Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fy faen jeg er god, greide å ta med 2 gaffler til pcrommet xD Funker ikke å skjære i biff med gaffel, nei. utrolig nok. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Da er ikke biffen mør nok. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Nakenbildene er ekte - Scarlett Johanssons advokat truer med rettslige følger - Vi krever at bildene fjernes da dette er bilder som er stjålet og som er opphavsrettslig beskyttet, skriver Marty Singer i brevet. - Hvis dere ikke fjerner bildene vil det få følger. Lykke til med og fjerne bildene fra internett sier nå jeg Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det blir ekstremt dyrt med matvarer syns jeg, man finner ikke et bra brød under 20 kroner lenger. Pålegg som tidligere kostet 25 kroner koster nå 40-48 kr pakken. 1 250 grams kaffepose kunne man tidliger få til 15 kroner, nå er billigste pose 19 kroner. Blir jo bare dyrere og dyrere på rema, meny og kiwi finner du brød til rundt 6 kroner om du er litt tidlig ute, de har en tendens til og forsvinne fort desverre, de fleste kjeder har også ett lavprismerke som firstprice, landlord osv, halvparten av prisen ofte, og om du unngår osten, så er de fleste produkter nesten like gode som orginalene. etter du har handlet dette, så har du råd til og kjøpe skikkelig kaffe, jeg vil forresten annbefale franskbrendt lys espresso som du finne i de fleste butikker med egen kvern, god og sterk i smaken, og veldig god i vanlig presskanne eller kaffetrakter om du bare kverner den i rett størrelse edit: damn, jeg drepte tråden med ett seriøst innlegg edit2: Unnskyld Da suger i tilfelle den rema 1000 butikken jeg bruker å handle på , virker som de bevist bare tar inn de dyreste varene. Går utover det gode utvalget jeg er bekvem med fra andre rema 1000 butikker . Har faktisk nettopp kjøpt meg kaffekvern fra 1950 tallet , den duger og kaffen smaker mye bedre en filtermalt Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Da er ikke biffen mør nok. lol wut Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Lykke til med og fjerne bildene fra internett sier nå jeg Var det jeg også tenkte. Er de først tilgjengelig, forsvinner de nok aldri. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 [Da suger i tilfelle den rema 1000 butikken jeg bruker å handle på , virker som de bevist bare tar inn de dyreste varene. Går utover det gode utvalget jeg er bekvem med fra andre rema 1000 butikker . Har faktisk nettopp kjøpt meg kaffekvern fra 1950 tallet , den duger og kaffen smaker mye bedre en filtermalt Det er desverre ett problem ganske mange plasser desverre Men over til den hyggelige delen av samtalen: Hånddrevet eller elektrisk kvern? hva trekker du kaffen i? kaffetrakter, filter uten trakteren, presskanne? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Kaffe skal lages av husets butler, og leveres i en gullbelagt kopp. Noen andre måter å få kaffe på er utdatert og avlegs. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Var det jeg også tenkte. Er de først tilgjengelig, forsvinner de nok aldri. Eneste man kan gjøre er og oversvømme internett med så mange falske bilder og linker at folk ikke gidder og lete, men de vil altid være der, både på internett, og på utallige datamaskiner på gutterommet til 14 åringer verden over! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Eneste man kan gjøre er og oversvømme internett med så mange falske bilder og linker at folk ikke gidder og lete, men de vil altid være der, både på internett, og på utallige datamaskiner på gutterommet til 14 åringer verden over! Og 20 åringer Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg mente selvfølgelig mental alder da Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Ah, det forklarer saken Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Apropos kaffe; er det noen her som har en Moccamaster-kaffetrakter? Har hørt mangt et lovord om den, og vurderer derfor å gå til innkjøp av en. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Kjøp heller en skikkelig presskanne og vannkoker! Mye billigere, og mye bedre kaffe Men joda, moccamaster er en maskin du har resten av livet om du passer på den, og lager veldig god kaffe til trakter og være Endret 15. september 2011 av Espen pai Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 [Da suger i tilfelle den rema 1000 butikken jeg bruker å handle på , virker som de bevist bare tar inn de dyreste varene. Går utover det gode utvalget jeg er bekvem med fra andre rema 1000 butikker . Har faktisk nettopp kjøpt meg kaffekvern fra 1950 tallet , den duger og kaffen smaker mye bedre en filtermalt Det er desverre ett problem ganske mange plasser desverre Men over til den hyggelige delen av samtalen: Hånddrevet eller elektrisk kvern? hva trekker du kaffen i? kaffetrakter, filter uten trakteren, presskanne? Det er en god gammel kvern drevet med håndmakt, akkurat hvilken type kvern man bruker tror jeg ikke har så mye og si, jeg kjøpte denne kverna fordi den ser skikkelig retro ut og tar seg godt ut blandt alt det andre jeg har i kåken Personlig syns jeg presskanne gir mest fylde i smaken, trakter brukes når jeg har det travelt. En annen ting jeg har lagt merke til , er at kokemalt kaffe smaker bedre en filtermalt kaffe i både trakter og presskanne, ikke spør meg hvorfor. Lenke til kommentar
Mikkel™ Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg har kaffekvern fra 1950 omlag jeg og! Livet er for kort for dårlig kaffe! 1 Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Fransk presskanne eller Moccamaster, altså. Valgets kvaler. Får tenke litt på det. Lenke til kommentar
LithitiumS Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Første skoledag.... Suger balle når man sitter face to face med personen som vant loddtrekningen om læreplass. Fml and kill that idiot. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 En annen ting jeg har lagt merke til , er at kokemalt kaffe smaker bedre en filtermalt kaffe i både trakter og presskanne, ikke spør meg hvorfor. Det er ganske logisk tror jeg... kokmalt er grovere malt, og har større "korn" derfor vil den holde bedre på smaken enn det filtermalt med mindre "korn" vil gjøre mens den lagres... Men dette er ren gjetting fra min side Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Du har nok rett Espenpai, kverna jeg har kverner sånn midt i mellom filter og kokemalt Du finner brukte kverner til 100 kroner på bruktbutikker , freetex osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg