERMODE ENGAGED. I'm in. Ingen som vet hvordan jeg ser ut, så det går nok bra. Kanskje jeg finner noen nye Gamecube-spill ellerno. Og et par tegneserier på outland. Hihi, nå har du jo tipsa om hvor vi kan finne deg. :---D edit: Og blodbanken ville ikke ha blodet mitt i dag heller. Selv om hemoglobinnivået mitt nå er sånn ca akkurat normalt. Endret 15. september 2011 av bazukh Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg vurderer å feste neste helg. Jeg har store tvil om jeg gidder, tho. y/n? edit: Og blodbanken ville ikke ha blodet mitt i dag heller. Selv om hemoglobinnivået mitt nå er sånn ca akkurat normalt. Fuuuuck. Der sa du noe. Jeg MÅ huske å ringe dem i morgen og si at de skal utsette timen min sånn at det er en liten sjangs for at de vil ha blodet mitt. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg vurderer å feste neste helg. Jeg har store tvil om jeg gidder, tho. y/n? Do it! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Do it! Jeg vet ikke om det blir noe av, men det var diskusjoner i klassen om det. Siden de ble tre stykker ut av 28 sist de prøvde. Men jeg liker svært få av dem. Endret 15. september 2011 av Nie Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg vet ikke om det blir noe av, men det var diskusjoner i klassen om det. Siden de ble tre stykker ut av 28 sist de prøvde. Men jeg liker svært få av dem. Da må du feste ekstra hardt. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Festing er overvurdert Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Da må du feste ekstra hardt. Sånn siden jeg går etter stempelet "smart streber"? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Da må du feste ekstra hardt. Sånn siden jeg går etter stempelet "smart streber"? Det er de som er mest nerder, og er mest ordentlig, som virkelig slår seg løs. Lady, let down your hair! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg