Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne dele dere en liten historie med dere. Jeg jobber som kokk, og en av servitørene fortalte meg en historie:

Sjefen for Toyota i Japan hyrer folk til viktige jobber en gang i året. Istede for å ta et og ett intervju, så runder han sammen alle og tar med alle til en restaurant. Når de er på restauranten sier han: '' Siden dere er villige til å arbeide for meg, så skal jeg spandere mat og drikke på dere. '' Når servitøren kommer tar hun hele runden og alle bestiller drikke og mat. Etterhvert kommer maten fram, og sjefen sitter bare å venter, og ser på alle sammen. Etter et par minutter ser han seg rundt, og peker på flere mennesker: '' Du, du, du, du og deg kan reise dere opp og forlate rommet. '' De ser litt forvirret på hverandre og spør sjefen hvorfor det. Da svarer sjefen '' Hvis dere salter maten før dere smaker på maten betyr det at dere ikke har noe respekt for kokken, og da har dere antagelig ikke noe respekt for sjefen deres heller. ''

Så utrolig bra historie. :D

Lenke til kommentar

Nei, nei, nei. Fredag er den dagen du atter engang sitter hjeme alene og surfer internett uten mål og mening, fordi du vet at ingen vil invitere deg ut i helgen, og ingen av vennene dine gidder å være med deg, og du vet at du sitter inne resten av ditt patetiske ensomme liv.

Eller er det kanskje bare meg?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...