Gå til innhold

Den nye Forumkaféen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg jobber nattevakt på en bensintasjon rett utenfor bergen sentrum der store deler av klientellet enten er narkomane, overstadig beruset eller bare mentalt skadede... Jeg har gitt opp og dømme folk :)

Jobber dag- og kveldsvakter på en bensinstasjon selv. Jeg har gitt opp menneskeheten :\ Virker som om med en gang folk er inne på bensinstasjonsområdet blir de plutselig mye dummere.

Lenke til kommentar

Fordi dere er ikke like god på kidnapping som meg.

Det kan også ha noe med at vi ikke har bil... og kidnappe folk med bussen er litt tungvindt...

Jobber dag- og kveldsvakter på en bensinstasjon selv. Jeg har gitt opp menneskeheten :\ Virker som om med en gang folk er inne på bensinstasjonsområdet blir de plutselig mye dummere.

De som kommer innom på dag og kveldstid er ingenting i forhold til de som kommer om natta, tro meg, jeg har jobbet alle typer skift...

Lenke til kommentar

Haha : D Noen ganger lurer jeg på om det er jeg som blir trollet :<

Hvorfor ikke? Gjør hverdagen morsom.

Faktisk, for noen uker siden var jeg på en Esso på kvelden, og jeg spurte om de hadde røyk (:D )

Og fyren bak kassa sa, and i quote "du trolle" xD

Så da ble jeg trolla :(

Endret av Bundy
Lenke til kommentar

Haha Bundy, får slike spørsmål hele tiden, kanskje det er fler av deg der ute? :p

Men værst er likevel de som skal forklare meg hvordan jeg skal gjøre jobben min, eller skal krangle på bensinprisen. Dog er den ganske høy hos oss pga. dyrt distrikt OG ved E6, men egentlig vil de jo ikke ha forklaringen, de vil bare krangle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...