Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) EDIT edit2: Nå er det like før jeg blir forelsket. edit: eller trollet, but its totally fucking worth it Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg vil gjerne dele dere en liten historie med dere. Jeg jobber som kokk, og en av servitørene fortalte meg en historie: Sjefen for Toyota i Japan hyrer folk til viktige jobber en gang i året. Istede for å ta et og ett intervju, så runder han sammen alle og tar med alle til en restaurant. Når de er på restauranten sier han: '' Siden dere er villige til å arbeide for meg, så skal jeg spandere mat og drikke på dere. '' Når servitøren kommer tar hun hele runden og alle bestiller drikke og mat. Etterhvert kommer maten fram, og sjefen sitter bare å venter, og ser på alle sammen. Etter et par minutter ser han seg rundt, og peker på flere mennesker: '' Du, du, du, du og deg kan reise dere opp og forlate rommet. '' De ser litt forvirret på hverandre og spør sjefen hvorfor det. Da svarer sjefen '' Hvis dere salter maten før dere smaker på maten betyr det at dere ikke har noe respekt for kokken, og da har dere antagelig ikke noe respekt for sjefen deres heller. '' Så utrolig bra historie. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nærmer seg lørdag og kakedag! Men før lørdag kommer? Før lørdag kommer vaffelfredag. Oooh! Vafler! DET skal jeg lage idag! Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Oooh! Vafler! DET skal jeg lage idag! Noes! Det er fredag som er vaffeldag! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg er på 4. dagen sykemeldt og holder på å kjede ræva av meg. Og det er enda 4 dager til mandag og jobb. Grenser på hvor mange ganger jeg orker å gå 2-timers turer også. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg veit hva jeg skal lage et FORBANNA rot med tørkeservietter Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 INTERGALACTIC. PLANETARY. PLANETARY. INTERGALACTIC. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Oooh! Vafler! DET skal jeg lage idag! Noes! Det er fredag som er vaffeldag! Men jeg vil ha vafler i dag. Kanjegkanjegkanjeg? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fredag er vafledag. Basta. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fredag er dagen man drikker seg full på Fernet Branca da. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg vil gjerne dele dere en liten historie med dere. Jeg jobber som kokk, og en av servitørene fortalte meg en historie: <snip> Salter ofte maten før jeg smaker på den Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Occi: Signaturen din er på fem linjer. Den skal være på maks fire. Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fredag er dagen man drikker seg full på Fernet Branca da. Nei. Fredag er dagen man slapper av og lader opp til lørdagens kakespising. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvorfor snakker dere om fredag? det er jo bare torsdag. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nei, nei, nei. Fredag er den dagen du atter engang sitter hjeme alene og surfer internett uten mål og mening, fordi du vet at ingen vil invitere deg ut i helgen, og ingen av vennene dine gidder å være med deg, og du vet at du sitter inne resten av ditt patetiske ensomme liv. Eller er det kanskje bare meg? 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nei, nei, nei. Fredag er den dagen du atter engang sitter hjeme alene og surfer internett uten mål og mening, fordi du vet at ingen vil invitere deg ut i helgen, og ingen av vennene dine gidder å være med deg, og du vet at du sitter inne resten av ditt patetiske ensomme liv. Venner, hva er det? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 I r booooooored..tror jeg tar toget til Oslo og rusler rundt der noen timer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Pass på å ikke støte på noen av forumbrukerene da. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 I r booooooored..tror jeg tar toget til Oslo og rusler rundt der noen timer. STALKERMODE ENGAGED. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg