TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Faktisk har Statens Vegvesen selv anbefalt at man bygger firefelt motorvei (tilnærmet Autobahn-standard) fra Melhus gjennom Trondheim til Steinkjer. Men siden de ikke får nok penger til å bygge det blir det ikke noe av. thumbdown.gif Dumt, men enn annen ting er at jeg kan love deg at Asker og Oslo blir ett snart. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Faktisk har Statens Vegvesen selv anbefalt at man bygger firefelt motorvei fra Melhus gjennom Trondheim til Steinkjer. Men siden de ikke får nok penger til å bygge det blir det ikke noe av. De kan jo ikke bruke pengene (de ikke får) på å ordne visse livsfarlige veier oppe i Nordnorge. Nei, det går ikke an. Søringene skal få firefelts motorvei. Oh, what a great idea. Endret 1. mars 2008 av Kibs Lenke til kommentar
Cosmo med K Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Haha! Husker dere når breakdancingen kom til Norge da? Her er gode gamle Break Machine - "Street Dance" fremført av noen unge medlemmer av "Snøgg"-laget på Notodden (hvor jeg er fra..), dette er Style War fra 1983, pappa er en av disse tullingene, noen kompiser av pappa jeg kjenner godt også, ler meg ihjel av denne videoen. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 De fikser ikke akkurat visse livsfarlige veier her i "sør" heller Lenge leve veier som regner ut hver gang det er kraftig regnskyll Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Fa-aen. Jeg må ut med hunden, jeg vet det, men jeg finner ikke headsetten mitt! *sutre* Jeg HATER når mamma rydder vekk tingene mine. Jeg vil ha organisert kaos! Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 De fikser ikke akkurat visse livsfarlige veier her i "sør" heller Lenge leve veier som regner ut hver gang det er kraftig regnskyll Lenge leve veier der man kjører utfor selv om det er perfekt føre. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Denne må dere sjekke. Beste love song ever og denne: Piano Versjonen av Eyes On Me http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=172622511 Endret 1. mars 2008 av PhoenixHunter Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Denne må dere sjekke. Beste love song ever og denne: Piano Versjonen av Eyes On Me http://profile.myspace.com/index.cfm?fusea...endid=172622511 Dessverre er den sangen ødelagt for meg. Men.. sikkert pene versjoner. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 (endret) Faktisk har Statens Vegvesen selv anbefalt at man bygger firefelt motorvei fra Melhus gjennom Trondheim til Steinkjer. Men siden de ikke får nok penger til å bygge det blir det ikke noe av. De kan jo ikke bruke pengene på å ordne visse livsfarlige veier oppe i Nordnorge. Nei, det går ikke an. Søringene skal få firefelts motorvei. Oh, what a great idea. De har også anbefalt mye utbedringer på vegnettet i Nord-Norge. Men da snakker vi om anbefalinger som ikke tar hensyn til den faktiske økonomiske situasjonen Vegvesenet er i nå EDIT: Vegvesenet har lagt ut kart hvor de markerer med gult eller grønt hvor de mener at det er behov for utbedring av stamveinettet. Nesten hele Nord-Norge er gult eller grønt, noe som sier sitt om hva de mener om situasjonen på veinettet i nord. Endret 1. mars 2008 av A-Jay Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 De har også anbefalt mye utbedringer på vegnettet i Nord-Norge. Men da snakker vi om anbefalinger som ikke tar hensyn til den faktiske økonomiske situasjonen Vegvesenet er i nå Betryggende. Synes bare det er morsomt når de bygger tunneller og ditt og datt på sørnorge mens INGEN TING blir gjort her oppe. Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Dessverre er den sangen ødelagt for meg. Men.. sikkert pene versjoner. Why.........?....... Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Why.........?....... Kutt litt ned på bruken av punktum. Orker du? Dårlige minner. Lenke til kommentar
A-Jay Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 De har også anbefalt mye utbedringer på vegnettet i Nord-Norge. Men da snakker vi om anbefalinger som ikke tar hensyn til den faktiske økonomiske situasjonen Vegvesenet er i nå Betryggende. Synes bare det er morsomt når de bygger tunneller og ditt og datt på sørnorge mens INGEN TING blir gjort her oppe. Lofast...? Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Lofast...? Joda. Og hvilken nytte har Helgelendingene av den? Lenke til kommentar
K.. Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Lofast, HAHA! Lofast drepte heimplassen min. Tror jeg. :< Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Oii, stakkars deg. Hvis du snakker om sangen og ikke er sarkastisk: Det meste av Final Fantasy er faktisk ødelagt pga det. Inkludert Advent Children, etc. Yay. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 De kan jo ikke bruke pengene (de ikke får) på å ordne visse livsfarlige veier oppe i Nordnorge. Nei, det går ikke an. Søringene skal få firefelts motorvei. Oh, what a great idea. Det er fordi søringene er tøffere Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Hvis du snakker om sangen og ikke er sarkastisk: Det meste av Final Fantasy er faktisk ødelagt pga det. tongue.gif Inkludert Advent Children, etc. Yay. Trodde jeg skjønte grunnen. Men hvorfor liker du ikke musikken da? FORKLAR. plz skikkelig nysgjerrig nå. Lenke til kommentar
Kibs Skrevet 1. mars 2008 Del Skrevet 1. mars 2008 Det er fordi søringene er tøffere ... Failed to see the logic. Trodde jeg skjønte grunnen.Men hvorfor liker du ikke musikken da? FORKLAR. plz skikkelig nysgjerrig nå. Er fin musikk. Det er ikke problemet. FF bringer bare tilbake minner jeg ikke vil ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg