Nie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvorfor planlegger dere dette når jeg faktisk ikke kan stikke av? Jeg er for syk til at jeg er velkommen noe sted. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Jeg er vel kanskje litt beruset til tider. Anyways, jeg er for redd til å besæke dere "it's a trap" etc. Før jeg veit ordet av det, så er jeg bundet fast i kjelleren. edit: eller kanskje jeg kommer en tur Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 "it's a trap" etc. Før jeg veit ordet av det, så er jeg bundet fast i kjelleren. Sorry, men kjelleren er allerede holdt av til noen andre, må bare finne adressen hennes Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Søren klype. Jeg må slutte å banne så mye. Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Espen... Jeg har adressen hennes om jeg gidder. 8D Eventuelt kan vi knabbe henne i forbifarten. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvorfor har vi ikke gjort noe med det enda da? Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fordi dere er ikke like god på kidnapping som meg. Jeg tar jobben, mot den rette summen selvsagt. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg jobber nattevakt på en bensintasjon rett utenfor bergen sentrum der store deler av klientellet enten er narkomane, overstadig beruset eller bare mentalt skadede... Jeg har gitt opp og dømme folk Jobber dag- og kveldsvakter på en bensinstasjon selv. Jeg har gitt opp menneskeheten :\ Virker som om med en gang folk er inne på bensinstasjonsområdet blir de plutselig mye dummere. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fordi dere er ikke like god på kidnapping som meg. Det kan også ha noe med at vi ikke har bil... og kidnappe folk med bussen er litt tungvindt... Jobber dag- og kveldsvakter på en bensinstasjon selv. Jeg har gitt opp menneskeheten :\ Virker som om med en gang folk er inne på bensinstasjonsområdet blir de plutselig mye dummere. De som kommer innom på dag og kveldstid er ingenting i forhold til de som kommer om natta, tro meg, jeg har jobbet alle typer skift... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det kan også ha noe med at vi ikke har bil... og kidnappe folk med bussen er litt tungvindt... Ikke hvis man er pr0 Dere kan låne audien min. Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Stasjonen vår er heldigvis ved E6, så er få som gidder å gå dit, så er vel skjermet fra brorparten av galningene, men idiotene kjører bil Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jobber dag- og kveldsvakter på en bensinstasjon selv. Jeg har gitt opp menneskeheten :\ Virker som om med en gang folk er inne på bensinstasjonsområdet blir de plutselig mye dummere. Jeg pleier å trolle dem Spørre hvor ting som er rett forran meg er etc. Har til og med greid en tripple facepalm Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Haha : D Noen ganger lurer jeg på om det er jeg som blir trollet :< Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Folk som "troller" utenfor itnernett må være verdens største taper. Ikke vondt ment, men seriøst? Finnes det virkelig sånne folk? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nå er vår mor straks ved din dør. Kle på deg. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Haha : D Noen ganger lurer jeg på om det er jeg som blir trollet :< Hvorfor ikke? Gjør hverdagen morsom. Faktisk, for noen uker siden var jeg på en Esso på kvelden, og jeg spurte om de hadde røyk ( ) Og fyren bak kassa sa, and i quote "du trolle" xD Så da ble jeg trolla Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvordan vet du det? Lenke til kommentar
Occi Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Haha Bundy, får slike spørsmål hele tiden, kanskje det er fler av deg der ute? Men værst er likevel de som skal forklare meg hvordan jeg skal gjøre jobben min, eller skal krangle på bensinprisen. Dog er den ganske høy hos oss pga. dyrt distrikt OG ved E6, men egentlig vil de jo ikke ha forklaringen, de vil bare krangle. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Folk som "troller" utenfor itnernett må være verdens største taper. Ikke vondt ment, men seriøst? Finnes det virkelig sånne folk? Lol, ignorance is bliss AMIRITE`? ALLE troller, HELE tiden. I oslo, her, overalt. edit: told you so Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hvordan vet du det? Fonering. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg