Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Faktisk har Statens Vegvesen selv anbefalt at man bygger firefelt motorvei (tilnærmet Autobahn-standard) fra Melhus gjennom Trondheim til Steinkjer. Men siden de ikke får nok penger til å bygge det blir det ikke noe av. thumbdown.gif

Dumt, men enn annen ting er at jeg kan love deg at Asker og Oslo blir ett snart.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Faktisk har Statens Vegvesen selv anbefalt at man bygger firefelt motorvei fra Melhus gjennom Trondheim til Steinkjer. Men siden de ikke får nok penger til å bygge det blir det ikke noe av. :thumbdown:

De kan jo ikke bruke pengene (de ikke får) på å ordne visse livsfarlige veier oppe i Nordnorge. Nei, det går ikke an. Søringene skal få firefelts motorvei. Oh, what a great idea.

Endret av Kibs
Lenke til kommentar

Haha! Husker dere når breakdancingen kom til Norge da? Her er gode gamle Break Machine - "Street Dance" fremført av noen unge medlemmer av "Snøgg"-laget på Notodden (hvor jeg er fra..), dette er Style War fra 1983, pappa er en av disse tullingene, noen kompiser av pappa jeg kjenner godt også, ler meg ihjel av denne videoen.

Lenke til kommentar
De fikser ikke akkurat visse livsfarlige veier her i "sør" heller :p

Lenge leve veier som regner ut hver gang det er kraftig regnskyll :w00t:

Lenge leve veier der man kjører utfor selv om det er perfekt føre. :love:

Lenke til kommentar
Faktisk har Statens Vegvesen selv anbefalt at man bygger firefelt motorvei fra Melhus gjennom Trondheim til Steinkjer. Men siden de ikke får nok penger til å bygge det blir det ikke noe av. :thumbdown:

De kan jo ikke bruke pengene på å ordne visse livsfarlige veier oppe i Nordnorge. Nei, det går ikke an. Søringene skal få firefelts motorvei. Oh, what a great idea.

De har også anbefalt mye utbedringer på vegnettet i Nord-Norge. Men da snakker vi om anbefalinger som ikke tar hensyn til den faktiske økonomiske situasjonen Vegvesenet er i nå :(

EDIT: Vegvesenet har lagt ut kart hvor de markerer med gult eller grønt hvor de mener at det er behov for utbedring av stamveinettet. Nesten hele Nord-Norge er gult eller grønt, noe som sier sitt om hva de mener om situasjonen på veinettet i nord. :(

Endret av A-Jay
Lenke til kommentar
De har også anbefalt mye utbedringer på vegnettet i Nord-Norge. Men da snakker vi om anbefalinger som ikke tar hensyn til den faktiske økonomiske situasjonen Vegvesenet er i nå :(

Betryggende. Synes bare det er morsomt når de bygger tunneller og ditt og datt på sørnorge mens INGEN TING blir gjort her oppe. :wee:

Lenke til kommentar

Betryggende. Synes bare det er morsomt når de bygger tunneller og ditt og datt på sørnorge mens INGEN TING blir gjort her oppe. :wee:

Lofast...?

Lenke til kommentar
Det er fordi søringene er tøffere :ph34r:

...

Failed to see the logic.

Trodde jeg skjønte grunnen.

Men hvorfor liker du ikke musikken da?

FORKLAR. plz skikkelig nysgjerrig nå.

Er fin musikk. Det er ikke problemet. FF bringer bare tilbake minner jeg ikke vil ha. :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...