aklla Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Og ingen har kommentert signaturen min /cut Once a troll, always a troll Lenke til kommentar
Skrollan Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 vil bare si at bygningsproduksjon/byggeplassledelse er litt kjedelig Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Jeg tror desverre ikke du er i stand til og slutte med trolling, og hva ville du ha blitt da?` Det kan jo du fortelle meg? Endret 15. september 2011 av Bundy Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Du ville blitt som de andre brukerne... kjedelig og trist Tror aldri jeg kunne klart og tatt deg seriøst uansett om du sluttet med trolling, så da er vi like langt uansett.... Endret 15. september 2011 av Espen pai Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 BLir kvalm av Scarlett Johansson og. Like ekkel som hun dansedama jeg nevnte over. Fyr et ekstremt stygt fjes. Enig, hun er virkelig nothing special. Likte henne ikke før bildene, og jeg ble negativt overrasket da jeg så dem. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Tror aldri jeg kunne klart og tatt deg seriøst uansett om du sluttet med trolling, så da er vi like langt uansett.... Ja, det er jo det, da. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bare fortsett og være den du er du, innerst inne vekker du mors/farsfølelsen i oss alle, og vi kan ikke la være og være glad i deg <3 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Hurtigruta brenner utenfor Ålesund, og mamma stod på kaia forberedt på to ukers hurtigruteferie. Hahahahahahahaha Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Skadefryd overfor moren sin? Jeg synes man skal ha litt mer sympati for kvinnene som de fleste av oss har fått vår første orgasme fra. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Bare fortsett og være den du er du, innerst inne vekker du mors/farsfølelsen i oss alle, og vi kan ikke la være og være glad i deg <3 Awwwwweeee <3 Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Skadefryd overfor moren sin? Jeg synes man skal ha litt mer sympati for kvinnene som de fleste av oss har fått vår første orgasme fra. Sikkert på at brukernavnet du burde hatt, ikke var ødipus? Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Det blir ekstremt dyrt med matvarer syns jeg, man finner ikke et bra brød under 20 kroner lenger. Pålegg som tidligere kostet 25 kroner koster nå 40-48 kr pakken. 1 250 grams kaffepose kunne man tidliger få til 15 kroner, nå er billigste pose 19 kroner. Blir jo bare dyrere og dyrere Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Skal ikke gjøre alt så opplagt heller. Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Det blir ekstremt dyrt med matvarer syns jeg, man finner ikke et bra brød under 20 kroner lenger. Pålegg som tidligere kostet 25 kroner koster nå 40-48 kr pakken. 1 250 grams kaffepose kunne man tidliger få til 15 kroner, nå er billigste pose 19 kroner. Blir jo bare dyrere og dyrere på rema, meny og kiwi finner du brød til rundt 6 kroner om du er litt tidlig ute, de har en tendens til og forsvinne fort desverre, de fleste kjeder har også ett lavprismerke som firstprice, landlord osv, halvparten av prisen ofte, og om du unngår osten, så er de fleste produkter nesten like gode som orginalene. etter du har handlet dette, så har du råd til og kjøpe skikkelig kaffe, jeg vil forresten annbefale franskbrendt lys espresso som du finne i de fleste butikker med egen kvern, god og sterk i smaken, og veldig god i vanlig presskanne eller kaffetrakter om du bare kverner den i rett størrelse edit: damn, jeg drepte tråden med ett seriøst innlegg edit2: Unnskyld Endret 15. september 2011 av Espen pai Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 sikker? I feel like the craps crap right now Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 Futurama FTW Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) PELLE POLITIBIL! Endret 15. september 2011 av Espen pai Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 15. september 2011 Del Skrevet 15. september 2011 (endret) Skadefryd overfor moren sin? Jeg synes man skal ha litt mer sympati for kvinnene som de fleste av oss har fått vår første orgasme fra. Det er selvsagt synd på moren min som ikke får nytt en langt etterlengtet ferie på hurtigruten, men jeg ler av den gode timingen. Som sagt, min mor stod på kaia og venta på båten, idet den "tok fyr". Bedre timing klarer du nesten ikke å få. Og slikt liker jeg. In other news: Nakenbildene er ekte - Scarlett Johanssons advokat truer med rettslige følger Løp å google, den som vil. Endret 15. september 2011 av Slimda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg